Súprava T6A5 #610 + 611 s celoplošnou reklamou

Oba vozne električkovej súpravy ČKD T6A5 #610 + 611 nosia od 29. apríla 2014 celovozidlovú reklamu firmy Pfleiderer.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kona #19:
V nijakom stave, je to len zámer. Pred cca 2 mesiacmi šli na MDVaRR vyjadrenia k projektom, ktoré sú v zásobniku na ďalšie programové obdobie (zo strany podniku, mesta, asi aj ŽSR atď.). Je tam aj zámer na rekonštrukciu vozovne.

Čosi je nakreslené tu: http://imhd.sk/ke/media/mn/00000997/Planovane-modernizacie-elektrickovych-trati-MET-a-Integrovany-dopravny-system-IDS-Stav-pripravenosti-projektov-IDS-Kosice-20140430.pdf

...nejaké zámery pribudli, iné sa zas kvôli svojej povahe do takejto mapky zakresliť nedajú.
Reply on: Yogi616 #17:
Aj keby sa depo a trate úplne 'prekopali' stále sa to tu bude kľukatiť a nebude to vhodné.
Keď už sme pritom, v akom stave je projekt rekonštrukcie vozovne? U toho je tiež nejaké ticho❓
a už len kvôli tomu, že tu prídu nové vozy sa musí vozovňa zrekonštrovať
Reply on: Kona #13:
Kúpiť skúšobne 1 na linku 3 alebo R6?
Reply on: Dispecer #11:
Išiel, ale bolo tam tak preplnené, že som nejaké vibrácie neregistroval.
Reply on: Kona #13:
vozidlo je nevhodné v prvom rade preto, lebo to nie je CAF ?
Reply on: LC #9:
Keď sa už ani tieto električky nehodia do Prahy, tak k nám už vôbec nie.
Dôvody:
- zastaraná, malá vozovňa (v najbližšej dobe sa rekonštrukcia neplánuje)
- 14T má neotočné podvozky, ktoré by na našich kľukatinách narobili iba škodu
- ešte aj v Prahe s ich elektronikou majú len problémy (čím komplikovanejšie, tým väčšia pravdepodobnosť poškodenia/pokazenia)

Celkovo je toto vozidlo vhodné len na rovné trate s otvoreným zvrškom. U nás možno použiteľné (v súčasnom stave tratí) iba do USS a na Južnú triedu.
Reply on: LC #9:
Neviem, čo to má spoločné s touto správou, ale OK... ?
DPMK chce otočné podvozky a ( takmer ? celonízkopodlažnosť ) je pre nich ,, príliš veľký komfort "?
Mne sa tieto cierne reklamy celkom pacia, len tak dalej ?
Reply on: Rudyke902 #5:
603 má stale CVR na strane dverí...
Reply on: Rudyke902 #3:
neviem či je nutné dávať reflexné prvky, tie cez deň veľmi nepomôžu, a v noci väčšinou svieti pol električky vďaka rozsvietenému interiéru ? Akurát za šera sú niekedy málo vidieť, ale to nie je špecialitou električiek, ale vtedy úplne všetko všetkého
Reply on: tbus #4:
To som si všimol, ale 603 už nie.. ? Ja som sa len pýtal, lebo bolo o tom písané už dávnejšie že tá suprava je "adept" na nejaku cvr,, len toľko.
Reply on: Rudyke902 #3:
602 má stále reklamu DP
Veru, je to tak, že "tmave" cvr na vozoch niesu dosť idealne, čo sa týka bezpečnosti a viditelnosti - ak už tak určite by sa hodilo aj nejake "reflexne prvky" do tej reklamy nejak "dolepiť" - no čo už, ak su pre niekoho dôležitejšie peniaze ako bezpečnost...
No chcel som len dodať, že sa tu spomínalo raz - (ak sa zvlnkovala po dlhej dobe 622+623 a alianz reklamu dostala 628+629), že ak najbližšie nejaka cvr na T6 bude, že v pláne je dať ju na 602+603.. No neviem teraz, či ešte je niečo ine pripravene pre 602+603 ??
Reply on: LABTEC #1:
navyše strašne nudná reklama, bez nápadu
Ako pozerám ,tak tmavé farby sú v móde. Len neviem ,či je to ideálna farba pre cestnú premávku. Skôr si všimnem žltú ,oranžovú, alebo svetlozelenú. Ale čo už náš platiaci zákazník, náš pán.