DPMK opäť vyhlásil verejné obstarávanie na nové trolejbusy

DPMK na druhý pokus plánuje nakúpiť tri nové kĺbové trolejbusy

Dopravný podnik mesta Košice zverejnil dňa 2. septembra 2014 vo Vestníku verejného obstarávania č. 170/2014 oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania. Predmetom zákazky je modernizácia vozového parku trolejbusov, konkrétne dodávka 3 kusov nových dvojčlánkových kĺbových nízkopodlažných trolejbusov, teda o jeden trolejbus menej, ako pri predošlom verejnom obstarávaní zo 17. júna, ktoré bolo zrušené. O víťazovi obstarávania rozhodne ekonomicky najvýhodnejšia ponuka, v ktorej sa budú hodnotiť kritériá s nasledujúcimi relatívnymi váhami:
  • Cena za predmet zákazky - 80
  • Doba dodania predmetu zákazky - 20
Predpokladaná hodnota zákazky 1,680 mil. € bez DPH, financovaná by mala byť kombinovane, zo štrukturálnych fondov (Operačný program Životné prostredie) a z vlastných prostriedkov DPMK. Trolejbusy by mali byť dodané do siedmich mesiacov od zadania zákazky.

Related stories

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ponuku ? Solaris ? Nič tam nevidím
Reply on: 110mat110 #65:
Alebo možno sa ten "správny" výrobca nezapojil, keďže vieme, že EÚ nemá rada súťaže s jedným uchádzačom...
Reply on: veteran #64:
Solaris uz radsej ani neskusal?
Reply on: Isidor #63:
Ponuku... ?
Môže to byť aj ktokoľvek iný ... Stačí poslať ponuku správnym SMERom ...
Reply on: Isidor #59:
v podstate prichadzaju do uvahy modely od solarisu trolino18 http://www.solarisbus.com/vehicle/trollino-18#goTo|urbino1_scene1 alebo tie od skody skoda-sor 31Tr http://www.skoda.cz/cs/produkty/trolejbusy/trolejbus-31-tr-sor/ ci skoda-solaris 27Tr http://www.skoda.cz/cs/produkty/trolejbusy/trolejbus-27-tr-solaris/ prip je mozny aj skoda-irisbus 25Tr http://www.skoda.cz/cs/produkty/trolejbusy/trolejbus-25-tr-irisbus/ nuz uvidime, co nakoniec sudruhovia vyberu.. ? ocakavam ze to vyhra asi skoda-sor ,aj ked rad by som uz videl aj nieco ine ako sorky ,ten skoda-solaris by mohla byt celkom fajn zmena.. ? aj ked neviem co take 3 trolejbusy uz mozu poriesit..malo sa nakupit rozumne aspon v pocte 15-20 ks na ukor niekolkych bus-soriek ?
Reply on: Isidor #59:
Takže, ak si to zhrnieme:
- v trolejbusoch bude klíma
- vozidlá budú mať vonkajší displej aj vo vlečke, vnútorné displeje a tak isto LCD panely (ako Varia)
- vozidlá budú mať pri dverách po 2 označovače (okrem predných a posledných dverí)
- vozidlá nebudú mať pomocný dieselgenerátor
DPMK opäť vyhlásil verejné obstarávanie na nové trolejbusy ... presne informacie o dodavke poda SOR sro ?
Reply on: juraj321 #54:
No ak sa raz rozpadnú všetky troleje, tak nebudeme riešiť, ako "vylepšiť" spojenie Gruntu s čo najviac časťami mesta, ale budeme radi, ak nám tu z KVP bude chodiť niečo časťejšie ako raz za hodinu...

A už keď tak riešime prestupovanie a Grunt, tak si zober také myslavské babky z okolia bývalej ZŠ, ktoré potrebujú isť k lekárovi na Polikliniku KVP... Sú to 3 zastávky, na ktorých musia dvakrát prestúpiť. Najprv L31 od školy na Grunt, potom L72 Grunt - Moskovská a nakoniec L36/L19/L55 Moskovská - Poliklinika KVP... 3 zastávky 3 linky... takže to, že na nejakej ceste na druhý koniec mesta musíš raz prestúpiť, nie je až také hrozné ?
Reply on: juraj321 #55:
Ale ved takuto linku mas. Dokonca 2. 71 a 72.

Okrem toho, ja chcem priamu linku z Polova ku Cassovii. Neda sa kazdemu vyhoviet.

A ako som pisal o dopravnych prudoch. Kolko ludi chodi po trase Furca-Torysska? Ja viem o asi 200 ludoch ktori chodia Furca-Zelezniky chces ich ukratit o spoj do skoly? Od kedy sa spojili Exnarova s Alejovou 15tka sa posilovala. Dakedy to bola len taka okrajova linka.
Reply on: 110mat110 #53:
Keď sa pár drobnými zmenami (ako sa snažím príkladmi naznačiť) doladí nosný systém, dostaneš sa efektívne "odvšadiaľ všade". 100%-tné to samozrejme nebude, a v niektorých prípadoch ani netreba, logicky vynechajme okrajové a výletné miesta a nepotrebné spojenia..., ale sorry, mne fakt chýba napr. ten priamy spoj na toryskú a kvp z furče a to nie je spojenie typu "bukovec-zoo", ako sa tu nezmyselne argumentuje. Bavme sa o reálnych zmenách v rozsahu "za málo peňazí, veľa muziky", a nevypočítavajme všetky kombinácie a permutácie.
Reply on: veteran #51:
Je ich dosť veľa, lebo po ceste je watsonka-fnsp-kvp. Presnejšie povedané, ľudí, ktorí takúto linku potrebujú je veľa, ale málo z nich skutočne potrebujú ísť až na ten grunt. Takáto linka existuje a chodí, len jej pridať jednu zastávku (moskovská-grunt) v potrebnom intervale napr. tak, aby sa striedal s 15K. A zrazu by bolo od všadiaľ-všade, ani by to veľmi nebolelo. Z námestia osl. by sa do gruntu chodilo 15K-ou a z mieru 55M-ou.
Reply on: juraj321 #49:
Kolko mame zastavok? 200? Ak chces odvsadial vsade bez zachadzok a vyletnych liniek potrebujeme 200*199/2=1990 liniek. A teraz vazne. Si sa s konom zrazil?!
Reply on: veteran #51:
...celý systém odvšadiaľ-všade stráca na zmysle.
Reply on: juraj321 #49:
A koľko je takých ľudí, ktorí potrebujú priamu linku z Mieru na Grunt?
Systém odvšadiaľ-všade je relikt dôb minulých, keď stála nafta 4 Kčs, vďaka RVHP sme prakticky dostával toľko vozov, koľko sme chceli, "nebol" problém trpieť prezamestnanosť a vymýšľať divoké služby. V tých dobách sa do istých častí sídlisk umiestňovali zamestnanci toho istého podniku, takže logicky potrebovali priamu linku na pracovisko. Príkladom je ex10 z ŤHC do VSS. Dnes už také časti nejestvuje, takže aj
Reply on: 110mat110 #44:
Niektoré linky síce spájajú sídliská, ale tak, že precestujete pol dňa. Hoc nech aj sú také linky, ale nech existujú aj priamejšie a rýchlejšie alternatívy. Dpmk chce pozbierať jedným ťahom všetkých cestujúcich, lebo tak je to efektívne (? možno je možno nie) ale cestujúci sleduje svoju efektívnosť, ktorá niekde naozaj chýba.
Reply on: 110mat110 #42:
Neviem, či je to jednoduchšie (to načasovanie prestupu 15>>71/72), ak to nedokázal spraviť dpmk doteraz, tak asi nie. No aj tak pre cestujúceho ísť bez prestupovania je stokrát príjemnejšie. Prestupovanie by mala byť posledná možnosť, ak sa inak nedá. V súčasnosti mi pripadajú niektoré linky ako obhliadka pre turistov, prejdete pol mesta, kým sa niekam dostanete. Cestujúci očakávajú od mhd efektívnosť, rýchlosť a pohodlie, ak nie je, odídu. A v tomto zmysle možno hovoriť aj v prípade spojenia mier-grunt. Prečo by niekto chcel cestovať z mieru do gruntu cez celé centrum dookola ? Prečo by ste žiadali o pridanie takého zdĺhavého a nepohodlného spoja? Očakával by som od vás (ako rozumne zmýšľajúceho cestujúceho) skôr pridanie spoja cez hlinkovú-amfik.
Reply on: juraj321 #43:
Prečo by sa mali miešať priame linky s linkami typu "odvšadiaľ všade"? Nie je to dobrý nápad ?