Reply on: J #888:
Iste, ale keby Bratislava nebola centralistická a štát už dostaval aspoň jednu diaľnicu na východ, tak sa rovnako maká na celom Slovensku. Aj z tohto dôvodu veľa ľudí odchádza za prácou do Bratislavy a okolia, kde vznikajú nové pracovné príležitosti. Hádam jedinou svetlou výnimkou je priemyselný park v Kechneci, ale jedna veľká firma to nespasí.
- nauč sa prv poriadne čítať a potom niečo komentovať

. A nezavid nam, ked uz mame otrasne elektricky, tak nech uz mame aspon zavideniahodne autobusy
Dopravák
Dopravný podnik mesta Košice, a. s. si dnes na podnikovej oslave pripomenul dve významné etapy v živote podniku. Je to 90 rokov od začatia prevádzky električkovej nákladnej koľajovej dopravy a 10 rokov odo dňa, keď trasu Sídlisko dargovských hrdinov - Námestie maratónu mieru po prvýkrát absolvovali trolejbusy. Základy súčasného DPMK sa začali klásť ešte vo vtedajšom Uhorsku a ako prvá sa zaviedla prevádzka osobnej konskej železnice, po nej prišla električková nákladná doprava a v roku 1914 sa rozšírila i na električkovú osobnú prepravu. Mimochodom, práve včera uplynulo 25 rokov od veľkej tragédie, pri ktorej pri amfiteátri v útrobách električky č. 6 prišlo o život 9 ľudí.
lia
Tak toto napísal Košický večer - neviem odkiaľ čerpal autor info -10 rokov odo dňa, keď trasu Sídlisko dargovských hrdinov - Námestie maratónu mieru po prvýkrát absolvovali trolejbusy.