Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: RW #14165:
4082 jazdí, ale je v Šaci, čiže je vypravovaná na RAčky
Tak vazeni,
dostal som subory od Sarka na vytvaranie uploadov (dakujem Sarko ;]), a preto by som Vas chcel poprosit, ci by ste nemohli posielat zatial vsetky fotky, ktore mate nafotene, a chcete aby boli pridane ako upload na e-mail: imhd_fotky@yahoo.com, pretoze ja este svoje fotky nemam (snad do tyzdna budu, ked si najdem cas ;])...
Samozrejme k fotkam do mailu napiste napriklad:
1. fotka: autor, datum fotenia, popis fotky ..
Dakujem, dakujem.. 🙂
Reply on: TA #14158:
Samozrejme. Viem si reálne predstaviť zrušenie jednej linky. Variantov je viac. Napríklad predĺžiť L3 od železničnej stanice po Svätoplukovej na Nám. Maratónu mieru k Štadiónu Lokomotívy a L2 zrušiť.
Inac co je zo 4082 ??? Jazdi este ??? ?
Reply on: Sarko #14162:
Teraz som si uvedomil, že kvôli najnovšiemu updatu som zatiaľ adresoval len výtky, tak teraz by som chcel jeho autorovi aj srdečne poďakovať, že sa k tomuto činu ujal a aspoň sám vidí, že to nie je len tak. Dúfam, že to pochopia aj ostatní, hlavne kritici, ktorí nech kritizujú po tom, ako si sami okúsia, čo je to nielen pripravovať updaty, ale aj pridávať novinky, ankety, starať sa o aktuálnosť CP a mnoho ďalších drobností.
Reply on: TA #14158:
Presne tak, po dostavbe malého koľajového okruhu, t.j. ŽS - NO - Kuzmányho - NMM - Svätoplukova - ŽS.
Reply on: TA #14145:
Je to naozaj technická chyba, treba mať strpenia, ešte to má detské choroby.

Re #14148 TA, #14149 matway, #14157 qwerťak:
Žiadne nové fórum, či miestnosť sa vytvárať nebude, nemá ho ani Bratislava, kde sa prispieva v oveľa väčšom počte.

Re #14152 TA: Čo sa týka Námestia MMM, tak je to skutočne Námestie Medzinárodného maratónu mieru a ja vychádzam z toho, čo je zapísané v oficiálnom zozname Názvoslovnej komisie, preto som to opravil na Nám. MMM. Ostatné chyby boli prehliadnuté, keďže takmer všetky popisy boli bez diakritiky, tak mi niečo ujsť mohlo. To platí aj o štylistike vo výraze "v službe". Myslel som si, že opraviť chyby bude jednoduchšie, než vytvárať nový update od "piky", ale v skutočnosti mi to zabralo viac času... ?
Reply on: peto5220 #14134:
No teoreticky znamená, lenže Luníky sú označené rímskymi číslicami a nie arabskými. Takže je to nezmysel nad nezmysel.
Reply on: eMareq #14159:
ktoré linky by si zlúčil dokopy?
Reply on: TA #14158:
Ano mozne to je, niektore linky sa zlucia do jednej (koniec koncov taky okruh sme tu uz raz davno mali) a pise sa o nom v Kosickych kolajach - ak by si chcel vediet detaily.
Reply on: Vladimír #14155:
po dostavbe malého mestského okruhu je priestor na zníženie počtu liniek? ❓
Nehádajte sa, lebo pôjdete do BAN-u ! ? ?

odkaz pre administratora: sprav nejakú novú diskusnú "miestnosť", kde nebude cenzúra a kde sa všetci budú môcť hádať ? ? "nahnevané fórum" ?
Reply on: 3211 #14138:
spomaľ brácho... trošíčku sa zamysli a sám prídeš na to , čo si to tu napísal... a potom, hádam jedno slovíčko to spraví... vieš ktoré myslím?... ?
Reply on: Záchvat #14137:
Dosť z veľkej časti súhlasím. Osobne som toho názoru, že kontrola tarifného vybavenia cestujúcich pripadá oddeleniu prepravnej kontroly a pokusy typu "nástup prednými dverami" iba obťažujú cestujúcich a zároveň zastierajú neschopnosť kontrolných zložiek DPMK.

Luník IX detto. Za celý svoj život som v L11 nestretol revízora ani raz. Preto neexistuje morálne právo akokoľvek dopravu na Luník IX obmedzovať, zavádzať tam nástup prednými dverami a pod.

Re #14151 eMareq: Uvažovať o električkovej L10 je podľa mňa dosť scestné. Neviem si vôbec predstaviť žiaden projekt električkovej trate, ktorý by v bližšej alebo hoci aj vzdialenejšej budúcnosti tlačil na zriadenie viac ako dvoch nových električkových liniek. Práve naopak, pri súčasnej sieti a dokonca možno aj po dostavbe malého mestského koľajového okruhu je priestor ešte na ZNÍŽENIE počtu električkových liniek a nie naopak.
Reply on: Balky #14132:
Ja s L39 pocitam ako dalsou pripadnou novou linkou (nie takouto "specialnou"). Nakoniec ked sa zriadila 40tka predminuleho roku, tak jej sluzby boli 39tkove.

Len spomeniem, ze posledna trasa L10 bola: Tahanovce - Tr. Solidarity 2 - Berlinska - Sofijska - OD Mier - Dom Kultury - Zel. stanica - Senny trh - Jantarova - Hotel strojar - VSS - Barca, STS. Bola to spickova linka a doplnala niekdajsiu L27, konciacu vtedy na NO.
Reply on: TA #14152:
tie popisy som robil ja, aleeee pri tejto a ešte asi jednej či dvoch fotkách Sarko upravil moj popis, takže sa treba obrátiť na neho.
Reply on: Irisb #14150:
dík

http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&u=f3f2f0edf5f0f0f2&no=1&id=27302aeef9f021f5f8f0f421 - trochu sa tu nakopili chyby(čky) :
1. Námestie MM a nie Námestie MMM, ako tu je uvedené ( hoci správne by sa malo ozaj volať Nám. MMM, keďže je to Medzinárodný maratón mieru a nie Maratón mieru )
2. 2. riadok : prínos, nie prinos
3. " v službe " - možno by sa tu skôr hodilo " počas služby " ?

( Nekritizujem, len konštatujem. ? I ja so rád, že konečne pribudol nový fotoupdate. ? )
Reply on: Sarko #14128:
Ked si uz nacrtol, ze by 10tka mala byt zarezervovana pre dalsiu E linku, tak si myslim, ze tak to skoro nebude. Pokusim sa vysvetlit (podla seba) preco asi 10tka momentalne pripadne A linke a aj davnejsie pripadla.

Nazdavam sa, ze Kosice mali mat aj 10tu E linku (mozno aj viacej - ani by som sa im nebranil a bol by som rad), lenze to suviselo s realizaciou planov sudruhov planovacov na prelome rokov 70tych a pokracovanim v rokoch 80tych. Ti mali megalomanske plany predpokladajuce ohromny narast obyvatelstva a s tym aj spojene naroky na dopravu vseobecne (= vystavba sidlisk a s tym suvisejuci pocet trati na ne, resp. nahradenie autobusov vhodnejsou formou - elektrickami) rozhodene na par 5-rocnic dopredu. Lenze koncom 80-tych rokov uz bolo jasne, ze z megalomanskych planov sudruhov planovacov zide, lebo nejako na ich plany uz nebolo penazi (vsetko sa za dve patrocnice postavit neda). Do toho este vstupila aj celospolocenska nalada v tom zmysle, ze bolo jasne aky koniec a hlavne coho sa blizi. Prisiel rok 1989 a s nim aj prelomovy 17. november, prislo strnganie klucami a sudruhom planovacom spolu s ich megalomanskymi planmi vystavby bol jednoducho koniec. Plany aj sudruhov odvial cas /za zvuku strngania klucov :)/ kamsi do zabudnutia. Vystavba novych sidlisk stagnovala, posledne sa dokoncili Tahanovce zaciatkom 90tych rokov a bytova vystavba sa utlmila. Nove trate nevznikli. Nakoniec sa sa dozili aj toho, ze z celkoveho poctu 9 E liniek 3 z nich odisli do vecnych lovist (1993) /boli opodstatnene/.

10tke alebo trebars znovuozivenej jednotke ci osmicke ako dalsiej E linke sa vsak nebranim ani teraz, ale to suvisi s vyraznejsim rozvojom mesta a hlavne uvedomenim si radnych preco elektricke povedat ano.
Reply on: TA #14143:

nooo 4088 zvykne obsluhovať 11,53 a 27
4090 lieta hore dole, už som ju videl na všetkom možnom a nejakú "svoju" linku nemá
a 4092 tak to je autobus trpiaci v Šaci, a obsluhuje 56tku alebo hlavne RAčky
Ta-dobrý nápad,mohlo by sa zaviesť viac fór

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.