Close

#754.036-2, route REX 782, Stanica Mlynky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. Slovakia (SK) (14 Jul 2017) (10/15)
Download item
Discussion post:
Location: Stanica Mlynky
Date: 28.5.2016
Vehicle: #754.036-2
Gallery: Slovakia and the world › ZSSK 754 / ČKD Praha T 478.4
Slovakia and the world › Slovakia › Regional railways and transport
Slovakia (SK) (14 Jul 2017)
Route: REX 782
Author: Dispecer
Times viewed: 2135

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

20 Jul 2017
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #11:
Posledný pokus... Chápeš rozdiel medzi "skôr ocení" a "uprednostňuje"? Chápeš rozdiel medzi funkčnou klímou a takmer nefunkčnou klímou? Chápeš rozdiel medzi "ocení starý vagón kvôli oknám" a "ocení starý vagón lebo je to plesnivá koženka bez bezpečnosti"? Lebo zatiaľ to vyzerá, že nie, a v tom prípade sa nemáme o čom ďalej baviť.

A čo sa mojej rodinnej situácie týka, nemyslím si, že to je vhodná téma na verejné fórum, ale ak ťa to poteší, deti (zatiaľ) neplánujem, a nie je to tým, že by som lásku k žene obetoval na oltári dopravy.
Reply
S499.1023

S499.1023

20 Jul 2017
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #10:
Na margo ponorenia do šotokruhov: Si ženatý? Uprednostňuje Tvoja manželka plesnivé béčko s otváracími oknami a a Tvoje deti plesnivé béčko s POČAS JAZDY OTVÁRATEĽNÝMI DVERAMI (lebo však nálepka "blokovacie zariadenie dverí odobraté" nás zachráni pred vypadnutím z vlaku) pred klimatizovaným vozňom s FUNKČNOU klimatizáciou?
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

20 Jul 2017
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #9:
Možno si príliš ponorený v šotokruhoch, ja mám skúsenosti iné. Alebo snáď tá partia 6 sporadických cestujúcich vlakom nemajúca tucha o typoch či čomkoľvek inom nadšeneckom, s ktorými som si absolvoval najprv to bezvzdušné kupé a potom - na ich ocenenie - sťahovacie B, sú militantní šotouši???
Je ťažké prijať iný názor bez nálepkovania? Lebo na rovinu, o problémoch s panelmi od Regoniku sa vie dlho, lenže monopol (a neúdržba) nepustí a preto je pre mňa boj za ich funkčnosť výkrikom do tmy - a stále to neznamená, že by som staré vagóny adoroval. Iba nepokladám za militantne šotoušské načrtnúť, že niekomu otváravé okná vyhovujú. A z môjho jazdenia vidím, že bežný cestujúci, zmierený s kvalitou služieb ZSSK, začne po pár pindoch na klímu výrazne viac riešiť otvárateľné okná.

Tak, ako sa niekomu nemusia chytiť dutiny ani na celej trase Vrútky-Štubňa, tak sa niekomu môžu chytiť na 20km pod klímou, tak mi láskavo nevkladaj do úst žiadne pochvaľovanie.
Reply
S499.1023

S499.1023

20 Jul 2017
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Viko #4:
Hm, na základe nefunkčnej klimatizácie nežiadať funkčnú klimatizáciu ale pochvaľovať si zápal dutín z plesnivého béčka... Podľa mojich skúseností si plesnivé béčka pochvaľujú akurát tak militantní šotouši.
Reply
Dispecer

Dispecer

20 Jul 2017
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #7:
Mňa by zas potešilo niečo na spôsob Delfínov...
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

19 Jul 2017
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Dispecer #6:
Sorry za prekec, jednotky som mal na mysli, niečo ako Desiro napríklad. 81x a 861 sú akurát tak paškvily, nové regiovagóny robia zatiaľ radosť iba niektorým regiónom a aj to často v podobe RR, poschodové jednotky vnímam ako riešenie pre prímesto. Stále mi chýba niečo vhodné pre dlhšie motorové osobné spoje v zmieňovaných oblastiach Turca, povodia Hnilca apod.
Reply
Dispecer

Dispecer

19 Jul 2017
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #4:
Čo rozumieš pod pojmom "moderné osobákové súpravy"? Bdteer/Bdgteer? 471? 812+012? 813? 861?
Reply
Dispecer

Dispecer

19 Jul 2017
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #3:
To nepopieram a tiež si myslím, že bolo by fajn, ak by sa nerobili výrazné kvalitatívne rozdiely medzi traťami podobného charakteru, tak ako sa to deje doteraz.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

19 Jul 2017
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #3:
Úprimne, z letných skúseností viem, že bežný cestujúci skôr ocení staré B so sťahovacími oknami, než zabednené modernizácie s regulačným panelom od Regoniku, ktorý väčšinou nereguluje a teda je tam omnoho menšia tepelná pohoda či prúdenie vzduchu.

Pre mňa osobne možnosť si stiahnuť okno pod Tatrami, pri Kremnici apod. je príjemný turistický benefit, ktorý vyvažuje to, že moderné osobákové súpravy jaksi nemáme.
Reply
S499.1023

S499.1023

19 Jul 2017
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: Dispecer #2:
Lenže práve železnica NIE JE len hlavná trať.
Reply
Dispecer

Dispecer

19 Jul 2017
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #1:
Zas nepreháňaj... Na hlavnej trati napríklad klasické B na rýchlikoch mimo tých posilových a Vianoc ani nestretneš.
Reply
S499.1023

S499.1023

19 Jul 2017
#1 Rate positive Rate negative
Toto je pravý obraz slovenskej železnice - nie nejaké klimatizované IC ale tri plesnivé béčka s otvorenými dverami...
Reply