Close

Betliarska ul., Jantárová cesta

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (12 Jul 2024) (7/15)
Download item
Discussion post:
Location: Betliarska ul.; Jantárová cesta
Date: 9.7.2024
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Section Kutlíkova - Janíkov dvor
Route:
Author: Public Transport
Times viewed: 3245

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

S499.1023

16 Jul 2024
#39 Rate positive Rate negative
Reply on: si #36:
Pokiaľ mi pamäť dobre slúži, tak bolo sľubované, že už budú len rýchlostné obmedzenia na nepárne násobky desiatich.
Reply

bobitwo

16 Jul 2024
#38 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #37:
Napríklad pri zóne 30 by sa predsa mohli zrušiť značky upravujúce prednosť. Bude len klasická prednosť podľa pravej ruky. Aj tak sa bavíme že to sú zväčša vnútrosídliskové cesty, alebo cesty podobného charakteru. Čo sa týka parkovanie, to označovanie sa používa bežne aj v zahraničí, len ľudia si na to nezvykli.
Reply

N/A

16 Jul 2024
#37 Rate positive Rate negative 1
Reply on: si #34:
Predovšetkým statická doprava sa odtrhla z reťaze.
Aj skúsený vodič musí zastaviť a zamyslieť sa. Zóna 30, Zóna P, platená od - do, okrem rezidenti, neplatí pre X...
Reply

si

16 Jul 2024
#36 Rate positive Rate negative
Reply on: bobitwo #35:
nuz, to si este pamatam ako sa tvrdilo ze budu prehodnotenbe a zlikvidovane tie 40ky ked znivali obecnu rychlost, ale tak ako vravis nejaka znatelna zmena v ich vyskyte nenastala.....
Reply

bobitwo

16 Jul 2024
#35 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: si #34:
Preto by nebolo odveci spraviť revíziu dopravného značenia. Doteraz je na veľa miestach obmedzená rýchlosť na 40km/h ako pozostatok čias, keď bola ešte 60tka v obci. Tak isto povyhadzovať reklamný bordel.
Reply

si

16 Jul 2024
#34 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #33:
nuz, ale to nie je chyba principu casovo podmienenych nastaveni ale toho ze je tu akosi preznackovane vseobecne....
Reply

N/A

16 Jul 2024
#33 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Miro #32:
Keby to platilo paušálne, že v noci je v obci Vmax 60 km/h, tak to si viem predstaviť.

Lenže mať to odlišné v každej obci/MČ a predpokladám, že by sa to ešte vyšperkovalo, že v zóne bude zóna (ako máme napr. v zóne 30 zónu 20) a vlastne nikto by nevedel čo platí.
Reply

Miro

16 Jul 2024
#32 Rate positive Rate negative
Ja som robil vodičák ešte v čase, keď bola rýchlosť v obci obmedzená len cez deň. V noci od 23. do 5. hodiny a mimo obce celých 24 hodín denne bola rýchlosť neobmedzená.
Reply

S499.1023

16 Jul 2024
#31 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: N/A #28:
1) Celé Poľsko ide na dennej/nočnej rýchlosti a funguje to. Poliak doma jazdí úplne inak ako to Dopravné Prasa Európy, čo poznáme tu.
2) Časovo vymedzené buspruhy považujem za zbytočné ale nespôsobuje to žiaden chaos s výnimkou určitých geopatogénnych zón ako je napríklad Zlín.
Reply

N/A

15 Jul 2024
#30 Rate positive Rate negative
Reply on: si #29:
Lenže na diaľnici nie si zaplavený kvantom iných značiek, chodcami, semaformi, atď.

Riešime tu intravilán a MČ hlavného mesta.
Reply

si

15 Jul 2024
#29 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: N/A #28:
nuz neviem, ale aspon v tom ~30km dlhom useku na ktory si asi aspon ja ako prvy spomeniem kde to je takto (D1 medzi BA-zlate piesky a krizovatkou s R1 pri Trnave) mam taky dojem ze vacsina to +- dodrzuje.....
Reply

N/A

15 Jul 2024
#28 Rate positive Rate negative 1
Reply on: keks #27:
Videl a ich používanie je už len ojedinelé, lebo ich dodržiavanie je takmer nulové. Vidíme to aj pri statickej doprave.

Napr. v ČR majú veľa buspruhov s časovým obmedzením a spôsobuje to iba chaos. Dnes majú vodiči problém pochopiť najzákladnejších 10 značiek.

Zároveň je rozdiel vyznačiť nejaký krátky úsek cesty a paušálne celé mesto/MČ/zónu/atď.
Reply Comment has been edited by the author.

keks

15 Jul 2024
#27 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: N/A #21:
"Jasne, budeme mať denné a nočné zákony."
Ešte si nevidel značku, ktorá by upravovala maximálnu dovolenú rýchlosť inak počas denných a nočných hodín?
Reply

N/A

14 Jul 2024
#26 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #25:
V tom linku, ktorý som pridal píšu o 3W.
Reply

Valec

14 Jul 2024
#25 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: MatejBA #16:
Určite. Keď som v rokoch 2009-10 robil v projekcii CDS a osádzali sme prvé LED navestidlá, tak spotreba červenej a žltej bola 7 W a zelenej 8 W. Odvtedy sa technológia ešte kus posunula a dnes to môže byť pri rovnakom výsledku menej.
V návestidle nebola klasická žiarovka, ale LED panel so smerovanými diódami, takže vo výsledku to svietilo jasnejšie ako dovtedajšia 100 W žiarovka.
Reply

Urbanway 2423

13 Jul 2024
#24 Rate positive Rate negative
Reply on: Cancer #22:
Áno, presne to som myslel. 🙂
Reply

N/A

13 Jul 2024
#23 Rate positive Rate negative
Reply on: Cancer #22:
Ešte si to asi nevšimli neukojené matky. Potom bude CDS vo full režime 24/7.
Reply

Cancer

13 Jul 2024
#22 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: N/A #21:
On podla mňa narážal na to, že vodiči MHD (hlavne) v noci porušujú maximálnu povolenú rýchlosť. 😉
Reply

N/A

13 Jul 2024
#21 Rate positive 1 Rate negative 2
Reply on: Urbanway 2423 #20:
Ak je správne nastavená preferencia MHD, tak nemá ako postihnúť nočný spoj.

Už máme celočervenú fázu na jednej križovatke a svet funguje, MHD funguje.

Jasne, budeme mať denné a nočné zákony.
Reply

Urbanway 2423

13 Jul 2024
#20 Rate positive 7 Rate negative 2
Reply on: N/A #18:
Zaujímavé bude, keď bod č. 2 postihne viac vodičov nočných spojov než automobilových pretekárov, keďže pretekárov je podľa mňa menej ako nočných spojov. 🙂

To je inak taký veľký problém, keď niekto ide v noci po prázdnej ceste 60 km/h, že sa to muselo/musí riešiť semaformi?
Reply Comment has been edited by the author.