Obmedzenie nočnej dopravy (od 30.1.2023)

Nočné linky vykonajú každý deň o jeden odchod menej.

Od pondelka 30. januára 2023 dôjde k čiastočnému obmedzeniu nočných liniek N1 N2 N3 N4 N5 N6 N7. Počas nocí pred pracovným dňom bude doprava počas noci zrušená, ponechané budú len neskoré večerné spoje a skorý ranný spoj.

V oboch režimoch vykonajú nočné linky o jeden odchod menej, počas nocí pred pracovným dňom bude zrušený rozjazd o 1:15 zo Staničného námestia (vrátane spojov okolo 1:00 zo sídlisk), počas nocí pred voľným dňom bude zrušený rozjazd o 2:15 zo Staničného námestia (vrátane spojov okolo 2:00 zo sídlisk).


Nočná doprava od 30. januára 2023

Spoločné odchody liniek N1 N2 N4 N5 N6 N7 zo zastávky Staničné námestie budú:

  • Pracovné dni: 23:15, 00:15, 03:45,
  • Voľné dni: 23:15, 00:15, 01:15, 03:45.

Odchody linky N3 zo zastávky Staničné námestie budú:

  • Pracovné dni: 00:00, 04:15,
  • Voľné dni: 00:00, 01:45, 04:15.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: LUKYmhd #29:
Do najbližšej redukcie, vtedy sa to oseká ešte viac.
Reakcia na: tbus #25:
Zo skúsenosti viem, že ľudské zdroje sú najvýznamnejšou položkou v nákladoch. T.j. ak neušetria opatrenia niekoľko vodičov, tak tie úspory budú minimálne.
Na druhej strane, ak úsporné opatrenia zoškrtajú vodičov, tak sa to nutne prejaví na dopravnej obslužnosti. Takže tadiaľ cesta nevedie. Možno by v DPMK mohli urobiť analýzu, či sa nedajú zoškrtať pracovné miesta v "byrokracii" mimo prevádzky - t.j. nie vodiči, nie mechanici,...
A mesto sa musí rozhodnúť, či zabezpečí dopravu ako verejnú službu, ktorú si občania platia v daniach - a teda, či neexistujú miesta vo mestskej verejnej správe, kde by sa dalo ušetriť.
Nehovoriac o tom, že budúca vláda a parlament (v súčasnosti tomu nádej nedávam) by mala prehodnostiť rozdelenie kompetencii medzi rôznymi úrovňami - centrálna vláda, krajské samosprávy, mestská samospráva atď.
Jednou s otázok je, prečo majú Košice tak veľa mestských častí, každú s vlastným plateným aparátom a či by istá centralizácia nepriniesla úspory vo financiach, ktoré by bolo možné presmerovať do školstva, dopravy, ...
Vie mi aspon niekto prosim priblizne povedat dokedy bude tento stav srvat? T.j. nočaky v takomto stave a prazdninove intervaly? Dakujem.
Reakcia na: Iv #26:
presne o tom hovorim..mali tie autobusy cakat ked uz daslie nejdu kedze sa zruslili rozjazdy potom po rana.
Reakcia na: Iv #26:
Istil to taxík za 25€. Preplatí to dpmk?
Dnes prišiel expres (rýchlik) 613 s meškaním 79 minút, teda 0:12...nočáky odišli zo stanice na sekundu presne...zaujímalo by ma teda, či cestujúci vôbec mali šancu ich stihnúť...to ich nikto nekoordinuje? Či 3 hodinový šlofík je dôležitejší ako cestujúci?
Reakcia na: 810zssk #7:
Uspora je fakt len v prejazdenych vozkm. Vodici budu tak ci tak v praci a ta rovnaku mzdu, ako keby jazdili, mozu podriemat. Ale usetria sa km.
Reakcia na: P1X3L3310 #20:
Inak dost ubohe ze sa navazas do TZP ludi nemas ani sajnu ako ziju a este im aj zavidis dopravu zadrmo 🙂 ty sa hlavne vaz ze si zdravy kamoško 🙂
Reakcia na: afeno #21:
.trepes kamoško..nikde som o nicom takom nepisal..skus rano sadnut na malu 72jku v prazdninovom rezime teraz..hlavne ze take linky 12 ci 35 vozia vzduch.
Reakcia na: P1X3L3310 #20:
Ja s tym problem nemam takze vyhral si kulove ak sa chces do mna navazat 🙂
Reakcia na: Bmpeer #18:
LukyMHD si je vedomý, že akákoľvek linka ktorá nie je v jeho perimetri (ideálne každá ktorá nespája stanicu s KVP) je blud a cestujú ňou zásadne podľudia
Reakcia na: LUKYmhd #19:
podľa mňa by pomohlo spoplatniť mhd pre dochodcov a zťp, prípadne im to dať s prirážkou, hneď by boli peniaze
Reakcia na: Bmpeer #18:
to by sa dalo poriesit nejakym zamestnaneckym spojom..mne proste ide o to ze sa setri na noných linkách a taketo bludy ostavaju v prevadzke...nočkaky maju fungovat.
Reakcia na: LUKYmhd #17:
Si si vedomý, že linka 24 obsluhuje aj Spaľovňu a vozí do práce jej zamestnancov?
Reakcia na: Yogi616 #16:
Pokial viem do Valalik a Kokšov Bakše jazdi Eurobus v dost hojnej miere, tych par spojov na linke 24 su oničom..ak chceme šetriť a DPMK sa s tym tu oha§a tak začnime tým..a nie nosnými linkami pre sidliská.
Reakcia na: LUKYmhd #15:
Z akého dôvodu, resp. ako by si odôvodnil zrušenie linky 24?
Reakcia na: romeo #11:
Tak skusim jo? linka 24 zrušiť, L33 okresat kedze pochybujem ze kremak teraz funguje a bus tam jazdu prazdny kazdu hodinu, L20 dat zachazdat aj na Zelenu straňa zrušiť linku 35, skratit linky 12 a 52, hmm? hned by to bolo ine. Nočaky su potrebne ja nedam na taxik sorrač zijeme v druhom najvačšom meste na SVK a ty chces rušit nočaky?
Reakcia na: romeo #11:
Ak zoškrtáš denné linky, ľudia sa budú viac tlačiť, ale stále sa dostanú kam treba. V tomto prípade si ale v nejakom čase úplne MHD zrušil lebo alternatíva neexistuje.
Reakcia na: afeno #12:
To by bolo ideálne, ale toto sa momentálne dá jedine pri električkách - VariaLF2 APC majú.

Ak sa dobre pamätám: APC sa plánovalo obstarávať cez EÚ fondy, bohužiaľ myšlienka narazila na podmienky výzvy (niečo v zmysle, že výzva bola orientovaná na samosprávy a samospráva nemohla nakupovať niečo, čo bude súčasťou majetku - t. j. vozidla - inej spoločnosti a to aj napriek tomu, že je to 100% mestská spoločnosť).

Každopádne, myšlienka obstarávať a inštalovať APC do vozidiel dodatočne mi príde pritiahnutá za vlasy (si predstavte, že by to inštalovali do KT8 alebo SU 15 II alebo Citelisov), keďže samotná inštalácia stojí pomerne veľké peniaze (je nutné dotiahnuť kabeláž) oproti samotnej cene zariadení APC. Ak by to ale išlo ruka-v-ruke s výmenou vybavovacieho systému, tak by to nemuselo byť také strašné...

Osobne by som radšej bol, aby APC boli súčasťou požiadaviek na nové vozidlá... Ak sa nemýlim, pôvodne boli aj v Solarisoch Urbino 12 IV, aj v poslednej sérii SOR NB 18, ale v rámci snahy znížiť cenu sa škrtli. Som zvedavý, či aspoň v tej trojici autobusov, ktorá sa obstaráva aktuálne budú...
Reakcia na: romeo #11:
DP by v prvom rade mohol škrtať tam, kde to uškodí najmenej ľuďom, riešiť to na základe nejakých reálnych podkladov (napr. sčítanie cestujúcich (nákup APC bol spomínany vo výročnej správe roku 2021, kam sa s tým za ten čas pohlo?)) a nie od stola.