Zavrieť

Uviaznutý autobus linky 61 na Ivanskej ceste pre vážnu dopravnú nehodu na železničnom priecestí

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Udialo sa v novembri (4.12.2017) (15/19)
Stiahnuť materiál
Uviaznutý autobus linky 61 na Ivanskej ceste pre vážnu dopravnú nehodu na železničnom priecestí.
Príspevok:
Lokalita: Ivanská cesta
Dátum: 25.11.2017
Vozidlo: SOR NB 18 City #2856
Galéria: Bratislava › SOR NB 18 City
Udialo sa v novembri (4.12.2017)
Linka: 61
Autor: CePo
Počet zobrazení: 2444

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

S499.1023

5.12.2017
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #8:
"Uviaznutie" autobusu malo aj výhodu v tom, že po ukončení mimoriadnosti mali aj cestujúci zo zastávok Pomýleného Komunistu, Martiner Friedhof a ČSAD SAD NAD hneĎ k dispozícii linku 61 - samozrejme ak autobus niekam neodfičal naprázdno ?
Odpovedať

Mike

4.12.2017
#8 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gryzly65 #7:
Na jednej strane je tu čím ďalej tým viac nových vodičov (bez ohľadu na vek), čo majú vodičák skupiny D - akože Dopredu.

Na druhej strane ten jeden autobus a zvlášť v tom čase podľa mňa nie je žiadna tragédia a ani to ZV ktoré ho hradilo asi bytostne nikde nechýbalo, teraz je zatiaľ chvalabohu ZV dosť (teda aspoň večer).
Odpovedať

Gryzly65

4.12.2017
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: S499.1023 #3:
Buď tam, kde navrhol Technopol v #03, tam je miesta naozaj luxusne, zachádzajú tadiaľ kamióny do skladov, prípadne kľudne až po Vietnamskú. Za 5-6' by som to mal (prirodzene, s asistenciou pozostávajúcou zo zabezpečenia priestoru za vozidlom a s vyprataním áut z danej križovatky napríklad prizerajúcimi sa dispečermi) vycúvané. A som presvedčený, že udržať pri cúvaní vlek rovno by mal zvládnuť každý priemerne zručný šofér, tí zručnejší azda vedia aj to, do ktorej strany točiť volantom, ak chcú vlek poslať do tej-ktorej strany.
https://www.youtube.com/watch?v=GrsNH3gRaJs
Odpovedať

CePo

4.12.2017
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #4:
To silne zavisi od dispecerov. Ako vidis, tu uviazol len jeden jediny autobus. Vycuvat by ho bolo narocne.

Tento rok som si presiel viacere aj operativne vyluky a cast dispecerov bola perfektne organizovana, rozmiestneni na zastavkach, komunikovali s cestujucimi a vodici mali informacie o vylukovej trase. No a cast sa schovavala v aute a zda sa, ze nic neriadila.
Odpovedať

Technopol

4.12.2017
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #3:
Najbližšie kde sa dalo otočiť je asi tu https://goo.gl/maps/wHM2hxisysK2 a to je cca 140m.
Odpovedať

Solider

4.12.2017
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: CePo #2:
Dispečer bol prítomný možno fyzicky, ale to je asi tak všetko. Minulý týždeň už nestačilo, ako si urobili celoslovenskú hanbu, keď nechali poslať 29 (!!) trolejbusov na Pražskú, aby tam uviazli?
Odpovedať

S499.1023

4.12.2017
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gryzly65 #1:
To myslíš ktorú križovatku teraz? Že by na Nerudovej stĺpiky vyvracal? Alebo so Slowackého sa pomedzi autá triafal?
Odpovedať

CePo

4.12.2017
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Gryzly65 #1:
Dispecer bol pritomny, ale to by musel cuvat aj stovky metrov, aby sa mal kde bezpecne otocit. Navyse, auta sporadicky vybehavali z bocnych ulic smerom k tomuto priecestiu, kde ich policia otacala. Ostatni, predpokladam, boli otacani uz na krizovatke pri Avione.

Vozidlo bolo hradene zalozakom a hned po spojazdneni vodic komunikoval s dispecingom, ze kde by sa stihol napojit na svoj CP, aby sa uvolnil zalozak.
Odpovedať

Gryzly65

4.12.2017
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
To ho nemal kto vycúvať po najbližšiu križovatku? ?
Odpovedať