Tu vidim problem v tom, ze nedodrzali tu sirku, co je dalej.
Mozno je to laicky pohlad na vec, ale ked nam osadzali v byte dlazbu v chodbe a jadre, veducko povedal, ze dlazdice medzi kupelnou a chodbou, ako aj WC a chodbou urcite priecne rozrezu, lebo je tam priecka a pod nou spoj podlahovych panelov a stavalo sa, ze sa im presne na takych miestach lamali.
Tu keby urobili planovanu sparu tak, ako pokracuje ten obrubnik, nemuselo to prasknut vobec. Taktiez na trati vidno, ako su priecne spary a ako su na tej casti pre chodcov uplne inak. Vnimam to tak, ze dilatacne, staticky a pri prejazdoch aj posobenim sil, ten beton velmi nemal inu moznost. Dosticky na samotnej trati zafungovali dobre, ale vacsie monolity, ktore dostavali supy zboku (teplotne, staticke, dynamicke), uz nemali velmi na vyber. Ta prasklina v tvare "V" v popredi je vlastne skrz jednu velku dosku. Dalej vidno, ze dosky rozdelili, ale tam to zas prasklo, lebo nebola pozdlzna spara. No a podla toho, ako kvalitne bol urobeny spodok, vidiet, kde sa to prepadlo.
Mozno je to laicky pohlad na vec, ale ked nam osadzali v byte dlazbu v chodbe a jadre, veducko povedal, ze dlazdice medzi kupelnou a chodbou, ako aj WC a chodbou urcite priecne rozrezu, lebo je tam priecka a pod nou spoj podlahovych panelov a stavalo sa, ze sa im presne na takych miestach lamali.
Tu keby urobili planovanu sparu tak, ako pokracuje ten obrubnik, nemuselo to prasknut vobec. Taktiez na trati vidno, ako su priecne spary a ako su na tej casti pre chodcov uplne inak. Vnimam to tak, ze dilatacne, staticky a pri prejazdoch aj posobenim sil, ten beton velmi nemal inu moznost. Dosticky na samotnej trati zafungovali dobre, ale vacsie monolity, ktore dostavali supy zboku (teplotne, staticke, dynamicke), uz nemali velmi na vyber. Ta prasklina v tvare "V" v popredi je vlastne skrz jednu velku dosku. Dalej vidno, ze dosky rozdelili, ale tam to zas prasklo, lebo nebola pozdlzna spara. No a podla toho, ako kvalitne bol urobeny spodok, vidiet, kde sa to prepadlo.