O pol dvanástej v noci Presne tak, čo sa má kto čo potulovať po tme po meste. Vtedy sú vonku len ožrani, feťáci a šlapky. Po večerníčku pomodliť a spať!
A teraz vážnejšie: Mňa ako zákazníka skutočne NEZAUJÍMA, že vodičovi ide nejaký zamestnanecký spoj. To nech si vyriešia v podniku, keď nestíhajú odovzdávku vozidla. Cestujúci si platí za službu a pokiaľ spĺňa podmienky prepravného poriadku, tak mu nemá byť bránené prevážať bicykel bez ohľadu na to, koľko je hodín.
možno chcel stihnúť zamestnanecký spoj, čo ide na 35, a s variom čo ide 45 je každá sekunda dobrá, inak nechápem koho napadne sa o pol 12tej v noci voziť po verejnej doprave s bicyklom
Pribrzdiť voz a následne sa rozbehnúť ďalej dáva určite veľa príležitostí sa s vodičom nejako dohodnúť. Áno, bicykle sú z prepravy vylúčené, ale trocha slušnosti a ľudskosti (prázdny voz, posledný spoj, zrejme nie práve najteplejšie) by snáď nikomu neublížilo.
Na druhej strane, vodič by mal problémy, keby sa niečo s tými bicyklami alebo pasažiermi stalo. Čo je aj problém samotného DP a mesta, ktorý cyklistov stavia na úroveň zločincov. Ale vstať a povedať, že sa to nedá by asi taký problém nebol. No to by šoféri a revízori nemohli byť tak arogantní majstri sveta, ktorí si neuvedomujú, kto ich vlastne platí. Na Slovensku sú pracovníci v službách takmer na úrovni Balkánu, v Košiciach to snáď aj prekonávajú.
btw... ak vodič naozaj iba pribrzdil a nezastavil na zastávke, ktorá nie je na znamenie, nie je to proti predpisom? Tak mi napadlo.
Ak vodič po priblížení sa ľudí k vozu zaistí dvere, tak s ním sa dá asi dosť ťažko komunikovať..Bohužiaľ, pre neho je asi lepšie ísť s prázdnym vozom, no keby robil pre nejakú súkromnú spoločnosť neviem či by si toto dovolil, resp. či by mu to u šéfa prešlo.
Zdravím. Chcem sa spýtať v akom stave je električková sieť či funguje celá alebo sa ešte prerába a či funguje trolejbusová linka? Chcem sa tam ísť v lete povoziť.
Aktuálna situácia zo zastávky Kruh. objazd SNP- prišli traja cyklisti na zastávku, prichádza posledný spoj linky č.6 úplne prázdne vozidlo,vodič pribrzdil a keď sa rozbehli otvoriť si dvere tak ihneď sa pohol.
Akože pochopím keď ich nechcú brať v špičke, ale aj prepravný poriadok uvádza toto- 6. Vodič môže výnimočne povoliť vo vozidle aj prepravu ďalších kočíkov alebo invalidných vozíkov
(aj neobsadených) alebo prepravu bicyklov nad rozsah uvedený v predchádzajúcom bode, pokiaľ je
vo vozidle vo vyhradenom priestore dostatočné miesto na ich umiestnenie- čo splnené bolo.
A nejedná sa náhodou o iné verzie? A nestavajú si tam dopravné podniky tieto električky samé (aj ako rekonštrukcie)? Neboli zastarané už pred 15 rokmi, keď sa prvýkrát objavili?
Takže áno, hejt si tie zázraky zaslúžia a nie len iba z princípu. Narozdiel od teba, ktorý hejtuješ každého z princípu.
pozri, ja tiež nebude používať slovo, ktorého význam nepoznám (použijem ho iba preto, lebo je z daného odboru?)
tak, ako vravel tbus, bolo to tu rozoberané viackrát, je mnoho článkov o tom (aj tu na imhd) a čakám, že ľudia, čo sem prichádzajú majú aspoň akú-takú znalosť v tomto odbore
nemyslím to zle, len fakt použiť pri "dopravnom podniku" výraz prepravca, aerhhgh, trhá to uši
veteran
A teraz vážnejšie: Mňa ako zákazníka skutočne NEZAUJÍMA, že vodičovi ide nejaký zamestnanecký spoj. To nech si vyriešia v podniku, keď nestíhajú odovzdávku vozidla. Cestujúci si platí za službu a pokiaľ spĺňa podmienky prepravného poriadku, tak mu nemá byť bránené prevážať bicykel bez ohľadu na to, koľko je hodín.