Dopravný podnik sa zapojil do iniciatívy Movember

Cieľom akcie Movember je zvyšovať povedomie verejnosti o rakovine prostaty.

Dopravný podnik sa tento rok premiérovo zapojil do iniciatívy Movember, ktorá si dáva za cieľ informovať verejnosť, prioritne mužov o rizikách spojených s rakovinou prostaty. Cieľom kampane je podnecovať diskusiu a šíriť osvetu ohľadom tém, ktorým sa v spoločností nedáva veľký priestor a predstavujú, najmä pri neskorej diagnostike veľké riziko.

Názov kampane vznikol zo spojenia dvoch jednoduchých slov, a to MOustache označujúce mužské fúzy, a noVEMBER ako mesiac boja proti rakovine. Symbolom celého podujatia sú fúziky, ktoré budú na znak vyjadrenia podpory symbolicky umiestnené na časti vozidiel MHD v Košiciach.

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.