Zavrieť

Nová svetelná signalizácia na priecestí pri Iuvente

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Pokračujúca modernizácia Karlovesko-dúbravskej radiály (14.2.2020) (14/26)
Stiahnuť materiál
Nová svetelná signalizácia na priecestí pri Iuvente.
Príspevok:
Lokalita: Ul. Mikuláša Schneidera-Trnavského
Dátum: 13.2.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › 2. etapa: Kútiky - Hanulova
Pokračujúca modernizácia Karlovesko-dúbravskej radiály (14.2.2020)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 3345

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

17.2.2020
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Matko1 #9:
Ok, zdalo sa mi, že ten výsek v ostrovčeku je nachystaný na priechod, mea culpa. V každom prípade, azda si nemusíme vysvetľovať, že cyklovanie prúdu áut blízkym semaforom bude mať na bezpečosť priechodu pozitívny vplyv, v porovnaní s autami letiacimi 80+ bez akejkoľvek prekážky.
Odpovedať
Matko1

Matko1

17.2.2020
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #5:
1.
Priechod pre chodcov k tej zastávke bude naďalej neriadený. Riadená je len križovatka. V nej BUDE zabezpečená absolútna preferencia električiek za všetkých okolností (samozrejme môžu byť výpadky v sieti TETRA a električka sa neprihlási...). Taktiež bude zabezpečená preferencia aj pre autobusy. Neriadené priecestie neznamená preferenciu - stáva sa na nich, že auto dáva prednosť hlavnému prúdu a zbrzdí električku 😉 To, či sa to dialo aj na tomto priecestí, k tomu žiaľ štatistiky nemám a neviem či niekto má.
2.
Keď sa začne stavať v záhradkách bude sa asi musieť celá križovatka preriešiť, ale fakt natotálku. V smere od Kútikov je pruh s dĺžkou 40 m, ale záhadou mi je, pre koho? Pre to jedno vozidlo za hodinu, čo v priestore medzi Kútikmi a Iuventou chodí do záhrad? Na druhú stranu je pruh 15 m, ktorý mal slúžiť pre otáčanie cca 300-400 voz/h v prípade výstavby medzi Harmincovou a Iuventou. Ale pravda je, že to aj tak bude musieť investor preriešiť, lebo v tejto križovatke malo byť aj štvrté rameno 😉
Odpovedať
guest

guest

16.2.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dezerter #7:
Myslel som "kandeláber".
Odpovedať
Dezerter

Dezerter

16.2.2020
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #6:
Moc nový nebol. Križovatka sa tam postavila v roku 2005 ak ma pamať neklame teda 15 ročný radič bez možnosti preferencie pre MHD bol naozaj hodný výmeny
Odpovedať
guest

guest

14.2.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Keby len nových semafórov. Na Nám. sv. Františka bol nepoškodený a bol kompletne vymenený.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

14.2.2020
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tomas.ryan #1:
Priechod pre chodcov k tej zastávke nebol zrovna bezpečný, čo funguje ako spoľahlivý strašiak pre rodičov, ktorí by mali pustiť dieťa napr. na plávanie električkou. A keď sa začne stavať v tých záhradách a bude sa riešiť napojenie, aspoň to netreba znovu celé rozryť.
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

14.2.2020
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #3:
Ono som teraz pozeral, ze mi Vallo odpisal na moj dotaz a napisal: "cesty popri el. trati budú komplexne opravené po dokončení druhej etapy rekonštrukcie (september 2020). Aktuálne to nemá význam, keďže po daných cestách až do skončenia rekonštrukcie jazdí ťažká technika."

Tak uvidime 🙂 Ale aspon najvacsie vytlky by mohli vyfrezovat/vyliat asfaltom, lebo na jednom som si skoro znicil koleso.
Odpovedať
N/A

N/A

14.2.2020
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #2:
Nech sa s Karloveskou/M.S.Trnavského spraví čokoľvek, pôjde pravdepodobne o finálny stav na najbližších veľa rokov. Preto by bola škoda tam iba vyliať asfalt na cestu a ostatné nechať v súčasnej podobe - celý koridor popri DKR potrebuje komplexnú zmenu s vytvorením cyklotrás či novým riešením peších koridorov a vytvorením normálnych verejných priestranstiev.

Preto by som radšej ešte nejaký čas strpel ten tankodrom a počkal si na skutočne kvalitný projekt 🙂 (aj keď viem že to znie ako úplná utópia)
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

14.2.2020
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tomas.ryan #1:
Mna hlavne zaujima, ci sa bude asfaltovat cela cesta, lebo je riadne rozm*dana. Ale to je asi fujky, lebo to by sa nieco urobilo pre auta 🙂
Odpovedať
tomas.ryan

tomas.ryan

14.2.2020
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Sem semafor?! NA ČO?! Koľko nových semaforových križovatiek vzniklo touto rekonštrukciou? Preferencia ako vyšitá...
Odpovedať