Zavrieť

Znázornenie plánovanej Vrakunsko-biskupickej radiály

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Materiály 2023 (2.1.2023) (81/90)
Stiahnuť materiál
Znázornenie plánovanej Vrakunsko-biskupickej radiály. Zelenou čiarou je znároznená plánovaná trať Pribinova - Košická.
Príspevok:
Lokalita:
Dátum: november 2023
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Mapy a schémy
Materiály 2023 (2.1.2023)
Linka:
Autor: OpenMapTiles, OpenStreetMap contributors, imhd.sk
Počet zobrazení: 7958

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

10.11.2023
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: shaggy #27:
V Petržalke ťažko uspejú predražené pseudotržnice, keď ich zákazníci sú už zvyknutí chodiť na dlhodobo solídne fungujúci trh na Mlynarovičovej.
Odpovedať
shaggy

shaggy

10.11.2023
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #26:
Mne hlavne išlo o to, že v Brne je to jedna z hlavných peších trás v centre (spája centrum a veľké nákupné centrum + hlavnú stanicu). Tu by išlo o podchod v okrajovej časti. A keď neuspeli rôzne tržnice napr. v Petržalke, neviem si predstaviť, ako by to tu dávalo ekonomický zmysel.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

10.11.2023
#26 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: shaggy #25:
Nehovoriac o tom, že aj Brno sa snaží tie "obchodíky" (v skutočnosti tie najhoršie bazáre s kradnutým tovarom a vietnamské všeobchody) z toho podchodu vymiestniť 😃.
Odpovedať
shaggy

shaggy

10.11.2023
#25 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #22:
Porovnávať podchod/tunel z ÚNS s tým, ktorý je v Brne pod hlavnou stanicou môže iba čistý plánovač odtrhnutý od reality. Naozaj si myslíš, že pri ÚNS sa otvoria a udržia obchody tak, ako v Brne? Naozaj tomu veríš?
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

9.11.2023
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #23:
Tak vždy je to o projekte. Máme v BA aj pekné projekty, a je to viac menej o tom chcení. takýto terminál tam vznikne za predpokladu že tam bude nejaký vhodný developerský projekt. Vtedy sa obvykle pekne hýbu ľady.
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

9.11.2023
#23 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #22:
Nevravím nie, skôr sa pytam za co. Keď ani trápne malé TIOPe nestaviame poriadne a ty by si chcel doslova novú stanicu s prepojením. Zase budme realisti🙃
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

9.11.2023
#22 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Petto #20:
To čo spomínaš je logické pre Bratislavu. Ja skôr rozmýšľam tak, ako západ - ÚNS ma ostrovný perón s podchodom. Na tento podchod naviaže pekný tunel, možno s nejakým životom (obchodíky, viz Brno hlavní) ktoré v danej lokalite poskytne kopec fajn priestorov pre tú oblasť domových rolí. Jej východ by krásne vyústil do modernej zastávky električky presne v tom oblúku kde sa dotkne dnešnej cesty popod diaľnicu. Takže obyvatelia tam toho kraja od ÚNS tam majú zrazu obchodíky (ejha, pozemky ŽSR....to by bolo keby ŽSR vedelo zrazu poľahky zarábať...) a nejaký príjemný život. NESMIE to však byť v štýle našich Petržalských podchodov kam sa neodvážia ani príslušníci PZSR....

edit: Meraním to je "trápnych" 350m...čo fakt nie je nejaká komplikovaná vec. navyše suchou nohou vlak-električka 🙂
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Ma178rek

Ma178rek

9.11.2023
#21 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #20:
Mne sa na Áčku nepáči to klukatenie ... Detto B... Ale tak bohvie ..
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

9.11.2023
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #19:
D variant by aj bol super v tom co vravis. Ale pozri si kde je dnes stanica UNS a kade by siel D variant . To nie je absolutne stavane na prestup elektricka/vlak v bode UNS. Musela by byt zase len nova zeleznicka zastavka umiestnena blizsie na zapad/k Prist.mostu. Osobne preferujem Acko ale s doplnenim zastavky pre Novy Ruzinov, ktoru tu nevidim v mapke.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

9.11.2023
#19 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Osobne si myslím že logiku má stavba C resp D - dôjde k obsluhe BA-ÚNS, na ktrorej by tým pádom opäť mohli zastavovať vlaky (Od nového GVD do Petržalky idú aj vlaky R z Prievidze! Takže tu opäť bude Rýchliková, Osobná, ICčková a aj Railjetová doprava.... Čo je dosť husté na to, že pár rokov dozadu tu neprešlo ani koleso osobnej dopravy.
Ale, späť k téme - na Vlčáku vybudovať úvraťové obratisko (pre budúce pokračovanie stavby), a ak by to finančne vyšlo, dostavať aj slučku nový ružinov (A+B). Jedna linka vo formáte L4 - NP vozy 30T (po dostavaní petržalky budú voľné) na Vlčák, a párne spoje 2xT na Pálenisko. Čiže obe vetvy získajú dopravu, Železničná stanica sa opäť dostane na mapu, Slovnaft získa plnohodnotnú dopravu zamestnancov, Vlčák prestane byť totálnou dierou, a stále tu je jednolinkový variant - s podstatnou vecou - Prípravou na predĺženie z Vlčáku až do Vrakune/Biskupíc. A či to bude Čiližská, alebo na nejaký nový terminál Podunajské Biskupice, už bude vecou budúceho rozvoja mesta.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

9.11.2023
#18 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: gejza #17:
Ak myslíš ÚNS, tak tá je od Nového Ružinova celkom ďaleko...
Odpovedať
gejza

gejza

8.11.2023
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: david11 #7:
nehovoriac o tom, že aj v tejto oblasti je k dispozícii železničná stanica (doteraz nevyužívaná pre osobnú dopravu)
Odpovedať
david11

david11

8.11.2023
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pressburger #13:
ano ale iba kvôli šetreniu.. bol tam identický ako mala električka. teraz sú prestupy na náhodu
Odpovedať
david11

david11

8.11.2023
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viliam22 #14:
Sa pozri do CP. Nemá.. sú tam tri vrstvy. Od Dunajskej 30 min. Rex a Os a od Kvetoslavova 30 min. Os+Os. Od Komárna 60 min. v špičke. Dediny za Kvetoslavovom po D.S. okrem Potône tiež iba 60 min.int.
Odpovedať
Viliam22

Viliam22

7.11.2023
#14 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david11 #9:
LEO ma mat od decembra interval 20 minut
Odpovedať
pressburger

pressburger

7.11.2023
#13 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Perto #10:
Dnešný interval L95, ktorú má nahradiť elektirička, je tiež 15 min v sedle a cez víkend 😁
Odpovedať
si

si

7.11.2023
#12 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Perto #10:
"úsek Nový Ružinov - Dolné Hony stačí dnes obsluhovať krátkym autobusom v intervale 15 min (87)"
ak by si ho obsluhoval v hodinovom intervale, ver tomu ze autobusy by chodili este prazdnejsie a formalne by to urcite stacilo....
(neviem ako inac este zrozumitelne napisat ze v pripade vnutromestskej verejnej dopravy ponuka generuje dopyt, ak je ponuka mizerna, aj dopyt bude nizky a ludia pocestuju radsej inokade a s velkou pravdepodobnostou autom)
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

7.11.2023
#11 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Raidála môže pokračovať až po Karadžičovu, následne by mala zaliezť pod zem a popod Ondrejským citorínom, Medickou záhradou a Nemocničnou záhradou Univerzitnej nemocnie viesť na Imricha Karvaša, kde by sa napojila na tzv. "priečnu os". Vzniklo by najrýchlejšie spojenie s Hlavnou stanicou a konečne by priečna os mohla naplniť svoj dopravný potenciál, ak by električky z Hlavnej stanice išli po nej na Nivy a ďalej do Vrakune. Stačili by dve zastávky: Karadžičova (povrchovo alebo pod zemou) a Americké námestie (pod Nemocničnou záhradou, vstupy na Americké nám. a Radlinského). Zastávka STU na Imricha Karvaša v smere na stanicu by sa presunula na Radlinského ulicu, čím by sa aj uvoľnilo miesto pre štvorkoľajnú trať (rampy s podzemia a dve koľaje na povrchu).
Odpovedať
Perto

Perto

7.11.2023
#10 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Hodnota za peniaze. Celá tá trasa Nový Ružinov - Dolné Hony ide momentálne málo/nezastavaním územím a bohvie kedy sa to tam zmení na hustú zástavbu. Ak vezmeme do úvahy že úsek Nový Ružinov - Dolné Hony stačí dnes obsluhovať krátkym autobusom v intervale 15 min (87), 7,5min v preklade s 70 po Slovnaftskú, tak z čoho všetkého musí stiahnuť električka cestujúcich aby sa oplatila potiahnuť až na Čiližskú? Aj keby stiahla celú 72 (čo nestiahne) stále je to málo ak chceme atraktívny interval a neplytvať kapacitou. Výhľadovo OK, ale stavať sa oplatí max. po Nový Ružinov.
A vo fantáziách spraviť niekde pri Novom Ružinove terminál vlak + električka + regio + P+R (pre R7) s nejakými tými základnými službami (jedlo, WC)
Odpovedať
david11

david11

7.11.2023
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: si #8:
30 min.int. v špičke podobne ako na 120 či 130. Mimo výluk to ide aj na hl.st. predsa.
Odpovedať