Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: dewj #58820:
Ak sťažnosť spĺňa isté náležitosti podľa toho zákona, ktorý som spomínal, sťažnosť riešiť musia.

Že niekedy sa stane, hlavne v prípade ak ide o sťažnosť na správanie vodiča, že to zostane v rovine "argument vs. argument" - teda že nie je možné dokázať, či sa uvedená vec stala, resp. stala tak, ako sa v sťažnosti uvádza, už neznamená, že DPMK to nerieši... ?
Takéto veci sa určite stávajú aj na súdoch... Znamená to, že naše orgány (PZ SR, súdy, prokuratúra) veci neriešia? ?
Reakcia na: Troll #58819:
napísal som ale treba pochopit ze to niekedy ani neriesia 🙂
Reakcia na: dewj #58817:
Prečo je taký problém napísať sťažnosť a poslať ju poštou alebo osobne?
http://www.dpmk.sk/kontakty/vybavovanie-staznosti

Chápem, že zákon 9/2010 Z. z. je dosť antizákaznícky, ale predsa...
Reakcia na: dewj #58817:
Dosiaľ budú vo vedení ľudia ktorí to majú v ....... tak nikdy nebude MHD slúžiť cestujúcej verejnosti.
Reakcia na: tbus #58816:
Takže ja v provom rade veľmi dobre viem ako mám komunikovať keďže pracujem s ľuďmi. Nikdy by som cudzej osobe nezavolal a nevynadal jej. Bol so makurat tak zadychcany keďže som sa trepal hore pešo tak som bol rád že dvihla. Myslím že je problém aj v dispeceroch aj vo vodicoch. Jednak vodič 10 tky mal zavolať na dispečing že bude meškať pričom prišiel presne v čas odchodu x-ky a jednak sám vodič x-ky mal zavolať či mozeist. Je nemysliteľné aby išiel autobus prázdny!!!!!!!!!!! Ale neriesim to postúpil som to ďalej do novín, snáď sa ten podnik spamätá lebo jedine keď sa uvidia na titulke tak potom si uvedomia možno že okej nestačia nám PR články v istom pseudo ranniku ale treba aj makat naspokojnosti cestujúcich ktorý platia dane a kupujú si cestovné lístky.
Reakcia na: dewj #58813:
Ubezpecujem ta, ze pani na dispecingu o 21:40 urcite nespala, o takom case este jazdi velke mnozstvo spojov a navyse k veceru vodici dispecingu nahlasuju poruchy konciacich sluzieb a dispecing je teda pritomny a v pohotovosti... Dispeceri si casto vypocuju najroznejsie nadavky od cestujucich za veci, za ktore sposobil niekto iny (napr arogantny vodic, porucha vozidla a meskanie spoja, atd.) teda veci za ktore dispeceri skutocne nemozu. Len su prvi na rane a nasrdeni cestujuci si na nich potom ventiluju nervy. Niekedy sa stava, ze takyto telefonat dispecer este par minut predychava. Mozno preto ten ton...
Reakcia na: dewj #58813:
Dnes zjavne to isté, prišla som 36kou 21:45 a zastávka bola plná ľudí z 10ky....ono tie 10ky, ktoré ešte idú z Optimy a zároveň už zachádzajú na stanicu, vždy veľa meškajú, časy sú totálne nereálne; a linka X má pevný CP, a nie nadvaznosť na iné linky....nie je to podľa mňa chyba vodičov....
DN na R2ke pri peresi smer KE. Zapcha az daleko za Polov
Chcem prispiet sem, pretoze stazovat sa na DP nema ziadny zmysel, ako som vcera pochopil. Vecer o 21:40 mala odist X z Budapestianskej, odisla vsak skor kedze desiatka z mesta prisla o 21:40 a X ani nebolo už vidno. Primitívny vodič odisiel s PRAZDNYM (opravte ma ak sa mylim) autobusom urobit si okruznu jazdu, namiesto toho, aby dvihol tu vysielacku a opytal sa dispecingu kde je autobus cislo 10 a kolko ma meskanie. PYTAM SA : JE TOTO MOZNE V TEJTO KRAJINE???? Vecer bola zima, po dazdi, ludia unaveni z prace sa museli terigat peso domov alebo cakat dalsich presne 10 minut na spoj. Volal som na dispecing, kde mi pani (pravdepodobne spala) zdvihla az po druhom dlhom vyzvaniani a na otazku ako je mozne ze autobus X, ktory ma cakat autobusy z mesta odisiel prazdny mi povedala takym zaspatym tonom ze "neviem". dakujem za vyventilvanie pekny den prajem
Reakcia na: Iv #58810:
Od Crow areny
10: 4737 - DN s autom pri SOŠa smerom na Optimu.. Odniesla si to pravá časť za kĺbom pri 4. dverách, zopár povybíjaných okien
Čo za objednávku to robí 5703 minimálne posledné dva dni?
Reakcia na: veteran #58808:
Včera okolo 19:15 DN Vario na linke 7 + dodávka pri Dr. Kostlivého. ND 4730 a 5719
DN #501 s osobným autom na prejazde Staničné námestie × Ulica PfB (tam, kde sa pre istotu nedal semafor).

Po cca 10 min. #501 zatiahla späť do obratiska, trať je opäť prejazdná.
Reakcia na: Alco #58806:
Aspoň to vyzerá autenticky ako kedysi v bežnej premávke. ?
Reakcia na: Tatranka #58805:
Tož modro - žlté nechceli, len v originál červeno - vyblitom (vybielenom) nátere...
Reakcia na: Alco #58804:
Ták... To budú mať originál súpravu á la 90. roky, červený lak "vyblitý" pekne do ružova plus flekovanie. ?
Reakcia na: Tatranka #58800:
Ale klídek, len skúšobná jazda po rozsiahlejšom KP, na 7.5. si objednali tramvajoví fans z UK a z nemecka nejaké jazdy
Reakcia na: Tatranka #58800:
žeby rozlúčka s T3? ?
Reakcia na: 110mat110 #58799:
Mobil? ? ? Dostali app od Transdata, ktorá má v sebe prístupové kľúče k sektorom karty?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.