Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Stevqo #31689:
I. etapa reko bola od Mosta VSS až za oba oblúky smerom ku Jazeru za cca 8 mil. v dĺžke cca 120 m. II. etapa rieši reko po začiatok Jazera (zastávka Branisko) v dĺžke cca 800 m. Reko celého Jazera po konečnú zatiaľ v plánoch pokiaľ viem, nebola.
Reply on: Stevqo #31689:
Obluk pri arene v smere do centra je vymeney. V smere ku kruhovemu objazdu bude vymeney v roku 3000.
Co sa tyka reko elektrickovych trati, v prvom rade by som vyriesil krizenia - krizovatky, prip. bodove zavady, a to najma pri VSS a pri SŠH. Dalej je potrebne nutne riesit obluk pri Steel Arene (ak som nezaspal dobu ? ) no a samozrejme rekonstrukcia trate na Jazero atd.

Co sa tyka tych cifier na reko trate od VSS po Jazero, tak v minulorocnom rozpocte bol navrh pre II.etapu Most VSS - OC Branisko za 55 mil. Sk. Tak teraz neviem, ze kde je vlastne pravda, a co konkretne by mala zahrnat I.etapa. Inak, zaujimave je, ze do minulorocneho rozpoctu bol navrh pre DPMK 38 mil. Sk a neschvalili ani korunu, hlavne, ze Mestskej policii bez vahania dali 7,4 mil. Sk na odtahovku a osobne auto + nejake drobnosti, ako keby sa nemohli vozit v 10 rocnych Meganoch, chudaci, alebo si na Magistrate v pohode odklepli 8,4 mil. Sk na reko ich budovy vratane vsetkych moznych i nemoznych signalizacii. Neriesia sa priority, ale hluposti. Som zvedavy na tohtorocny rozpocet...
Reply on: BMko #31676:
Zabudol si ešte Valašskú, Vojenskú nemocnicu.
Reply on: PTI #31684:
Len tak na okraj, mozno sa to netyka elektriciek, ale idem po tom, aby opat vznikol UDI v KE ?
Reply on: PTI #31674:
Zrekonštruvaný úsek na Južnej triede (od Fejovej po Cintorín) má podľa mapy 2,4 km. Trať na Jazero od mostov VSS po konečnú má 3 km, mne vychádza suma cca 200 M. Teraz dostane DPMK úver od mesta v sume 100 M, kde myslíte, že skončia?

Re #31685 redburger: Toľko autobusov tu nemáme (ani vodičov), naviac by sa musel skrátiť interval na každej linke, lebo 1 kĺbový bus = 1 sóloelektrička.
Reply on: PTI #31684:
trat sa odstavi a daju busy, asi tak nejako ?
Reply on: Nodes #31682:

V dopravnom podniku by mal byť človek ktorý sa stará o kvalitu a pod., bol tam Šelmeci, potom tam je aj hlavný majster tratí, sú to pracovníci, ktorí z titulu svojich funkcií majú upozorňovať na situáciu, ak sa im niečo nepozdáva, dajú vypracovať odborný posudok u oprávnenej osoby s pečiatkou - a tá rozhodne či je trať prevádzky schopná, resp. či sa majú vykonať opatrenia - napr. obmedziť rýchlosť, alebo prehlásia, že trať nie je prevádzky schopná. A je tam menežment, ktorý by mal ďalej konať. Chcem vidieť toho riaditeľa techniky a dopravy, ktorý rozhodne prevádzkovať električkovú trať, keď odborný posudok hovorí o tom, že trať nie je prevádzky schopná.
Asi tak nejako ...
Reply on: PTI #31680:
aha tak tak je to. jednoduchá matika 🙂
ďakujem za ozrejmenie.

Dokiaľ má vlastne ten stredový pruh pokračovať? až po Popradskú?
Reply on: PTI #31681:
Kto je opravneny oficialne vyhlasit usek za trat v havarijnom stave?
Reply on: Nodes #31678:

Áno ale celý úsek bol vyhlásený ako trať v havarijnom stave a peniaze na opravu sme vtedy na magistráte do rozpočtu dostali. Podobne by sa mal riešiť aj celý úsek na jazere, hoci po etapách.
Reply on: dragula #31679:

Dnešná šírka jazdného pruhu na moste je 3,85 m. Keď sa z každého pruhu zoberie pol metra, ostanú pruhy šírky 3,25 m , čo plne vyhovuje norme a ešte vznikne dvojmetrový stredový pruh, bez toho aby sa musel zužovať chodník a prekladať trakčné stožiare.
PTI: trošku odbočím od témy a vrátim sa späť k regulačnému plánu Moskovská...
Pán Titl, na to pláne mi nie je jasný jeden technický detail. Na moste je zaznačený stredový deliací ostrovček šírky 2 metre.
Avšak na moste nie je dostatok miesta. Iba ak by sa ubralo z chodníkov a posunuli sa stĺpy osvetlenia, čo mi však príde zbytočne nákladne kôli ostrovčeku.
Alebo som niečo prehliadol?
Reply on: PTI #31677:
Asi si ju netrufli zrusit len tak jednoducho. Navyse, cely usek od zastavky Senny trh po vjazd na obratisko na stanici je o dost kratsi ako Jazero. Oprava stala menej, aj tak ju robili na niekolko etap.
Reply on: Nodes #31675:

Aj s traťou na Želstanicu sa pohlo po treťom vykoľajení, keď električka skoro spadla do podjazdu pri novej plavárni
Reply on: PTI #31671:
Bratislava : konecna Technopol, Jasovska, Patronka, Hrobonova, Rajska, Ruzova dolina, Lamac
Reply on: PTI #31674:
Keby u nas existoval skutocne nezavisly odborny organ, opravneny kontrolovat technicky sat trati a zaroven opravneny vydavat rozhodnutia o povoleni alebo o zakaze prevadzky na tratiach, tak by mozno na 2/3 trati bola zastavena prevadzka. Sucasny stav je precin vseobecneho ohrozenia. Zeby som sa porozpraval s prokuratorom?
Reply on: Nodes #31673:

Južná trieda stála 150 miliónov,
úsek na Želstanicu cca 30 miliónov, na Jazero je potrebné naplánovať minimálne 100 miliónov. V pláne DPMK ani v rozpočte 2008-2010 som na rekonštrukciu tratí nevidel nič. Vo firme sú zodpovední a kompetentní za stav trate, na ktorej sa vykonáva MHD, máme tu aj VUC ako drážny orgán. Alebo sa všetcia čo do toho majú čo povedať nad stavom trate zamyslia a začnú konať, alebo počkáme (taký dobrý zvyk u košicoch) až sa niečo stane (vykoľajenie so smrťákom apod) a potom sa uvidí, jak to všetko bude rýchle konať a robiť závery a dávať peniaze na rekonštrukciu trate.
Pokiaľ viem pri VSS už tých vykoľajení bolo dosť, chvalabohu iba materiálne škody...
Reply on: PTI #31672:
Obavam sa, aby o nejaky cas vobec sla nejaka elektricka z Jazera. Stav trate je katastrofalny. Donekonecna sa rekontrukcia odsuvat neda.
Reply on: SHORTY #31665:

Tá splietka tam navrhnutá je.
Čo sa týka zdvojenej koľaje z Južnej triedy, je to riešené raz a nafurt, dnes chodia tri linky, o dva roky ich môže chodiť šesť, hovorí sa opäť o Východnom meste, ak sa má veriť tomu, čo sa tu stále trúbi, že električková doprava je nosnou, tak tú druhú koľaj treba a nikomu prekážať nebude. Je potrebné myslieť aj na nepravideľnosti dopravy, výpadky prúdu, dopravné nehody - a tie dve koľaje sú potrebné ako soľ. Najmä ak ich križuje tak zaťažená komunikácia - a bude obojsmerná.
Najmä že vy ste taký odborník a hodnotíte prácu polovice DPMK...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.