Close

Americké nám.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (10 May 2021) (1/8)
Download item
Discussion post:
Location: Americké nám.
Date: 2.5.2021
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Tracks › Tramway tracks in city center
Route:
Author: insider
Times viewed: 3277

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Solider

Solider

12 May 2021
#21 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: S499.1023 #20:
Myslím si, že jej výsledky práce akosi nie je vidieť a celkovo úrad hlavného architekta akoby ani neexistoval, zvlášť teraz, keď ho supluje Vallov MIB.
Reply
S499.1023

S499.1023

12 May 2021
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #17:
Prečo?
Reply
Solider

Solider

11 May 2021
#19 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Viko #13:
Aby som zacitoval z technickej správy:

"Koľajová trať na Americkom nám bude zakrytá krytom zo žulovej dlažby 100x100x100mm. Farebnosť – zemité tóny do hneda / béžová (dlažba nesmie mať odtieň chladnej sivej! )
Dláždený kryt bude odvodnený do koľajových odvodňovačov. Škáry v dlažbe budú zaliate epoxidovou zálievkou."

Každý si môže urobiť názor sám, či pochybil projektant.
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

11 May 2021
#18 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Solider #16:
Oni to beru predsa ekologicky - ked nesvieti, nezvysuju svetelny smog v meste. 😃
Reply
Solider

Solider

11 May 2021
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #12:
Áno, ale to je skôr na inú debatu.
Reply
Solider

Solider

11 May 2021
#16 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: kecho #15:
Nie skolaudoval, ale prebral. A kto? No predsa objednávateľ - DPB. Ten istý, ktorý prebral zrekonštruovanú trať na Špitálskej, kde na zastávke v smere jazdy von z mesta od decembra 2017 nie je prístrešok zapojený do elektriny a teda nesvieti...
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

10 May 2021
#15 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Solider #9:
Kto to potom skolaudoval, ked to nesedi s tym, “ako by to malo byt”?
Reply
S499.1023

S499.1023

10 May 2021
#14 Rate positive 3 Rate negative 1
Reply on: Petto #12:
Škoda, že nevieš čítať s porozumením. Solider ti jasne napísal, že problém NIE JE v type dlažby.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

10 May 2021
#13 Rate positive 5 Rate negative 1
Reply on: Petto #12:
Trápi ťa čítanie s porozumením? Alebo si úprimne presvedčený, že Konrad môže za nedodržanie technologického postupu?
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

10 May 2021
#12 Rate positive Rate negative 2
Reply on: Solider #9:
Architektka tam potom nema co robit.
Reply
Trammat

Trammat

10 May 2021
#11 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #10:
Tvrdil, ale ja som tam osobne nikdy prejsť auto nevidel.
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

10 May 2021
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: Trammat #8:
A netvrdil tu niekto, že problémom nie sú sanitky, ale veľké množstvo áut s povolením na prejazd?
Reply
Solider

Solider

10 May 2021
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Petto #2:
Projektant dal taký typ dlažby, aký si žiadala hlavná architektka. Problém nie je v tom, že sú to žulové kocky. Problém bol v tom, že neboli riadne vyškárované cementom a po prvom daždi bolo zopár z nich už vyplavených a vplyvom vibrácií od premávajúcich električiek sa to celé rozsypalo.

Netreba chodiť pre príklad ďaleko, stačilo vidieť, ako sa správala rovnaká dlažba na Hurbanovom námestí, dokiaľ tiež nebola opravená a vyškárovaná.
Reply
Trammat

Trammat

10 May 2021
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: TomJ #7:
Značka tam je aj dnes. Osobne si myslím, že tú dlažbu poškodila kombinácia 30T a sanitky, keďže najviac poškodená bola v tesnej blízkosti koľajníc.
Reply Comment has been edited by the author.
TomJ

TomJ

10 May 2021
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: TeBeCe #4:
A tie autá tade jazdia legálne? Lebo podľa snímku z Google streetview z roku 2019 je tam značka zákazd vjazdu okrem MHD.
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

10 May 2021
#6 Rate positive Rate negative 1
Reply on: TeBeCe #4:
Takze “fuserina” bola nakoniec pri planovani projektu odbornym utvarom zadavatela?
Reply
Dadino

Dadino

10 May 2021
#5 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: N/A #1:
Nepovedal by som to až takto surovo. Je rozdiel urobiť niečo nafigu "odfláknuť to" a potom hasiť problém a je rozdiel urobiť niečo a prevádzka ti ukáže, že to nebola vhodná alternatíva a v rámci záruky sa to urobí. Mnoho firiem, ktoré pre mesto vykonávajú na základe dlhodobých zmlúv už xy rokov nejaké práce, si ešte stále nezvykli na to, že mesto konečne začína využívať svoje kompetencie a nebojí sa reklamovať prácu. Dnes máme niekoľko projektov v meste, ktoré skrátka boli firmou odfláknuté a následne mesto prišlo na to, že to nie je OK a dalo sa to reklamovať. Toto je presne spôsob akým si mesto samotné buduje svoj rešpekt a firma, ktorá preneho bude chcieť vykonávať prácu si 2x rozmyslí či svoju prácu odvedie dobre alebo tak, že do toho bude musieť potom vraziť svoje zdroje a bude na zákazke stratová alebo bez zisku. 🙂
Reply
TeBeCe

TeBeCe

10 May 2021
#4 Rate positive 4 Rate negative
v PD nie je ziadna zmienka o tom, ze mala byt trat pojazdovana IGK, aspon som nenasiel. Takze vsetko bolo spravene tak ako malo byt.
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/3093320
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

10 May 2021
#3 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: Petto #2:
V tomto prípade by sa podľa mňa hlavne nemalo (s výnimkou sanitiek a pod.) po tejto dlažbe jazdiť. Veď prípadná obchádzka cez Odborárske námestie je iba zanedbateľne dlhšia.
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

10 May 2021
#2 Rate positive Rate negative 1
Reply on: N/A #1:
Tu nebola ani tak fuserina, uz projektant dal zly typ dlazby nevhodny na pojazdovanie vozidlami IAD. Otazne co aj pozadovalo mesto.
Reply