Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: rpopo #81845:
Bus pruh na presovskej nema s MET nic.

S ostatnym suhlasim. Hlavne bus pruh pri Steelke je potrebny. Neviem ci s nim pocitaju pri vystavbe bussines centra, lebo lepsiu prilezitost ako mame teraz (rozkopavky na oboch stranach cesty) uz nebudeme mat.
Reakcia na: P1X3L3310 #81843:
Nedávno som sa vrátil z Portugalska - Porta. V časti Matosinhos funguje ich metro ako klasická električka. Má vlastný vyhradený pás a na niektorých miestach sú prejazdy častejšie ako u nás na SNP alebo Komenského. Na každom prejazde je semafor a pri jazde som nemal pocit, že by boli vodiči nejak nervózni, že musia dávať prednosť. Ešte som zabudol, že prechádza niekoľkými kruhovými objazdmi a nie le priamym smerom. Tam sú tiež semafory pre autá.
Reakcia na: rpopo #81845:
Ta dééé, si nepočul súdruha riediteľa, že spoločné zastávky a trať sú nebezpečné? ? To má asi od tých istých yntelygentov, čo tvrdia, že z klímy bolí hlava, že sa klíma neosvedčila a že všade, kde je to čo i len trochu možné, treba otvorený zvršok.
Reakcia na: 110mat110 #81844:
Keby niekto bol svojho času rozmýšľal prakticky a nie ako pre ovečky nasadiť čo najviac polí, mohla byť urobená spoločná trať pre autobusy a električky snáď od kruhového objazdu po plaváreň. Križovatka sa mohla nato pekne pripraviť a upraviť, a odtiaľ by autobusy smerovali každý svojim smerom. Teraz je už neskoro plakať. A kde potrebuju autobusy preferenciu ? Buspruh na Prešovskej, alebo spominany krajský súd resp. štúrova či Hlinkova minimálne v smere do mesta.
Reakcia na: P1X3L3310 #81843:
Tak na SNP, Komenskeho a kuzmanke velmi autobusy nemas kde preferovat. Vyhoda semaforov je hlavne zabranenie kolizii kedy nedalo auto prednost elektricke. A tych je cim dalej tym viac. Vodicaky rozdavaju kade komu.
Reakcia na: 110mat110 #81836:
Treba v prvom rade robiť preferenciu pre autobusy, nie pre električky čo všade jazdia po vlastnej drahe a vyhybajú sa kolonam
Reakcia na: romeo #81840:
sorry,54 tam malo byť
V termíne od 17. augusta do 2. septembra bude uzatvorený výjazd z kruhového objazdu od Steel Arény (Moldavská ulica) na Triedu SNP (Terasu) a teda malo by sa to týkať liniek 10,32,34 a 56..2 dni pred obmedzením žiadne info o prevádzke týchto liniek ?
Reakcia na: 110mat110 #81836:
A prečo by to nemalo dopadnúť ako Kuzmánka? Hlavne, že minieme eurofondy na nepotrebné čačky.

Mimochodom, tie semafory na Kuzmánke sú celkom fajn, len zároveň mali zjednosmerniť Kuzmánku a Moyzesovu. To by potom aj tie semafory mali význam a prinieslo by to vyššiu priepustnosť dopravy.
Reakcia na: 110mat110 #81836:
V mestách ďalej na západ to dokážu aj bez takýchto lesov. Lenže v Košiciach je semafor, žiaľ, všeliek na všetky dopravné (ne)problémy. Čím viac, tým lepšie.
Reakcia na: tbus #81834:
Ak budu fungovat a preferovat elektricky tak radsej nech tam budu. Bude to lepsie. Len nech to nedopadne ako kuzmanka....
Reakcia na: tbus #81834:
"postavy" malo byt s makkym i, samozrejme
Reakcia na: myslavcan #81831:
Ja som trochu zarmuteny z tych semaforov, ktore na tej ulici rastu. zatial som napocital dva nove, na Bocatiovej a na Letnej, zopar ich pribudne na kruhaci na Moldavskej a predpokladam aj na Idanskej. Takze zasa sa popri reko trati postavy dalsi les semaforov, mesto sa opat trosku viac zamori exhalatmi zbytocne stojacich aut a (nastastie vysokoenvironmentalych) autobusov...
Reakcia na: myslavcan #81831:
Ona tá trať je v postate rovná, lebo foťák skresľuje.
Samozrejme to neprekvapuje. Tiež sa čudujem, prečo na celej Zimnej a Komenského nepoužili PJD. Možno to fakt je o pár stoviek eur drahšie. Ale výsledok by bol násobne lepší s predpokladom dlhej životnosti.
hej, fotky updatli az vecer, zial vysledok je velmi podobny tomu na bozenke, co uz.. ?
Reakcia na: reparil #81828:
https://lh3.googleusercontent.com/-EE5hvcm7lG8/WZH3g4WTUbI/AAAAAAAAsd0/T5QnktA-cA8F5R4i4V4SsvnshboRKeqAQCHMYBhgL/s640/IMG_0026.JPG

Na tejto fotke je vidieť, že aj so super krásnou špičkovou ultramodernou šotoušskou podbíjačkou je výsledok podobný ako pri hnusnej bágrovej mini hračkárskej. Proste prechod medzi štrkovým lôžkom a PJD sa vždy bude minimálne opticky zdať vlnkovitý a čím viac zmien tým viac vlniek a nerovností. Znovu ma to len utvrdilo v tom, že rozdiel nerobí podbíjačka ale typ trate a počet jej zmien.
Reakcia na: reparil #81828:
Pekná podbíjačka ❤ ❤ ❤

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.