Peter-
ty asi nie si veľmi znalý konštrukcie ČARK-u a rýchlosti nanášania kvapaliny.
Botka-zberacie zariadanie má špeciálne upravené uhlíky,rýchlosť nanášania sa upravuje výkonom čerepadiel,t.j. rýchlosť nanášania musí-mala-by byť konštantná.Napájanie čerpadiel,je tak isto upravená na streche vozidla. Vodič tohto vozidla ,tiež musí priebežne kontrolovať stav kvapaliny v nádržiach,prípadne ju doplniť.
ty asi nie si veľmi znalý konštrukcie ČARK-u a rýchlosti nanášania kvapaliny.
Botka-zberacie zariadanie má špeciálne upravené uhlíky,rýchlosť nanášania sa upravuje výkonom čerepadiel,t.j. rýchlosť nanášania musí-mala-by byť konštantná.Napájanie čerpadiel,je tak isto upravená na streche vozidla. Vodič tohto vozidla ,tiež musí priebežne kontrolovať stav kvapaliny v nádržiach,prípadne ju doplniť.
Musí byť na to vypravený špeciál
*SOLARIS* maniak
L71: 1004, 1005, 1007, 1009, 1019, 1020 ?
L72: 2001, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
MANIPULAČNÁ JAZDA: 1016 - okolo 12:10 hod. na Lingove, ako náhrada za pokazený dielenský autobus TD, #6042.
?