Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majou #82558:
Všetko sú to informácie "jedna pani povedala...", či názory a priania samotných užívateľov.
Zartujete s tymi novými elinami ci nauzaj sú info ze za tie obojsmerne sa idú kupovat nové?
Dá sa o tom niekde precitat? dik
Reply on: 110mat110 #82556:
A pri vývoji bola aplikovaná už osvedčená technológia "čím menšie kolesá, tym viac SOR", ktorá sa pozitívne premietne na opotrebovaní koľajníc. Vtáčiky čvirikajú, že vraj prekvapí aj počtom dverí, tak som zvedavý.
Reply on: myslavcan #82554:
Kedze mame funkcne trolejove vedenie, tak predpokladam ze budu na baterky.
Reply on: myslavcan #82554:
Žeby SORINO - TRAMÍNO?
Reply on: reparil #82553:
Ja som počul, že to má byť SOR a že už má vyrobený aj prvý prototyp v košickom nátere
Reply on: KVKV #82552:
vraj namiesto dlhych KT8 by sa mali nakupit skody 29/30T(prip alternativne caf urbos-ake jazdia v debrecene https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8d/CAF_Urbos_3_(Debrecen).JPG ) aspon co som ja pocul ked KT8 a T6 budu vyradzovat z prevadzky- kedze dpmk potrebuje aj nizkopodlazne dlhe vozy na niektore linky
...tento stav (50 nových vozov ) by umožnil odpredaj (vyradenie) T6 a niektorých KT8.
Načo Košice zakúpili 45 vozov Vario LF2+ ? Nakolko nahradzujú súpravy, odpovedá to 90-tim sólo vozom (T3). Okrem toho ešte 29 T6 a 17 KT8. Počíta sa so zahustením intervalov alebo zavedením dalších liniek ? (neverím tomu).
Totiž aj pri maximálnej špičkovej výprave po ukončení výluk zostane množstvo nevyužitých vozov.

Podla mojho názoru sa mohlo nakúpiť 8 až 10 vozov V.LF2+ obojsmerných (výhodnejšie pri prepravne menej kapacitných výlukách), taktiež by boli vhodné tak 8 - 10 sóla (L2 a 4) prípadne spriahanie do dvojičiek - velkokapacitné súpravy.
Teda 30 Vario LF2+ jednosm.
10 LF2+ obojsm. a 10(9) LF sólo.
Neviem sice presne ako je to odsúhlasené výkony / spotreba energie, ale sólo Vario je rozhodne úspornejšie a niekde plne postačuje.
Reply on: 110mat110 #82548:
podľa všetkého to platilo len o kruháči
Reply on: reparil #82546:
Len aby na to ešte boli dostupné financie...
Reply on: reparil #82545:
A co slub, ze moldavsku uzavru az ked otvoria SNP?
a ako keby to nestacilo, mame tu dalsiu "skvelu" spravu vramci MET http://www.teraz.sk/regiony/kosice-ziadaju-od-rezortu-financii-pozic/303579-clanok.html
..z coho vyplyva ze kruhac na moldavskej bude rekonstruovany ako posledny.. potom uz ostane iba alejova a useky vss-barca s obratiskom a vss- jazero bajkal s obratiskom ..otazne je co bude s tratou Moldavska- USS a s pokracovanim budovania trate smer NMM-Tahanovce +obratisko
V prvý februárový týždeň (pravdepodobne v sobotu 3.2.2018) Eurovia uzatvára úsek od Steel arény po Moldavskú križovatku a začína sa rozoberanie koľajníc a všetky súvisiace práce, čiže preložky vody, plynu, kábelovod. http://www.kosice-estranky.sk/clanky/vystavba/rekonstrukcie-elektrickovych-trati/modernizacia-elektrickovej-trate---moldavska.html
Reply on: 5801 #82543:
Vyzerá to, akoby mal autobus vchádzať a vychádzať cez šrafovanú plochu.
Reply on: matpiz #82537:
Tam bude situovaný výjazd zo zastávky, aspoň podľa priloženého plánu. Pochybujem žeby sa tam vedel otočiť s vozidlom bez cúvania. Síce neviem ako bude upravený ten ostrovček na pravo v smere jazdy zo zastávky.
Reply on: TA #82536:
Nemyslím, že na SNP s výnimkou Spoločenského pavilóna sú združené zastávky potrebné - najmä ak sa pre nedostatok budgetu kde čo dôležitejšie neurobilo. Ale prosím, keď už niekto vymyslel pojazd pre NADku, tak to mal spraviť všade.

A osemnástka. Už by sa mal konečne a raz a navždy spraviť poriadok s osemnástkopäťdesiatpäťkou. Za posledných 10 rokov sa tam porobilo xy zmien zmenených zmien podľa toho, kto aktuálne najviac zjapal (Andrejčák, Ihnát a spol.).

Naozaj nechápem, načo je dobré živiť takúto dvojlinku. Kratšia jazdí kvázi celodenne, dlhšia len v špičke. Na dlhšej jazdia Solarisy, cez výluky sóla, je tam prejazd klbáku. Na kratšej je to elektrobus, ráno i poobede prejazdy klasického sóla. Čo tak jedna celodenná poriadna linka s jednotnou kapacitou všetkých spojov?
Reply on: myslavcan #82538:
so zachádzkou cez Toryskú a Popradskú ?
Reply on: matpiz #82537:
ja nechapem čo za sprostosti mesto vymysla poslednu dobu...z L18 spravime subeznu linku s elektrickami..načo preboha..obmedzime intervaly na električkach hlavne ze tazke peniaze sa vrazaju do reko trati ale z Havličkovej ide 2jka vecer raz za 20 minut ako jedina....L4 dokafrali ako sa dalo nechapem prečo nemoze jazdit vecer aspon raz za polhodinu..a podobne, uá ozaj je to smiesne co mesto s DPMK stvaraju.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.