Zavrieť

Autobusová zastávka Riviéra smer centrum

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Prestupný uzol Riviéra počas slávnostného otvárania zmodernizovanej Karlovesko-dúbravskej radiály (23.10.2020) (9/15)
Stiahnuť materiál
Autobusová zastávka Riviéra smer centrum.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul., zastávka Riviéra
Dátum: 23.10.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám.
Prestupný uzol Riviéra počas slávnostného otvárania zmodernizovanej Karlovesko-dúbravskej radiály (23.10.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 3395

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
shaggy

shaggy

26.10.2020
#14 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #11:
Na to, že by sa celá rekonštrukcia predlžovala len kvôli sklám, tak tento finálny stav cesty je žalostný 🙂 https://imhd.sk/ba/galeria-media/251051/Po-dlh%C3%BDch-mesiacoch-obnoven%C3%A1-linka-33-v-prv%C3%BD-de%C5%88-e%C5%A1te-ako-autobusov%C3%A1
Alebo teda platí to, čo som písal skôr - že sklá sú tá najmenej dôležitá vec, ktorá nie je dokončená 😉
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

26.10.2020
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #11:
Asi by bolo zaujimave, keby drazny povolovatel povolil predcasne uzivanie az v case, ked by ta stavba bola naozaj hotova uz so vsetkym ostatnym, teda okrem toho skla. 🙂
Odpovedať
shaggy

shaggy

25.10.2020
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #11:
A je tam teda všetko ostatné dokončené?
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

25.10.2020
#11 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: shaggy #10:
Hádam sa nemala celá rekonštrukcia predlžovať len preto, aby sa to otvorilo až so sklom...
Odpovedať
shaggy

shaggy

25.10.2020
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Viliam22 #9:
Veď tá trať je ešte mesiace od termínu dokončenia. Keď sa bude blížiť, tak to určite stihnú vymeniť pred prvou tlačovkou. Hádam by sa neprezentovali niečim nedokončeným...
Odpovedať
Viliam22

Viliam22

25.10.2020
#9 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #8:
TeBeCe v inom vlákne odfotil vitrínu s oznamom že je to iba dočasné a bude nahradené sklom
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

25.10.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
V pristreskoch zostane tento slaby plast namiesto skla ? Clovek ked sa to oprie tak sa to ohyba , nedajboze zlomi a rovno vyleti na cestu clovek.
Odpovedať
N/A

N/A

25.10.2020
#7 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #3:
Začnime tým, že MIB vznikol podľa vzoru pražsého IPR ( https://www.iprpraha.cz/ ) a jeho cieľom je pokryť všetky aspekty rozvoja mesta - teda tvoriť územný plán, podieľať sa na príprave súkromných projektov, vypracovávať zámery revitalizácií verejných priestranstiev, zbierať dáta a v neposlednom rade vypracovávať strategické dokumenty.

Aktuálnym problémom MIBu je absencia autonómie - Vallo si z neho spravil politický nástroj na sebaprezentáciu. Stále neprebehla ani úplná organizačná reštrukturalizácia, v rámci ktorej mal byť zrušený útvar hlavnej architektky, GIB a Metro a sekcia územného plánovania mala byť začlenená priamo pod inštitút. Takže aj keď je to v rozpore s tým čo tu niektorí tendenčne podsúvajú, MIB momentálne nemá dostatočné personálne ani finančné kapacity aby mohol pokryť všetky oblasti či aktivity.

Ďalším problémom je zúfalá komunikácia - o činnosti inštitútu sa verejnosť dozvedá takmer výhradne prostredníctvom magistrátu, kde robia PR ľudia, ktorí absolútne nerozumejú tomu o čom píšu.
Pomimo architektonických súťaží sa tvorí program hospodárskeho a sociálneho rozvoja ( https://www.bratislava2030.sk/ ), vytvára sa manuál verejných priestranstiev, robia sa participatívne procesy atď. Z pohľadu dopravy je zaujímavé, že MIB momentálne navrhuje riešenie električkovej trate na Mlynských nivách.

Takže aby som to zhrnul, súčasné fungovanie MIBu má veľmi ďaleko od ideálu, no ako ukazuje príklad z Prahy, kde sa z IPR stala vysokošpecializovaná a uznávaná autorita, existencia takejto organizácie má zmysel a namiesto prízvukovania jej zbytočnosti sa poďme rozprávať o tom, ako ju čo najviac zefektívniť.

#5 MIB sa čiastočne zaoberá aj verejným osvetlením, avšak neplatí to vo všeobecnosti (a ani v prípade DKR). V čase, keď sa v projektovej dokumentácii prvýkrát objavil RAL 7035 ešte MIB vôbec neexistoval.
Odpovedať
Jak44

Jak44

25.10.2020
#6 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Jajboli #5:
V súkromnej firme by sa uživili určite - na MIBe nie je nikto priamo zo školy, drvivá väčsina ľudí čo tam prišli sú zo súkromnej sféry. Overiť si to môžeš aj sám: https://mib.sk/organizacna-struktura/
Odpovedať
Jajboli

Jajboli

25.10.2020
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Jak44 #4:
Jaj, dobrý vtip. Technické listy ciest im zabrali pol roka, výsledok je pás dlažby pred obrubníkmi chodníkov. Teraz vážne? myslíš že by sa v súkromnej firme títo "odborníci" uživili? Okrem toho k stĺpom, mýliš sa, MIB pracuje na farebnosti stĺpov VO, písali to na fb.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Jak44

Jak44

24.10.2020
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: MatejBA #3:
Architektonické súťaže alebo technické listy mesta Bratislavy. 🙂
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

24.10.2020
#3 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: N/A #2:
Tak potom daj naco mame MIB, nech sa poucime vsetci 🙂
Odpovedať
N/A

N/A

24.10.2020
#2 Ohodnotiť kladne 9 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Jajboli #1:
Už to tu píšeš tretí krát, ale prečo to nezopakovať - MIB nemá s farebnosťou el. tabúľ či stĺpov na DKR spoločné vôbec NIČ. Dokonca aj podoba predĺženia petržalskej radiály nie je prácou MIBu ale útvaru hlavnej architektky.
(Ale kopnúť si treba za každú cenu, všakže.)
Odpovedať
Jajboli

Jajboli

24.10.2020
#1 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 7
Toto fakt nepochopím tú logiku, všetko v antracitgovej farbe ale el. tabuľa svetlo sivá, lebo "bus". Minule sa tu niekto pýtal prečo MIB, nuž veru títo "architekti" to vraj vymysleli. Musia nejako zdôvodniť svoje zbytočné úradnícke stoličky. Keby radšej tlačili na väčšie zakomponovanie zelene do projektov, aj tohto.
Odpovedať