Ty si sa rozčúlil?!?nemá význam...KVKV má prehľad v Prahe,tam vodiči pred semaforom skočí na brzdu,a pozabíja,v KE radšej volíme prejsť na oranžovú,a žijú ?
neviem ci si bol niekedy v Francii ale tam sa zelena rozblika 5sek pred ukoncenim signalu,velmo dobre aj pre neprofikov navrhujem zapojit,vo nku to nie je problem,v
stopujem si 5 minút písania,aby ma zas nedalo prihlasovať sa!...vlado ty sa nedaj nejakými idiotmi a primitívmi deptať,lebo bud tomu nerozumejú,alebo ťa chcú naštvať,a to,ako to bolo u tkáča,je neetické,priam ponižujúce!bi sa s nimi,aj ked sa ti veľa vodičov,čo ti podpísali štrajk,k tebe obráti chrbtom,bo musí platiť šeky,úvery,má pred dôchodkom,a tak ďal.,a boja sa,za to čo je aj pre nich podstatou práce/asi/,bi sa,že nie sme zver,roboti a handry,ale že nám ide iba o primeraný plat,soc. podmienky,atď...
Poprosil by som Regetu aby poštu, ktorú posielam vodičom v zmysle svojich povinností, nezverejňoval bez predchádzajúceho súhlasu. Posielam Vám to z dôvodu, že som neustále obviňovaný z toho, že pri kolektívnom vyjednávaní rozhodujem sám. Jediná vec a to je práve to, čo je potrebné dať na verejnosť by som si však rád zachoval.
A teraz k tomu manuálu. Zdá sa mi, že to pochopil iba Dimi. Že to je to, čo je stálou povinnosťou. Ak sa Vám zdá, že sú to kraviny asi sa nevozíte mestskou dopravou. Nehovorím, že to je normálne a že to je u všetkých a chápem aj dôvody. Tie sú uvedené aj v tej pošte, ktorú zverejnil Regeta. Napriek tomu, že sú to profesionáli. A to, že to nebolo podpísané nepovažujem za podstatné. Bolo a je to na nástenkách ZO č. 2, takže by to každému malo byť jasné.
Ja sa pod svoje príspevky zásadne podpisujem.
Vlado Stankovič
nechaj tak, jemu asi chyba zena, a bije mu to na mozog, inak by nemohol take veci písat.....a ty KVKV sa zamysli nad tym co pises-ak mas cim......vojna by ti pomohla
Choďte do prdele s tým večným prihlasovanííííííííííííííííím!!!!!!!!!!!
serem sa TU S PRíSPEVKOm,a mám na to iba 5 minút?zmyzol mi tu hodinový príspevok,kua,rušte si čo chcete!!!aj mňa,kua!!!!
A ešte jedna vec keď už je pre každého vodič autobusu tá najvačšia špina, ktorá nemôže mať žiadne práva a požiadavky a dokonca aj keď má na to papiere a podľa niekoho nie je ani profesionál, tak potom neviem čo sú vodiči OMV keď ja prejdem na oranžovú a v zrkadle ešte vidím ísť za sebou ďalšie 3 OMV
to prechadzanie na cervenu som ti myslim jasne vysvetlil, a ked to nevies pochopit, to je len tvoj a tvoj mozgovy problem......
a k tomu novemu linkovemu vedeniu....to nove tvorili iní ludia ako to stare..a tvorilo sa vzhladom nato, ze to stare bolo strasne...co sa tyka aj jazdnej doby........cize ak by si fakt FEST dobre videl do problematiky DPMK a MHD v KE...vedel by si to a nenapisal by si taku blbost....
Nie ja skočím na brzdy aby sa mi ľudia pozabíjali vo voze len preto že oranžová sa mihne a hneď je červená. To si môže myslieť len človek ktorý za volantom busu v živote nesedel a tak to vyzerá aj na našich cestách lebo každý blbec čo sedí v aute si myslí, že autobus zastaví tak isto rýchlo ako on.
Ja len v skratke nevravím, že preletieť na červenú, to nie ale ja sa držím jednej vety ktorú mi povedal slúšajúci komisár pred pár rokmi, radšej preletieť križovatku ako skočiť na brzdy.
Príď posadím Ťa do voza a pri 40-50 km/h rýchlosti Ti skočím na brzdy, ťa ani pán Boh nezoškriabe z čelného skla
...“1, nespokojnosť nezačala nejakou balkanskou výzdobou to pre pubertiakov“...- mimochodom, už zmizli z busov tie veci alebo si naďalej každý vodič v tom ohlade robí čo chce? (ja viem, že to nariadenie vydala dosť kontroverzná osoba, ale v tom mal pravdu a bolo to oprávnené)
...“2, o zvýšenie platov“...- sa snažíme všetci, vodiči, šoféri, poslanci, Vy, ja, je to normálne . Štrajk je jednou z foriem k tomu, ak to nejde inak a sú na to prostriedky. Štrajkujte, ale pripravte si to kultivovaným sposobom, a nie dokonca medializovanou kabaretnou argumentáciou niektorých nespokojných vodičov.
A len tak naokraj: Myslíte, že ak súčasnými aktivitami dosiahnete určitého zvýšenia platov (čo je podla posledných informácií velmi pravdepodobné) budete ďalej pokračovať v štrajkovej pohotovosti za odstránenie ďalších spomenutých nedostatkov (mechanici, nd, cp, čist.prostriedky...atd.) ???
Alebo všetko zrazu stíchne, máme pridané, tak ostatné hodíme za hlavu, a zase bude všetko postarom ???
Svoj stol v kanclu (včetne monitoru, atd.) si čistím sám, sám si vynášam koš, upratovačka tam príde raz za dva týždne otočiť sa s mokrou handrou na metli.
Viem, že aj teraz po vyhlásení štrajkovej pohotovosti si mnohí nevedia spočítať koľko je 2 + 2 a tvrdia, že toto sú hlúposti, ktorými nič nedosiahneme a preto ich nemá zmysel robiť. Nie sú ochotní rozpisovať stasky lebo na to nemajú čas, nie sú ochotní dodržiavať predpisy lebo prídu aj o zvyšok prestávok a nie sú ochotní odstaviť voz s poruchou pokiaľ sa vôbec dá s ním ísť, lebo im majster vnúti nejaký špinavý šrot.
Hurá, poďme štrajkovať, zablokovať výjazdy, ostať stáť na linke na nejaký čas. Krčmové reči tých čo štengrujú iných, ale sami to neurobia.
Zamestnávateľ čaká na akýkoľvek protizákonný krok a ja si to nemôžem dovoliť.
Dnes si ma pozval do kancelárie GR Ing.Tkáč spolu s Ing. Melničákom z Predstavenstva a.s. a sedela tam už aj Ivanová so ZO č.1. Hovoril Ing. Melničák. Aby sme si uvedomili aké sú finančné možnosti mesta a podniku, že to je naozaj na tie 3 %-á, ale keď dáme súhlas na 5% tak zoberú na seba to riziko, že pôjdeme do dlhu a mohlo by to byť od 1.marca.. Ivanová sa opýtala, že či pre všetkých rovnako a potom ešte pridala, či je záruka dovolenkovej a vianočnej odmeny vo výške 50 % a keď jej to potvrdili, bola ochotná k podpisu dohody okamžite. Povedal som, že sme sa dohodli inak a ja nemám oprávnenie rozhodovať za ostatných. Ivanová chcela, že ešte dnes poobede treba zvolať KV a dohodu podpísať , ale všetci moji kolegovia potvrdili, že s takouto dohodou nesúhlasia.
GR spolu s Robom a ĽZ rozhodili po pracoviskách anketu s dvoma svojimi návrhmi na úpravu taríf a to buď 5 % všetkým alebo 7% vodičom a ostatným 5 % s tým, že druhá alternatíva po skončení KV, ale už nenapísali, že podmienkou je vyrovnanie doterajšej straty a navýšenie dotácie mestom. Návrh odborových
organizácií tam už nie je vôbec. Som zvedavý, koľkí vodiči sa pod to podpíšu a ak áno či vedia komu a čo to podpisujú.
Včera zvolal GR spolu s Robom tlačovú besedu ku štrajkovej pohotovosti. Mne to oznámili novinári postupne z troch strán, že či by som neprišiel aj ja. Keď som si sadol vzadu a zbadal ma GR tak ma nechal vykázať z miestnosti a potom tvrdili, že šírim poplašné správy a že u nás je všetko O.K. a žiadne problémy v podniku nie sú. Článok Vám posielam v prílohe.
Smiešne pre amatera,ktorý len vela rozpráva,velku kolbasu tomu rozumie,ktorý je až FEST často v Ke ? ? a ide hodnotiť situaciu v Ke.To ja možem rovno to iste o Prahe-tiež som tam FEST dost často a sledujem tam mhd.Ale netrufnem si to,lebo tam nežijem.Ale ty si gavalier,ty si to môžeš dovoliť ? ? ? ? To je tiež pekný fooor - si dobrý. ? ? Informacie maš zprostredkovane,tým sa velmi nechvál.A zaujíma ma,či si v živote jazdil autobusom v mestskej premávke dennodenne aspoň rok,že si vôbec trufaš hodnotiť tuto profesiu.Ak nie,prosím,prestaň stým-je to ubohe.
Žijem sice FEST dlho v Prahe, do Košic jazdím FEST často a keď som v KE tak si FEST všímam mhd. A situáciu v DPMK poznám FEST dobre od Reipricha až po „Babjaka“ (nic moc). Je to vcelku nedávno, čo som bol služobne na Bardejovskej.... ? ? ☠ dobrý fór ? ?
Tak aby bolo jasné
1, nespokojnosť nezačala nejakou balkanskou výzdobou to pre pubertiakov- nespokojnosť začala tým,všetci sľubovali posledné 2 roky navýšenie platov,preto sa vraj robili racionalizačné opatrenia-,,skutek utek "asi boli voľby?
2, o zvýšenie platov sa snažia, lenže niektorí sa boja o funkcie
- nehroziť štrajkom?,, sýty hladnému neverí " ako treba dosiahnúť zvýšenie platov pred časom ste sám radili štrajkovať pre plat
3, ak zaplatí DPMK hodinu nie je problém, DPMK -nedal žiadnemu vodičovi čistiace prostriedky na túto činnosť a nielen na túto žiadne čistiace prostriedky vodičovi nedáva vy si tiež neumývate stôl v kanceláríí
organizačné veci sú preberané na školeniach -nevidieť tam však tých kompetentných ktorým sú adresované a sú tam aj dobré návrhy
treba ľudí zaplatiť a potom si môžte vyberať tých pravých
z pohľadu cestujúceho mám dojem, že pomalšia jazda pri niektorých linkách bude znamenať akurát presné dodržiavanie CP. Keďže chronometráž niektorých liniek je až priveľmi voľná a natiahnutá.
Za úver idú kupovať busy. A ešte aj za prípadnú dotáciu zase ďalšie CNG busy? ? Nech to dajú do reko električiek. Za tú sumu ( + tých cca 270 miliónov SKK ) by sa opravilo možno aj celý vozový park využívaný v súčasnosti.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KVKV
PERLIČKY ?
To je „čistá pravda“ tých profesionálov, čo dodržujú predpisy a jazdia bezpečne občas aj na červenú.