Close

#1706, 1711, route 8, Zastávka Mifkova

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. Brno, CZ (10 Mar 2018) (13/21)
Download item
Discussion post:
Location: Zastávka Mifkova
Date: 4.3.2017
Vehicle: #1706
#1711
Gallery: Slovakia and the world › Brno › Trams › ČKD Tatra KT8
Slovakia and the world › (Pragoimex) ČKD Tatra KT8D5R.N2
Brno, CZ (10 Mar 2018)
Route: 8
Author: afeno
Times viewed: 1224

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
johnnyjanko

johnnyjanko

12 Mar 2018
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #4:
Chápem, že ten predpis si nevymyslel vodič sám, ale to nič nemení na jeho nezmyselnosti. Keby sa tie spojky nachádzali ešte pred nástupišťami (t.j. technicky žiadny rozdiel - rovnaké výhybky aj oblúky), tak by na nich cestujúci jazdiť mohli a nikomu by to žily netrhalo.

Ale to zanedbateľný problém. Petržalská úvrať má hlavný problém v tom, že má len jednu použiteľnú spojku, druhá je prakticky nepoužiteľná (to pre teba samozrejme nie je novinka).
Reply
S499.1023

S499.1023

12 Mar 2018
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: johnnyjanko #3:
Nejde o vytrhávanie sedačiek a vodič nejednal svojvoľne. Pristory úvraťového obratiska, rovnako ako slučky, nie sú určené k preprave cestujúcich, takže keby sa vám tam niečo stalo - vodič by musel dupnúť na magnetky, vykoľajil by, napadol by vás diviak - išlo by to za ním.
Reply
johnnyjanko

johnnyjanko

12 Mar 2018
#3 Rate positive 1 Rate negative
Presne tak, človeku je až do plaču, keď si pomyslí, ako je oproti tomuto debilne riešená konečná električiek v Petržalke. Pri Petržalke sa dá argumentovať tým, že je to len "dočasné riešenie", ale aj tak sa to dalo vymyslieť omnoho lepšie. A čerešnička na torte: raz v jeden daždivý deň som sa vozil s deťmi električkami, a v Petržalke sme chceli zostať sedieť vo vozidle a počkať kým sa vydá na cestu späť. Ale smola, šofér nás vyhodil, že tam nesmieme zostať. Museli sme vystúpiť von do dažďa, prejsť na protiľahlé nástupište a pozerať sa, ako električka prejde na druhú koľaj a vráti sa. Predpis je predpi. Veď čo keby sme počas chvíľkovej nepozornosti vodiča začali vytrhávať sedačky a rozbíjať okná?
Reply
fanatikmhd

fanatikmhd

10 Mar 2018
#2 Rate positive Rate negative
Hlupáci, to nevedia že to najlepšie riešenie je 2x zastávka z vonka oboch koľají, a následne kúsok dvojkoľajnej trate s jednosmernou spojkou a vedením dvoch liniek do toho? A to nehovoriac o tom tuposlavstve že vodič máva otvorený voz na konečnej a ľudia doň nastupujú... No neviem ako môže čerpať prestávku...
Reply
Miro

Miro

10 Mar 2018
#1 Rate positive 1 Rate negative
Úvraťová konečná s ostrovným nástupišťom? Zaujímavé.
Reply