Reply on: cestujúci #4227:
Nepochopil som tvoj prispevok. Cestujes od Slovenskej (co?) L13 na stanicu a prestupujes znova na L13 pri Jakabovom palaci? To je aka blbost?Nechcel by si zastavku presne pred svojim domom, priamu linku k tvojej babke a casy odchodov prisposobit podla toho, ako sa v ten den zobudis?
Tak, ako sa 10 ludi z celeho mesta stazuje, ze je pre nich Bottova daleko, tak si dalsich 10 ludi moze pochvalovat, ze je to pre nich vyhodna pozicia, ze nemaju daleko do prace...
Ako niekomu vysvetlit, ze autobus ma tiez urcite poziadavky na zjazdnost cesty a je pre nich bezpecnejsie odbocovat na Bottovu, ako kluckovat pred Slovanom, strikovat sa medzi taxikmi a predierat sa cez chodcov na prechode Roosveltovej. Navyse spoje, ktore tam maju zastavky, maju riedke intervaly v CP, su dost specificke (33,24,28aj14), takze ludia, co chcu s nimi cestovat maju dostatok casu, aby sa z celeho NO presunuli na zastavku na Bottovej a tam vyckali na svoj spoj.
Sarko
Cestujúci prestupujú zo všetkých smerov, z menej pravidelných liniek zriedkavejšie, z pravidelnejších liniek častejšie a bez ohľadu na trakciu (skôr s ohľadom na smer linky). Problém Palackého-Južné nábr. padne do cca dvoch mesiacov, kedy má byť dokončený nový most a presmerovaná doprava. Trasa cez Južné nábr. by tak bola zdržiavaná už len semaforom na križovatke Palackého-Jantárová, kdežto pri trase cez Jantárovú máš ešte ďalšie 2 svetelné križovatky a o 200m dlhšiu zachádzku.
Re #4203 balky:
Konečne namiesto dôvodov, prečo to nejde, nejaký ďalší nápad. Myšlienka je to zaujímavá, no mohol by si rozviesť, ako konkrétne by si vyriešil odbočovanie a pripájanie medzi vetvami prejazdných komunikácií.