Zavrieť

Po trati na Aničku a do Ťahanoviec zostali už iba stožiare trakčného vedenia

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Zvyšky histórie koľajových tratí v Košiciach (19.10.2011) (8/8)
Stiahnuť materiál
Po trati na Aničku a do Ťahanoviec zostali už iba stožiare trakčného vedenia.
Príspevok:
Lokalita: Kostolianska cesta, obratisko Havlíčkova
Dátum: 17.7.2010
Vozidlo:
Galéria: Košice › Zrušené električkové trate
Zvyšky histórie koľajových tratí v Košiciach (19.10.2011)
Linka:
Autor: d3k0
Počet zobrazení: 2969

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:mhdmarek2 [zavinac] azet [bodka] sk' >2TheMHDmarek3</a>

2TheMHDmarek3

9.3.2019
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gaaspi #8:
Presnejsie, len k mostu ponad Hornad. Na mieste elektrickoveho obratiska sa dnes otacaju autobusy linky 14 😉
Odpovedať
Gaaspi

Gaaspi

8.3.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 2TheMHDmarek3 #2:
A voľakedy to išlo v dedine alebo len po kúpele ako je ten park na okraji dediny? Jak aj napríklad v Poprade išla električka cez dedinu na Tatry a teraz ju obchádza... Nová Ťahanovská trať pôjde pomedzi paneláky. Už mi to je jasné.
Odpovedať
KVKV

KVKV

7.3.2019
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Ono je to všetko trochu inak !
Toto nie sú stlpy trate do Ťahanoviec ! Do starej smyčky cca do 70. rokov viedla trať odbočením do Kostolianskej a ďalej približne v dnešnej stope. Tieto stlpy sú z obdobia odpojenia zbytku ťahanovskej trate , rekonštrukcie smyčky a osadenia nových stožiarov. Tie povodné, ešte za éry Ťahanovskej trate boli priehradovej konštrukcie.
Zastávka Havlíčkova - výstupná a pre smer do Čermela bola povodne pred odbočením do Kostolianskej.
Odpovedať
mi.v

mi.v

6.3.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: veteran #4:
ďakujem za upresnenie
Odpovedať
veteran

veteran

6.3.2019
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
A ešte lingvistické okienko košického žargónu:

- do Ťahanoviec = do bývalej obce Ťahanovce (MČ Ťahanovce)

- na Ťahanovce = na sídlisko (MČ Sídlisko Ťahanovce)
Odpovedať
veteran

veteran

6.3.2019
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mi.v #3:
Rušili ju po roku 1965 a vtedy už Ťahanovce vo výhľade boli.

Kažodpádne, urbanistickí divnotvorcovia ešte aj dnes po stopách starej kreslia trať novú.
Odpovedať
mi.v

mi.v

6.3.2019
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gaaspi #1:
V čase, keď ju rušili (1958?), žiadne Ťahanovce vo výhľade neboli.
Odpovedať
<a href='mailto:mhdmarek2 [zavinac] azet [bodka] sk' >2TheMHDmarek3</a>

2TheMHDmarek3

6.3.2019
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gaaspi #1:
Trat by mala viest na Sidlisko Tahanovce, teda nie do "dediny".
Odpovedať
Gaaspi

Gaaspi

6.3.2019
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Veď do Ťahanoviec chcú vraj stavať trať. Tak načo ju potom zrušili?
Odpovedať