Škoda 15 Tr #1001 opäť v premávke

V pondelok 2. júna 2014 bol po absolvovaní veľkej prehliadky trolejbus Škoda 15 Tr #1001 po vyše dvoch rokoch opäť zaradený do premávky s cestujúcimi. Stal sa tak ôsmym trolejbusom v mestských farbách. Počas prehliadky bol vybavený aj samoobslužným otváraním dverí.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Yogi616 #6:
Zos neohobľovanej fošny položene na cehloch...? ? ?
Reakcia na: Rudyke902 #1:
A aké sedačky mal dostať, pán Múdry?
Reakcia na: myslavcan #3:
Skôr by som povedal, že na displeje, resp. kabeláž tam niekde zateká a to spôsobí, že displej nefunguje.
Reakcia na: myslavcan #3:
Na Citelisoch zvyknú zhasnúť alebo zoslabnúť pri pridávaní plynu, možno to súvisí aj kolísaním napätia, že zadný panel už baterka neutiahne. Zadné náhodne zhasínajú ako v starých tak aj v nových busoch (posledne som si všimol na 5705), takže asi to bude aj vinou samotných tabúľ.
Reakcia na: Rudyke902 #1:
Na tých zadných eMtrestoch je zaujímave to, že v SORkách a predtým aj v karosach fungovali oveľa lepšie a spoľahlivejšie ako v trolejoch... Ak vynecháme faktor náhody, tak logickou úvahou mi vychádza, že problém bude skôr inde ako v nich, napríklad v elektroinštalácií...
Reakcia na: Rudyke902 #1:
Displej okolo 7:20 fungoval, ked mal poruchu (vtedy som ho fotil) sa presúval do garáže a už nefungoval. Takže to je skôr o tom že ide kedy sa mu zachce. Ale skôr je smutné že na strope je pol centimetrová vrstva prachu, ajkeď sa to čistilo. A čo máš proti týmto sedačkám? Sú pohodlné, ľahko sa čistia a oveľa lepšie ako nejaké "STER, Vogelsitz" ako na hocičom inom.
Len škoda že mu ostali v interiéri tie "totalitne" sedačky... a smutne že zadný displej sa počas tej dlhej VP nedočkal tiež opravy, alebo výmeny za funkčný.. ?