Zavrieť

Dva nátery motorových jednotiek radu 840

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Červená nahradila žltú na linke do Komárna (18.12.2020) (32/32)
Stiahnuť materiál
Dva nátery motorových jednotiek radu 840.
Príspevok:
Lokalita: Stanica Bratislava hlavná stanica
Dátum: 13.12.2020
Vozidlo: #840.003-2
#840.004-0
Galéria: Bratislava › Železničná spoločnosť Slovensko & ÖBB
Červená nahradila žltú na linke do Komárna (18.12.2020)
Linka: S70
Autor: Henrich Kleiner
Počet zobrazení: 2976

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
3pa3ck3

3pa3ck3

18.12.2020
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #7:
Čierne dunihlavy vyzerajú lepšie podľa mňa ako klasická verzia. Akurát som si najprv myslel, že takto vyzerá celá tretia séria (akurát mi nepasovalo, čo by robil kus z tretej série v Humennom 🙂 - po zhliadnutí čísla na danom vozidle by to už dáva logiku)
Odpovedať
Minko

Minko

18.12.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #7:
ak sa nemýlim, tak pri jánošíkoch a dunihlavoch bola zmena náteru hlavne kvôli tomu, že to išlo cez IOPD, alebo sa mýlim? 🤔
Odpovedať
N/A

N/A

18.12.2020
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #5:
Od striktného Blonski sa upustilo už s dodávkou prvých Jánošíkov, no bielo-červená kombinácia sa stále považuje za základ. Vectrony boli čisto politická objednávka (veď pôvodne na nich mala byť plnohodnotná vlajka aj obrys Slovenska) a u Goríl zas ide o koncept "retro" náterov.

Osobne sa mi náter (polep) používaný u Tetrapakov a Delfínov páči oveľa viac než klasický Blonski, no nie som nadšený že to ide na úkor unifikácie.

(Inak riadny bizár sú aj dva dunihlavy s čiernym medziokenným pásom.)
Odpovedať
Minko

Minko

18.12.2020
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #4:
presne tak, ZSSK opúšťa dogmatickosť blonski, ponecháva si len červenú ako základnú farbu doplnenú o šedú resp. bielu a necháva ich modifikovať. blonski vo svojej podstate sa myslím že teraz dáva už len na samostatné vozne ale kľudne nech ma niekto opraví.🙂
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

18.12.2020
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #4:
Myslím, že ZSSK už ustúpili od striktného Blonski lakovania. Držia si iba červenú ako základ. Vectrony sú tiež celočervené, Gorily majú červené Kakadu...
Odpovedať
N/A

N/A

18.12.2020
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Minko #3:
Až na to, že toto nie je korporátny náter 😃
Odpovedať
Minko

Minko

18.12.2020
#3 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #2:
navyše nie som si istý ale tuším 004 bola jedna z tých čo mali pôvodný lak už poriadne olezený. Spôsob akým sa autori na 840 pohrali s korporátnym náterom musím pochváliť, mne sa dokonca páči viac ako ten pôvodný 🙂 btw. tento korporátny lak dostala ešte počas služby v PP.
Odpovedať
IBBI

IBBI

18.12.2020
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: BigMac #1:
Zemla, ked je raz nejaka korporatna farba, tak je OK, ze sa vsetko maluje do nej, ne? 🙂 V BA ti tiez nebehaju SORy zelene, zlte, tyrkysove... 😉
Odpovedať
BigMac

BigMac

18.12.2020
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 4
A treba to napatlať na červeno...
A prečo na červeno?
Aby všetkým bolo jasné, že sa bude stáť.
Stáť a čakať. Napríklad na križovanie zmeškaného protivlaku, na Godota, na svetlejšie zajtrajšky...
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.