Reakcia na: romeo #84164:
Ani po rokoch ma neprestáva prekvapovať, akou silnou témou je v Košiciach 4-zastávkový alebo 10 minútový lístok. Totálne marginálny produkt, ktorý reálne môžu využiť tak možno 2-3% cestujúcich, a ktorý v mnohých porovnateľných mestách ani neexistuje, je dlhodobo tak silno živenou témou, až má človek pocit, že naň cestovala väčšina cestujúcich. Kto toto ešte stále reálne rieši? Pravidelný cestujúci taký lístok nepotrebuje a občasnému sa to riešiť neoplatí. Je na to nejaké logické vysvetlenie? Boli časy, keď som si z toho robil srandu, ale už sa to preklápa do roviny, že ma to normálne zaujíma z vedeckého hľadiska.
veteran
Je na jednej strane pravda, že mal akú-takú výhodu, keďže je v súčasnosti direktor. Ale sorry jako, ale žeby sa jeden kandidát nevedel vyjadriť na otázku, koľko má DPMK garáží a ešte potom zadrie, že to pre riaditeľa nie je relevantný údaj?
Pochopím, že nevie, koľko voltov je v sieti – to bola úplne nepodstatná otázka. Ale kandidovať na direktora a nepoznať počet a polohu tej jednej garáže a nevedieť sa vyjadriť, aké výhody/nevýhody táto situácia má... Alebo počty vozidiel. Ako potom koncipuje stratégiu, keď ani nevie, koľko čoho je?
Naproti tomu Padyšák po roku vo funkcii vyzerá, že zhruba tuší, čomu šéfuje (alebo to mal minimálne na verejnú časť pohovoru veľmi dobre natrénované). Vie, že sa rieši odstavovanie busov aj na inom mieste, než GaHor, vie, že trhanári tam nechávajú vozy na medzidiel a je tam možnosť umývania vozidla, vedel, aké problémy spôsobilo zrušenie VŠA a dokonca to vedel vyčísliť. Takisto sa vedel vyjadriť na tému vozkm/vlkm/miestkm. Žiadne splietanie somarín o električke na letisko, žiadne science fiction o autonómnych vozidlách alebo rojčenie o busoch na vodíkový pohon.
K transparentnosti výberu: Tu je jedno veľké, veľmi veľké mínus. Ani nevieme, kto každý sa prihlásil a na základe čoho sa komisia v prvej časti rozhodovala. To je taká polovičatá robota, ktorá len vnáša pochybnosti.