Na svojej stránke píšeš, že už sú vyrobené 4 TEDOMY pre Košice. Mám z toho "radosť". Balkanizácia vozidlového parku sa začína. Odkazujem Filipkovi a spol. nech nabudúce kúpia tie Babjakove americké široké a klimatizované budare, lebo to bude stáť o 0,5 mil. menej keď si to zmontujú tu... ?
Na vlaky.net je k tomu diskusia; jednu kabinu sa asi podari zachranit, boli vsak problemy ani nie tak s peniazmi ako s transportom do bratislavskeho Dopravneho muzea...
re maniak: vsak lanovka premava v MESTE vysoke tatry, s kapacitou cez sto ludi je vcelku HROMADNY a isto DOPRAVNY prostriedok a ked moze HSMD prevadzkovat "kosicke historicke" vozy typu 104, 212...napr. by sa nasadila na novu trat na THC
Ale presne toto treba vyskúšať. Nastúpiť do vozidla, kde Ti priložením kúpi hodinový lístok (začiatok spoja, napr. L36 z Kláštora) a potom prestúpiť na inú linku a po cca 10 min. jazdy pred výstupom odznačiť.
Možno to vráti kredit z hodinového, možno ligne ďalší. To potrebujem vedieť. Skús to, ak odpečieš lístok, tak sa hlás u mňa. Nafasuješ doplnkový ?
Re #26071 Záchvat: Nikto nič? No lebo skapal ?
Miesto zisťovania radšej dôkaz zjedia.
Tak nakoniec som zrobil chybu ja, nemal som označovať výstup, lebo emdžad to pochopil tak, že si kupujem 4-zast. lístok a nie že z neho robím 30-min. ?
ZÁCHVAT: Variant nástup a označenie EP v jednom vozidle a označenie výstupu v druhom vozidle by som neriskoval, ak Ťa prichytia revízori vo vozidle, do ktorého prestúpiš, zaplatíš pokutu. Pri prestupe treba EP označiť na emdžade vo vozidle, do ktorého nastupuješ pri prestupe.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
I2i50
ZÁCHVAT: Variant nástup a označenie EP v jednom vozidle a označenie výstupu v druhom vozidle by som neriskoval, ak Ťa prichytia revízori vo vozidle, do ktorého prestúpiš, zaplatíš pokutu. Pri prestupe treba EP označiť na emdžade vo vozidle, do ktorého nastupuješ pri prestupe.