Zavrieť

Pohľad na staničnú budovu v Lehniciach

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Červená nahradila žltú na linke do Komárna (18.12.2020) (4/32)
Stiahnuť materiál
Pohľad na staničnú budovu v Lehniciach.
Príspevok:
Lokalita: Stanica Lehnice
Dátum: 7.12.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Infraštruktúra IDS BK
Červená nahradila žltú na linke do Komárna (18.12.2020)
Linka:
Autor: Henrich Kleiner
Počet zobrazení: 1990

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ufo

ufo

19.12.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Inak tá koľaj, z ktorej z väčšej časti urobili nástupište a zmenšej zostala ako šturcová, nebola dopravná, ale len manipulačná s výkoľajkami. A bola krátka, skôr keby niekedy bola potreba tretej koľaje, za druhou koľajou je priestor aj na ďalšie koľaje.
Križovanie troch vlakov v Lehniciach sa tiež v prípade nutnej potreby už viackrát realizovalo, aj by som pridal foto, ale sem sa nedá. Na druhej koľaji bolo Rv, za tým vošiel Mn (rozkaz cez rdst na obsadenú) a po prvej s tým vykrižoval Regiojet.
Odpovedať
<a href='mailto:raituhoks [zavinac] gmail [bodka] com' >samkoh</a>

samkoh

19.12.2020
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #4:
stačil by nákladiak a 2 vzájomne protismerné osobáky, a to by sa mohlo stať pomerne ľahko.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
N/A

N/A

18.12.2020
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: BigMac #3:
Očividne to nemá význam, ale skúsim:
Tá rekonštrukcia bola platená ŽSR, robená podľa STN, tak z čoho sa ti neustále eurotočí v hlave? Aby si ukázal ako sa vyjadruješ k tomu, čomu tak veľmi rozumieš?
V akom mimoriadnom sne sa ti v Lehniciach stretnú dva osobné a dva nákladné vlaky, aby si na ich vykrižovanie musel použiť tú tretiu spásonosnú koľaj?
Naklonená rovina by ju tiež nezachránila, ale je známa tým, že tiež musí mať v dnešnej dobe zbytočné zábradlie a tiež svojou ideálnosťou pre zimnú údržbu. Každý kto tomu rozumie vie, ako veľmi je rozšírená po strane nástupíšť všade tam, kde to je len možné.
Proste typ človeka čo vie len frflať, lebo je skalopevne presvedčený, že všetkému rozumie a to najlepšie zo všetkých. Alebo ešte lepšie, ak by tam tá tretia koľaj zostala, bol by prvý čo by tu písal o jej nepotrebnosti a pri šikmine o zlomených rukách, zbytočných kilách soli a o jednoduchom neolitickom vynáleze zábradlia.
Odpovedať
BigMac

BigMac

18.12.2020
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: N/A #2:
Pán je určite odborníkom, najmä na zábradlie.Pre Tvoju informáciu: tam kde je europerón bola v minulosti koľaj. Koľkokrát v živote si konštruoval grafikon na jednokoľajke?
Koľkokrát si riadil stanicu na jednokoľajnej trati? A koľkokrát si na jednokoľajnej trati dával dopravu "do normálu", teda riešil mimoriadnosti v doprave, napríklad po MU alebo DN? Pre priepustnosť (a nielen pre ňu) by tej trati určite pomohla viac jedna dostatočne dlhá dopravná koľaj, ako nejaké stupídne zábradlie. Ešte dobre, že súdruh architekt nezmeral aj hĺbku z hrany perónu do koľajiska, lebo určite by bolo zábradlie aj tam. Hĺbka, na ktorú sa Ty, poťažmo nejaká stupídna stavebná STN odvoláva, sa dá riešiť vynálezom z čias starého Egypta a nazýva sa šikmá rovina. Koľko odborníkov na dopravu a dvojjazyčné tabule sa tu zrazu zišlo. Ešte nejaké odporúčanie k téme z Tvojej strany, alebo už sa minuli technické argumenty, keď ma posielaš k Slávikovi...?
Vyjadruj sa k tomu, čomu rozumieš.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
N/A

N/A

18.12.2020
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: BigMac #1:
Tá norma, podľa ktorej to zábradlie existuje má na začiatku uvedené "Slovenská" a tá hĺbka ho tam plne opodstatňuje.
Daj sa k Slávikovi alebo rovno k ĽSNS, tam takéto trolloviny ocenia.
Odpovedať
BigMac

BigMac

18.12.2020
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 4
Dovolil by som si pozmeniť ten poetický názov na: "Pohľad na koľajisko žst. Lehnice, ktoré utrpelo stratu dopravnej koľaje pri europeronizácii". Ale prepotrebné eurozábradlie je...
Odpovedať