Štvorkoľajnicový stystém napájania vozňov metra. Na prívod a odvod trakčnej energie slúži izolovaná koľajnica uprostred a izolovaná koľajnica na boku. Tento spôsob napájania bol zrealizovaný kvôli zamedzeniu blúdivých prúdov a zároveň umožnil viesť signalizáciu (pôvodne zrealizovaný na jednosmerný prúd) pojazďovanými koľajnicami. Zásobovanie elektrinou je tak plne izolované.

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.