Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jasejo #54132:
Farebným odlíšením jednotlivých spojov podľa farby chronometráže v stĺpci? Toto síce vyžaduje aby medzi jednotlivými úsekmi dňa nebol plynulý, ale tvrdý prechod (teda zmena od východzej zastávky), no výraznejšie to zasiahne tak dva spoje, aj to nie plne, čiže problémy by to nemalo robiť (ak by sa prispôsobilo časovanie tak, že sa časovanie pre sedlo mierne posunie na neskôr ráno a skôr poobede a pod.).
Reakcia na: TA #54131:
lebo je to nepraktické. V CP (teda ak myslíš zastávkové, lebo na tie práve myslím) sa uvádza priemerná jazdná doba počas PD (keďže túto "hlavnú" chronometráž využíva prevažný počet spojov danej linky). Bol by som zvedavý ako by si zaznačil do CP ktorý spoj je podľa ktorej chronometráže keď jedna linka ich môže mať pomerne veľa (menovite príklad 71: 3 celolinkové a 2 pre spoje čo nejdú po celej trase)
Reakcia na: VLK #54129:
prečo to potom nie je tá jazdná doba uvedená aj v CP ❓
Reakcia na: pershing #54126:
presne tak, cez pracovné dni v čase cca 7:00-19:00 je jazdná doba z konečnej na konečnú 33 min., v ostatných časoch 28-29 min.
Už aby sa zaviedli plynulé prechody medzi časovými pásmami v priebehu spoja...
Reakcia na: TA #54127:
nákup CL sa riadi dĺžkou aktuálneho spoja, čiže reaguje aj na rôzne medzizastávkové časy v rôznych úsekoch dňa

Re #54119 redburger: pozri, čo si objednávateľ dopravy objedná, to sa jazdí. Pokiaľ si objednávateľ dopravy povie, že chce deň voziť zadarmo určitú skupinu cestujúcich (t.zn. že dopravu v tom dni platí v plnej výške) je to jeho rozhodnutie.

Re #54095 Kari: neviem, na čo si sa sťažoval, ale ďakujem za gratuláciu

Re #54089 starec 20: zastávky sa nepridali iba pre cestovanie nad 4 zastávky, ale aj vzhľadom na požiadavky cestujúcich. Rak keď tam vozidlo ide, prečo by nemalo zastavovať? A čo sa týka PK, treba dať podnet, aby sa zamerali na železiarníkov, ak je to tak...
Reakcia na: SHORTY #54122:
tipujem, že predpokladajú, že doručenie spätnej SMS sa zrealizuje hneď po jej odoslaní.
Ak by došla s minútovým meškaním ( a viac ), v tom prípade nevidím dôvod, aby cestujúci nemohol nastúpiť s ešte neprijatou SMS do vozidla. Veď CL by bol už v dobe jeho nástupu platný, ale ešte nie doručený.
Reakcia na: pershing #54126:
to je síce pravda, ale nákup CL sa riadi jazdnou dobou uvedenou v CP a tá je len 1
cez vikend bude zrejme kratsia jazdna doba, teda neprekracuje 30 min na konecnu, 60min listok si vies kupit tak ze stlacis tlacitko na displeji a tam uz ti ukaze vyber dalsich listkov
Chodím električkou č. 9 zo zastávky Važecká. Platím BČK a v pracovné dni mi označovač automaticky predá lístok hodinový a tak pri výstupu musím znova použiť označovač, ktorý mi čiastku za nevyužitú polhodinu vráti. O tom nechcem polemizovať, ale zaujímalo by ma, prečo tomu tak nie je aj v sobotu a v nedeľu. V tie dni označovač sťahuje automaticky čiastku za 30 minút a lístok 60 minutový často nechce vydať a ja musím kupovať na tu istú trasu lístky dva! Mení sa snáď s príchodom víkendu vzdialenosť medzi zastávkami? Nebo je to nepochopiteľný bonus zo strany DP?
Reakcia na: SORBN12 #54123:
Ilustračné foto. ? ? ? ? ?
Reakcia na: TA #54113:
A odkiaľ vie operátor, kedy bude doručená spätná SMS??? Keď už, tak tam bude čas odoslania spätnej sms od operátora a to doručenie tiež nejaký čas trvá, čiže tam stále bude nejaký ten čas späť pár sekúnd a aj možno minúty...
Reakcia na: redburger #54111:
Nič výsmešné na tom nie je... matka, čo má mesačník predsa dostala niekoľko dní zadarmo (teoreticky, ak prerátame počet jázd meskčníkom na klasické lístky) už pri jeho kúpe. Tieto akcie sa robia hlavne pre občasných cestujúcich, potenciálnych nových zákazníkov... ?
Ja si myslím, že DPMK by mal o priazeň cestujúcich bojovať inými formami. Zaujímavými jazdami, nejakou osvetou, napríklad aj prečo je vhodná a ako funguje prestupná tarifa, prečo sa cestuje ako sa cestuje a ako by sa mohlo a podobne. Jednoducho viac komunikovať so zákazníkom pri rôznych akciách. Vy, čo organizujete rôzne mimoriadne jazdy a podobne, za čo vám patrí veľké uznanie, sami dobre viete, že u verejnosti to má úspech, tiež Infobus bola zaujímavá iniciatíva, kedy podnik prišiel za zákazníkom a nie naopak, alebo napríklad aj Mikuláš, ono sa to nezdá, ale dieťa si z električky odnesie pekný zážitok, čo môže úplne prebudovať jeho vzťah k " ejektjičke ", alebo verejnej doprave samotnej.
Akcie , kedy nejaké skupiny obyvateľstva jazdia zadarmo sú síce pekné, ale škoda, že sú moc adresné a nie pre všetkých, alebo už ak by mali byť pre niekoho, tak práve pre ľudí, čo si pravidelne dobíjajú BČK a nie naopak, že kto jazdí autom, si ešte zadarmo zajazdí MHD ? Takú MHD ešte nemáme, že automobilistu by jednou jazdou prinútila meniť káru za bus ?
Reakcia na: Isidor #54117:
Narážal som na zvýhodnenie len časti cestujúcich. Nehovoriac o tom, že to "zadarmo" vlastne zaplatia tí, čo to zadarmo nemajú. Opäť ale dávam do pozornosti druhú polovicu môjho predošlého príspevku. Toto je myslím dosť malicherná téma, vzal som to z čisto technického hľadiska, nepotrebujem sa naťahovať o fazuľky.
Reakcia na: jt #54116:
ako sa vlastníkovi mesačníka týmto menia podmienky? Dostane azda menej, než si zaplatil? ?
Keď si kúpim chladničku a týždeň nato zlacnie o 10%, tiež mám ísť do reklamovať do obchodu cenu?
Reakcia na: Isidor #54115:
Lenže tu je to menenie podmienok a zasahovanie do pevných a určených pravidiel v "priamom prenose". Aj keď ide o jeden deň, kompenzovať by sa to ale dalo napríklad tak, že by sa pre každú skupinu raz v roku poskytla takáto úľava (samozrejme, niekde môže nastať prienik, no stále lepšie, ako nič). Napríklad Deň študentstva, matiek, otcov, detí... Myslím ale, že toto sú malichernosti a pozastavovať sa nad jedným dňom bezplatnej cesty by asi všade, okrem Slovenska bolo scestné. Mne ten deň matiek vôbec žily netrhá, nebudem sa 17. novembra dožadovať bezplatnej cesty, alebo navrátenie 1/30 mesačného cestovného.
Reakcia na: Yogi616 #54112:
no neviem, keď napr. s mobilným operátorom uzavriem zmluvu, a mesiac na to príde s inou, lepšou akciou pre nových zákazníkov, tak mám tiež "smolu"...zákazník zaplatil za vopred dohodnutú službu a tá služba mu je aj poskytnutá, vzťahy ku iným zákazníkmi mu môžu byť ukradnuté. Či to je také to pravé slovenské "keď zdochla koza mne, nech zdochnú susedovi aspoň dve" ?
Reakcia na: TA #54113:
To je dobra ....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.