Zavrieť

Výmena poškodených obrubníkov a asfaltového krytu trate na zastávke Blumentál

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Koľajové trate › Rekonštrukcia trate na Americkom a Floriánskom námestí (2020, 2021) (94/133)
Stiahnuť materiál
Výmena poškodených obrubníkov a asfaltového krytu trate na zastávke Blumentál.
Príspevok:
Lokalita: Radlinského ul., zastávka Blumentál
Dátum: 26.9.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Rekonštrukcia trate na Americkom a Floriánskom námestí (2020, 2021)
Rekonštrukcia trate na Americkom a Floriánskom námestí (15.10.2020)
Linka:
Autor: insider
Počet zobrazení: 2303

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:yellowcaptcha [zavinac] gmail [bodka] com' >yellowcaptcha</a>

yellowcaptcha

17.10.2020
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #9:
A keď je vodič neskúsený zastaví od kasseláku ešte ďalej ako väčšina vodičov zastavuje pri normálnych. 😁
Odpovedať
Solider

Solider

17.10.2020
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Kotlár #6:
Hlavný problém je najmä pri obrubníkoch z lámanej žuly, ktoré majú taký "vyhlodaný" povrch, ale tu nie je žiadny problém. Keď je vodič skúsený, tak vie pristaviť normálne k hrane aj bez toho, aby šúchal gumy.
Odpovedať
augenblik

augenblik

16.10.2020
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #7:
Ako, je to mozne, ale nerozumiem preco by mala byt dalej? Ved hrana nech ostane tam kde je. Nie som odbornik, inak by som sa napokon nepytal, ale nevidim dovod preco by to nemalo fungovat. Aj na stranke jedneho vyrobcu (http://www.profilbeton.com/html/hp_pr_ksb.php ) je fotka autobusu stojaceho na elektrickovej zastavke. Rychly google mi nasiel aj nejake dalsie riesenia ako "kassel kerb plus" a "dresden combibord" a kopec prikladov zastavok kde zastavuju busy a elektricky naraz a maju to tam.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
3pa3ck3

3pa3ck3

16.10.2020
#7 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: augenblik #5:
Nebola by potom hrana ďalej od električky?
Odpovedať
Kotlár

Kotlár

16.10.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #4:
Spýtajte sa vodičov 31, 39, 94 a N55. Ja by som tiež nešiel úplne na doraz v takomto prevedení.
Odpovedať
augenblik

augenblik

16.10.2020
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #2:
Ako to ovplyvnuje elektricku?
Odpovedať
Solider

Solider

15.10.2020
#4 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Kotlár #3:
A aký je problém pristaviť vozidlo k tomuto obrubníku, čo je rovný ako pravítko?
Odpovedať
Kotlár

Kotlár

15.10.2020
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #2:
Veď kasselák mohol byť nižšie zapustený aby končil na úrovni cesto-zastávky ale dobre by viedol pneu.
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

15.10.2020
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: FFF13 #1:
Neskomplikovalo by to nastupovanie do električiek?
Odpovedať
FFF13

FFF13

15.10.2020
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Prečo tu nedali kasselák?
Odpovedať