Close

Route 120

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (28 Aug 2015) (17/24)
Download item
Discussion post:
Location:
Date: 1990's
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Signes
Route: 120
Author: osa, collection
Times viewed: 2300

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Marek1978

1 Sep 2015
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #15:
S tou 112 mas pravdu, ta stala na Patronke, ale L120 nikdy, chodieval som nou denne.
Reply

Mike

31 Aug 2015
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: TomJ #11:
http://imhd.sk/ba/galeria-media/553/informacne-letaky/17235/Obmedzenie-premavky-MHD-od-18-4-1994.html?&ref=ba%2Fgaleria%2F553%2Finformacne-letaky.html%3F%26p%3D3

K Hroboňovej:
http://imhd.sk/ba/galeria-media/553/informacne-letaky/17371/Zmena-vystupista-pre-linky-67-a-120.html?&ref=ba%2Fgaleria%2F553%2Finformacne-letaky.html%3F%26p%3D9



Reply

Mike

31 Aug 2015
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: Technopol #9:
To možno nejakú krátku dobu. 112 chodila cez Karlovku a Dúbravku do DNV. Až 18.4.1994 ju skrátili cez Ml. dolinu a Patrónku do Lignoprojektu, ale v tom čase už 37 chodila cez Voj. Nemocnicu a Záhorácku (http://imhd.sk/ba/galeria-media/553/informacne-letaky/17225/Zmeny-v-MHD-od-4-10-1993.html?&ref=ba%2Fgaleria%2F553%2Finformacne-letaky.html%3F%26p%3D2).
http://imhd.sk/ba/galeria-media/553/informacne-letaky/17235/Obmedzenie-premavky-MHD-od-18-4-1994.html?&ref=ba%2Fgaleria%2F553%2Finformacne-letaky.html%3F%26p%3D3

Teda keď 112 skrátili po Lignoprojekt, tak na Patrónke stála. A povedal by som, že aj predtým 120. Možno niekedy vrámci nejakého experimentu zrušili zastavovanie na Patrónke 112, alebo 120, na krátku dobu ak vôbec...

Reply

Marek1978

31 Aug 2015
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: Technopol #9:
L120 nestala na Patronke v smere do Petrzalky.
Reply

Technopol

31 Aug 2015
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: TomJ #11:
1. hej obe linky boli zmenené v rovnaký deň 2. rovnako bez zastávky 3. netuším
Reply

Mike

31 Aug 2015
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #6:
Tam zastavovali všetky linky, ktoré išli po Bajkalskej v tom smere, teda 22,34,54,109,119,120 ?.
Reply

TomJ

31 Aug 2015
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: Technopol #9:
Nebolo to náhodou tak, že pôvodne chodila k Lignoprojektu 120 a po jej skrátení na Hroboňovu sa tam presmerovala 112, ktorá dovtedy chodila do DNV?
A kým bola 120 predĺžená na Prokopa Veľkého, ako sa otáčala? Či tak isto, len tam vtedy nebola zastávka?
A ešte jedna otázka - aký bol dôvod nezastavovania na Račku? Aby sa nepreplňovala?
Reply

gejza

31 Aug 2015
#10 Rate positive Rate negative
túto linku som využíval ako študent vtedajšej Vysokej školy ekonomickej (teraz Ekonomickej univerzity(. Štúdium som začínal v zelenej budove oproti zimáku a keď som bol asi tretiak, tak už sme časť výuky začali mávať aj na Dolnozemskej. Takže po prednáškach sa masovo vybiehalo z jednej školy a 120 nás prepravila na cvičenia do druhej školy ....
Reply

Technopol

31 Aug 2015
#9 Rate positive Rate negative
Tak ma napadla maličkosť z detstva tak kto vie môže doplniť. Buď 112 alebo 120, ale jedna z liniek od Lignoprojektu nestála na Patronke? Keď sme využívali prestup na Patrónke smer Petržalka tak sme pozerali zo zastávky dole na parkovisko pred Lignoprojekt či tam stojí bus a máme zbehnúť dole, alebo zostať a čakať na 37.
Reply

majak

31 Aug 2015
#8 Rate positive Rate negative
pri lignoprojekte zastavovalo aj toto? to si nepamatam.. ja som narodeny v januari 87 a jedine 112ku som si pamatal odtial.. 🙂
Reply

Marek1978

31 Aug 2015
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Technopol #3:
doplnim, ze jeden cas mala konecnu pri Voj.nemocnici. Nieco sa tusim robilo na Dubravskej ceste a nemohla ist k Lignoprojektu.
Reply

Valec

31 Aug 2015
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Technopol #5:
Na tej zastávke pri Teslovej pôvodne zastavovali aj linky 22 a 54, keďže tá za križovatkou v tom čase nebola.
Reply

Technopol

31 Aug 2015
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Technopol #3:
A ešte maličkosť do 6.9.1996 mala zastávku Bajkalská smer Hroboňova pred križovatkou, t.j pred vyústením Teslovej ulice, kde častokrát zastavovali autobusy v 2. a 3. pruhu a ľudia vystupovali medzi autá. Potom bola presunutá do dnešnej polohy. Časť spojov začínala a končila na Bajkalskej, výstupná zastávka bola Bajkalská na Trnavskej ceste smer Trnávka
Reply

Mike

31 Aug 2015
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Technopol #3:
Pre úplnosť dodám, že nezastavovala ani na Drieňovej ?
Reply

Technopol

31 Aug 2015
#3 Rate positive Rate negative
Tak krátke nahliadnutie k 120:
22.5.1989 vznik 120 Kalininova - Lumumbova - Blagoevova - Drudop - Bajkalská - Trnavské mýto - Brnianska - Patrónka - Lignoprojekt
18.4.1994 skrátenie po Hroboňovu 120 Kutlíková - Lachova - Bulíková - Drudop - Bajkalská - Trnavské mýto - Brnianska - Hroboňova
niekedy v priebehu roku 1996 začala premávať aj v sobotu
20.6.1998 predĺžená na zastávku Prokopa Veľkého
Od 10.1.2001 pri prečíslovaní sa objavovali 2 varianty 184 v pôvodnej trase nakoniec bola prečíslovaná na 186 a skrátená po Bajkalskú
Cez letné prázdniny 1.7.2001 nepremávala a čiastočne ju nahradila linka 198 ktorá predtým nezastavovala pri Technopole, K
koniec linky ako takej (pre mňa) nastal hneď po prázdninách, keďže od 31.8.2001 došlo k zlúčeniu 98 a 186 do linky 68 Holičská - Bajkalská.

Linka 120 nezastavovala v Petržalke na Romanovej, Starohájskej a Šustekovej, v meste na Račianskom mýte, Karpatskej a Sokolskej

V rokoch 1995-2000 sa na špičkových poradiach pravidelne objavovali rovnaký šoféri s vozmi 1206 neskôr 1917, 1214, 1891 neskôr 1510, 1915, 1867 neskôr 1922, po zrušení 120/186 prešli vodiči na linky 198 a 85
Reply

Marek1978

31 Aug 2015
#2 Rate positive Rate negative 1
Reply on: majak #1:
to bola najlepsia expresna linka v Petrzalke. Vozila riadne baliky. A zo zaciatku mala konecnu pri Lignoprojekte na Patronke.
Reply

majak

31 Aug 2015
#1 Rate positive Rate negative
na tuto linku som aj zabudol.. to bola tiez kvalitka 🙂
Reply