Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Yogi616 #55922:
kde som napísal, že je 5 eRkových poradí? Všímaj si poriadne interpunkciu - hovoril som o 5. poradí a nie o 5 poradiach.

Re #55921 Yogi616: keď je nové označovanie lepšie, tak prečo neodstránilo vynechávania poradí medzi párovými a delenými eRkovými službami?
No a 46125 by to nemala byť, lebo, ako vravím, kuk legendu nového označovania a zistíš, že tá jednotka znamená prekrývanú službu (ak to budeš obhajovať tým, že ide o poradie a nie o označenie typu služby, tak potom prezraď ktoré poradie predstavuje napr. služba R932). A sme pri tom, o čom som tu hovoril dávnejšie.
Reply on: TA #55919:
chcel by som vedieť skade ty máš 5poradí. 3 sú celodenné (4601,4602,4603) + 7 trhaných poradí (D4611-D4617) = 10poradí na linke R
Reply on: TA #55919:
to je trhané poradie linky R,žiadne 5poradie.Trhané poradia sú D4611 až D4617.
D4612 po starom 46125
Reply on: TA #55919:
To nevedia ani tvorcovia tohto super vynalezu ?
Keďže sú tu zástancovia nového označovania služieb, poprosím niektorého z nich, aby mi preložil D4612 do starého označenia, lebo nastáva problém:
1. prečo je to 12. poradie eRky, keď je len 5. v poradí ❓
2. prečo sa v názve nachádza číslo 1, ktoré podľa legendy nového označenia služieb značí, že ide o prekrývanú službu, hoci v skutočnosti nejde o prekrývanú službu ❓
3. napokon poprosím preklad do starého označenia.
Reply on: Dispecer #55917:
zaznelo to ako fór a niekomu sa to zapáčilo... ? odvtedy sme na fórach opatrní s nápadmi ?
Reply on: tbus #55915:
A práve to zaznelo na jednom s fór KE.iMHD.sk... ?
Reply on: TA #55914:
To je všetko v poriadku,čaká sa na nové vozy ? Solarisi (nie všetky) ktoré boli písane na túto linku nahradili Ikarusy ktoré na staré kolena treba dať na celodenky a Solarisi ako dispozičné vozidlá? . Dúfam že to je už posledné čoho sa tento podnik dočká, potom sa už dočkajú len cestujúci niečoho nového a nebudú to vozy. ?
Reply on: TA #55909:
ale hlasenie z oznacovacov aspon nie je okopirovane zo zapadu a je to kosicky vynalez ❗
Reply on: gabo5607 #55912:
tak ako som reagoval v predchádzajúcom príspevku, môžeme sa aj poskladať od super kvality našich hlásení, keď ich poriadne nepočuť. Tak to vníma zákazník - cestujúci.

Čo sa týka typovosti busov na linkách - úžasným príkladom je L 19. Typy vozidiel vypravovaných na ňu hovoria sami za seba.
Reply on: Dispecer #55911:
1 ks je iné, ako keby mala prísť celá flotila. Hoci pôvodne som myslel, že to bude diaľkový a nie mestský minibus.
Práve na to som narážal. Čo z toho, že prijímaš digitálny full HD TV signál, ak ho pozeráš na 5-palcovom ČB televízore ❓ Hlásenia môžu byť akokoľvek kvalitné, keď sa vyhlasujú cez minireproduktory označovačov, ktoré na to ani nie sú určené a informácie na vnútorných paneloch môžu byť akokoľvek obsažné, keď sa nedajú pri silnejšom svetle prečítať z infopanela. Ale za to iste Emtrest nemôže. On len dodal techniku.
Reply on: TA #55909:
Tak to porovnaj s Prešovom hovorím...ženský hlas sa viac hodí na hlásenie zastávok, artikulovanú reč je viac rozumieť. Chápem že reprák Gameboya je neskutočne hlasný, ale to je už problém dielní že nevedia napojiť repráky. Prešovské hlásenie snáď nemenili od jeho založenia v roku 1999. A ten minibus by sa tu určite hodil, (linka 33, 30) a keď tu máme takého super vedúceho, ktorý všetko sleduje a rieši, nemal by dopustiť aby sa ten voz objavil na nosnej linke ?
Reply on: TA #55909:
1 ks minibusu bude... ? A to hlásenie je fakt kvalitné, len sa v niektorých vozidlách vyhlasuje nie na to určenými zariadeniami (označovače)... ?
Reply on: gabo5607 #55908:
Isto. Požiadať peniaze na informačný systém a použiť ich na opravy. Nechceš byť riaditeľ? 🙂
Reply on: gabo5607 #55908:
"Máme kvalitné akustické hlásenie"
--->>> to šušľanie zo žltých hracích skriniek je fakt kvalitné - vzhľadom na ich kvalitu

Inak, minibusy v KE radšej nie, lebo ešte by sa "náhodu" začali objavovať na nosných linkách, a to si radšej nepredstavujem, ako by to v špičke vyzeralo.
Reply on: adidas #55906:
Emtest celý nevymenia, takže čo chcú zlepšovať? Myslím si, že sme na tom celkom slušne z informovanosťou cestujúcich, keď to porovnám s takým Prešovom. Máme kvalitné akustické hlásenie, zaujímavejšie CP, kde je viac informácií atď. Skôr by som za tie peniaze kúpil nejaké minibusy, ktoré by sa tu rozhodne hodili, a nejaké peniaze by som vyčlenil na GO električiek a trolejbusov.
Reply on: S499.1023 #55905:
podľa mňa to vôbec nie je logické. Prečo by to nemalo platiť aj pre vozidlá rovnakej firmy ❓ Napadá ma akurát poistný podvod, ale to nie je dôvod, keďže ten je protizákonný (a v súvislosti s ním nie je problém, ak majiteľ 1 firmy vlastní aj inú firmu a vykoná takýto podvod v podstate u 2 rôznych firiem, na čo sa už potom PZP vzťahuje).
Reply on: TA #55904:
Prečo oklieštené? Všetky nielen PZP ale aj HP, ktoré som videl, neplatili pre nehodu medzi vozidlami jednoho prevádzkovateľa a je to logické?
"Ak je to tak, ako ste mi to popísali, budeme mať problém asi s vyplatením poistky, pretože na takú nehodu sa zákonná poistka nebude vzťahovať. "
(http://korzar.sme.sk/c/5474465/autobusy-mhd-sa-suchli-na-trase-do-kavecian.html)

--->>> vedel by mi niekto vysvetliť prečo? DPMK uzatvára nejaké špeciálne "oklieštené" PZP ❓

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.