Close

#7431, route 4, Trnavské mýto, zastávka Trnavské mýto

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Trnavské mýto, zastávka Trnavské mýto
Date: 5.10.2023
Vehicle: Škoda 29T ForCity Plus #7431
Gallery: Bratislava › Škoda 29T ForCity Plus
Route: 4
Author: Tragáčik
Times viewed: 7133

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Solider

Solider

13 Oct 2023
#21 Rate positive Rate negative
Reply on: Ttom #20:
Ale tam je prepadnutý asfalt od vibrácií, nie je problém s koľajovou traťou. Dokonca tam ani nepretŕčajú zádlažbové panely, čo bol večný problém pri týchto tratiach, pamätáme si na Miletičovej alebo na Námestí slobody.
Reply
Ttom

Ttom

13 Oct 2023
#20 Rate positive Rate negative
ako jasné, že som tam už Škodovku videl, veď aj teraz tam normálne premávajú, len som si to tak pamätal 🙂 a ozaj tá trať vyzerá už na pohľad lepšie ako na ZP - teda až na ten prejazd cez Tomášikovu pred obratiskom a križovatku pri Kuchajde
Reply
david11

david11

13 Oct 2023
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: Ttom #16:
Bežne tam jazdili ako záložné aj pri výlukách L9 tam vždy presmerujú. Tá trať nie je v takom zlom stave.
Reply
Solider

Solider

13 Oct 2023
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: Ttom #16:
Na Nové Mesto premávala linka 2, kde jazdili kačice a nebol dôvod, aby tam jazdili Škodovky. Ale na záložáku alebo pri mimoriadnych udalostiach tam normálne premávali.
Reply
Solider

Solider

13 Oct 2023
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: Mhr1 #10:
Zrýchľovačom nerobilo dobre neustále naťukávanie jazdy.
Reply
Ttom

Ttom

13 Oct 2023
#16 Rate positive Rate negative
možno si zle pamätám, ale nebolo v 2014-15, keď prišli prvé Škodovky, že nepremávajú práve na Nové mesto kvôli zlému stavu trate?
Reply
si

si

13 Oct 2023
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: Andrej #14:
tak sice trosku mimo, ale aj od vozidla zavisi to ci mu ten-ktory stav trate este vyhovie alebo nie a tiez aky vplyv bude mat prejazd na tu trat..... predpokladam napriklad ze lahke dreziny (alebo asi aj dvojosaky) by tam zvladli premavat kludne este roky....
Reply
Andrej

Andrej

13 Oct 2023
#14 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: birch #13:
Ako som napísal, ak existovalo reálne riziko že sa električka vykoľají, mali ihneď zavrieť trať. Šlo to keď hlavnú stanicu zavreli v 2011, takže aj tu by to malo byť úplne v poriadku.

Takéto opatrenie len komunikuje to, že bezpečnosť novej hračky je dôležitejšia než bezpečnosť cestujúcich a vodičov. Buď je to nebezpečné pre nové aj staré vozy, alebo je to bezpečné pre úplne všetko.
Reply Comment has been edited by the author.
birch

birch

12 Oct 2023
#13 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Andrej #11:
Povedzme, že sa tomu niečo na tej trati na Zlaté stane. Pol roka sa to bude opravovať (na náklady DPB, pretože trať je v štádiu rozkladu), ale záruka plynie, aj keď to nejazdí...

Podľa mňa je logické, že riziko takejto situácie sa snažili znížiť a ak je to jeden kus a jedna trať, tak sa to bez problémov dá zrealizovať.
Reply
Andrej

Andrej

12 Oct 2023
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: TomJ #9:
Len dodám, že K2S na hl st bol bežný stav aj pred 2011. Historický boli všetky súpravové linky (1, 2) z Juráku, ostatné (3, 8, 13) boli dlhé roky obsluhované kačicami.
Reply
Andrej

Andrej

12 Oct 2023
#11 Rate positive 4 Rate negative 2
Reply on: Ma178rek #8:
Zdá sa mi oveľa logickejšie zatvoriť trať, než zakázať novej hračke aby jazdila kdekoľvek, kedykoľvek. Alebo mám to pochopiť tak, že keby sa niečo stalo starej Škodovke alebo súprave, tak to je v očiach DPB úplne v poriadku?

Ak tieto vozy chceli "ušetriť", rovno mohli kúpiť wany a ušetriť nás tejto šaškárne. V živote som nepočul takýto nezmysel, že plnohodnotné vozidlo MHD sa má používať len na "dobrých" tratiach. Ešte by ich mohli nasadiť len na ranné služby, aby náhodou nemali nejaké nehody.
Reply Comment has been edited by the author.
Mhr1

Mhr1

12 Oct 2023
#10 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: TomJ #9:
Pre nutnosť pomalej jazdy. S modernými výzbrojami sa údajne jazdí pomaly lepšie. Aspoň tak sa to vtedy hovorilo.
Reply
TomJ

TomJ

12 Oct 2023
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Ma178rek #8:
Pamätám sa, že pred uzavretím trate na Hlavnú stanicu v 2011 tam na linku 2 nasadzovali len T3P a na ostatných linkách jazdili K2S. Pamätáte sa, prečo tam vtedy nechceli vypravovať zrýchlovačové súpravy?
Reply
Ma178rek

Ma178rek

12 Oct 2023
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Andrej #7:
V danom úseku čokoľvek sa čudujem že tu trať neuzavreli z dôvodu hej stavu... jedine čoby som tam pustil sú K2 ktorých sa bude postupne zbavovať
Reply
Andrej

Andrej

12 Oct 2023
#7 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Ma178rek #6:
Ten voz jazdil 5 dní pred výlukou, čo presne si predstavovali že sa mu v tom období stane?
Reply
Ma178rek

Ma178rek

12 Oct 2023
#6 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: ceres #5:
Predpokladám že ju nechceli iba ničiť tam, keďže vedeli že bude sa trať opravovať.. a keď začali jazdiť 29T/30T v 2015 tak tá trať bola v lepšom stave
Reply
ceres

ceres

12 Oct 2023
#5 Rate positive 1 Rate negative
V čom sa 29T3 líši od starších sérií, keď na Zlaté piesky podľa popisu fotky nemohla, ale staršie áno?
Reply
S499.1023

S499.1023

12 Oct 2023
#4 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: Solider #3:
Je tam síce aj neporovnateľne menšia prevádzka ale aj tak je pozoruhodné, že tá trať od vybudovania stále drží.
Rovnak ako hádam najstaršia nikdy nerekonštruovaná trať v Prahe Flora - Olšanské náměstí. Tam sa traduje legenda, že pri výrobe koľajníc bola nedopatrením použitá nejaká luxusná oceľ.
Reply
Solider

Solider

12 Oct 2023
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: mmmm #1:
Ja v neporovnateľne lepšom stave, ako trať na Zlaté piesky.
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

12 Oct 2023
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: mmmm #1:
Klud, vsetko bude.
Reply