Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 110mat110 #58920:
Mesto by jednoznačne malo mať kontrolórov kvality poskytovaných služieb. A kontrolovať by sa mal plný prierez: naplnená kapacita, dochvíľnosť, funkčnosť informačného systému, funkčnosť klimatizácie, čistota a tak ďalej. Nebolo by to nič nové ani zvláštne, Ministerstvo dopravy ČR to pri niektorých vlakoch ČD takto prevádzkuje.
Reply on: S499.1023 #58919:
Lenze DPMK a mesto maju nadstandardne vztahy a keby sa toto uplatnilo tak do tyzdna je DPMK na kolenach. Nezavidim dispecerom, lebo posielaju co mozu a aj napriek obrovskemu nakupu novych busov sa nema co posielat. Zatial su SORky pojazdne. Ked sa na nich prejavi kosicka "udrzba" budeme chodit peso
Reply on: tom393 #58918:
Normálne by bolo, keby aj za nevypravené vozidlo na bežnej linke platil DPMK pokutu.
Reply on: LUKYmhd #58917:
USS si tie linky platí ako objednávku, ak DPMK nesplní nejaké podmienky tak sú zato vraj pokuty (neviem či už niekedy DPMK dostal pokutu), raz mi ktosi hovoril že keby ráno napríklad nevyšiel do ulíc Košíc na mestské linky ani jeden autobus či električka USS musí byť bezpodmienečne obslúžený.
Reply on: 381+383 #58900:
Ja len na margo stahovanie busov z beznych liniek pre USS akýsi...ak DPMK chce prevadzkovat MHD aj pre U. S. Steel, mal by si dokupit k tomu viac autobusov. Co to je za sprostost stahovat kvoli nejakej poruche bus z beznej mestskej linky? Ci bezní ludia nepotrebuju spoje len U. S. Steel ich potrebuje? A okrem toho tam jazdi L26 Tak ak je porucha tak nech si vazení páni prestupia do iných liniek a nie takto to riesit a clovek v meste sa spoja nedočká....
Reply on: cybernetic #58914:
dlho stáli ?
Reply on: romeo #58912:
sl. 1001 - 3315, doobedu vymena za 5102, poobede za klbak 3304
Reply on: Károj #58908:
stava sa,ze technika zlyha ?
Reply on: Károj #58908:
cca 7:20
Nastupil som na Aténskej tak sa sedelo celkom pohodlnne, nešlo sa v tom zle, len sa nie je čoho držať ani kde sa postaviť. Nevhodné na takúto linku. A 6905 má problémy so vzduchom.
Reply on: rpopo #58907:
...si nemysli, že ty si budeš v osemnástke pohodlne vysedávať ?
6905 práve ťahá Tatra z Novej nemocnice ... ? ?
A tak isto aj 6903 na 18tke, je len pol siedmej a kapacitny deficit je zrejmy, plnohodnotna nahrada Solarisov ... za toto by mali padať hlavy......
Kapacitne nenastal absolútne žiadny problém. 5719 a 5756 boli síce plné ale nie tak, aby sa v nich nedalo dýchať. Všetky 3 zalohy sa stretli tak, že sa to rovnomerne rozložilo. Najväčší nápor bol na Valcovniach a ten vyriešila dlhá 4730. Organizácia bola zvládnutá na jedničku s hviezdičkou, z dispečingu to riadil človek, ktorý ma dokonalý prehľad o linkách R z vlastnej skúsenosti a ozaj klobúk dole aj vdaka nemu to dobre dopadlo. Takéto výpadky nie su sranda nie koli pohodliu ani koli tomu kto sedí alebo stojí ale hlavne pre rovnomerné rozmiestnenie cestujúcich lebo je to ozaj masaker pobrať takú masu ludi. A 15m Solaris zase nema až o tolko vela miest ako mala sorka. A ešte taká maličkosť, profesionalita sa nezaprela ani v momente keď dispečing fungoval bez PC, ktoré vtedy tiež vypadli. Do to toho nervozny ludia nie len z rýchlodráhy ale aj ostatných mestských úsekov kde nastala napríklad ako naschvál porucha na linke 24, ktorá byť nahradená musí. Ako prvá ku Perešu nabehla 5719 a ešte iniciatívne dávala pozor na cestujúcich z električky, ktorá ostala viseť na Perešskom moste, ktorý sa pozabudli alebo sa rozhodli na poslednú chvíľu. A pobrala všetkých. Je to krízová situácia a keď riešime úsek Pereš - USS ide o smiešne minúty. Meškanie tiež nebolo až tak fatalne. Vonku boli úplne všetky zálohy robilo sa čo sa dalo. Problém nebol ani v tom, že by ludia čakali v daždi. Do príchodu záloh ludia sedeli v električkach a hlavne na Pereši dispečer zastavil premávku na bezpečný prestup do zálohových vozidiel.
Reply on: 381+383 #58903:
Ak to mala byť sebaobrana, tak jalová, ak dovysvetlenie, tak úplne mimo misu.

Ja absolútne neriešim, koľko ľudí kde sedí! Ale že tu máme jediné zálohové vozidlo nad 12 m. Aká je denná výprava? Aký je percentuálny podiel typovosti? A zodpovedá to typovosti záloh?!

Ad dozorná rada: Tak sa teda pochváľte, pán inžinier, čo tam teda prejednávate. A nie arogantne odvrknúť, aby som sa staral o svoju kapustu. Zápisy tajnejšie než zväzky ŠtB, transparentnosť nadovšetko, od čias Ihnáta akoby ani nejestvovala. A, div sa svete, produkuje sa nám tu kauza za kauzou. Takže si milerád vypočujem, čo také svetoborné sa tam vyriešilo.

(P.S.: Nemám vedomosť, žeby sme si potykali)
Reply on: veteran #58901:
Nevsuvaj mi do ust, co som nepovedal a nedomyslaj, co som ja myslel inak. V tej dvojici bezne ludia sedia, cestuje tam zhruba 50-70 cestujucich, hovorim o max obsadeni za Optimou. Preto ak si presadnu do maleho SORu, tak sa zmestia. Ziadne stresy. Preto som maly voz poslal vcera tam. Velka 4730 sla ku R2, kde je tych cestujucich viac. Po trase este brala od inej R pri Optime resp pri vodojeme.

Dozornu radu nechaj tak, ci aj z jej rokovani mas zapisy a vies, co prejednava? Zjavne nie. Tak nekecaj a staraj sa o svoju kapustu.
A ja tu len opäť doplním, že nemáme kĺbové vozy ani do normálnych služieb, zato si ale môžeme dovoliť plnú dielňu TD klbovych trolejbusov, len tak stáť. A zabudol som, nahrádzať Solarisy, nie len kapacitne obmedzenými elektrobusmi. Denno denne na trolejbusoch či linkach ako 15,19,36 zaskakuje Tedom alebo v lepšom prípade 15 metrák. Nie fakt, ak teraz od MHD neodplašia ľudí, tak už nikdy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.