Zavrieť

Nová električka Vossloh Kiepe Tramlink V3 dodaná v roku 2016

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Slovensko a svet › Európa › Rakúsko › Regionálne dráhy a doprava › Traunseebahn (50/79)
Stiahnuť materiál
Nová električka Vossloh Kiepe Tramlink V3 dodaná v roku 2016.
Príspevok:
Lokalita: Vorchdorf, Bahnhofstraße, stanica Vorchdorf-Eggenberg
Dátum: 4.12.2016
Vozidlo: #128
Galéria: Slovensko a svet › Stadler Tramlink V3
Slovensko a svet › Traunseebahn
Ako sa rozvíjala verejná doprava v Rakúsku v roku 2016 (29.12.2016)
Linka:
Autor: d3k0
Počet zobrazení: 1578

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

1.1.2017
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Error 0x007 #4:
To je také cute, si zapolemizovať sám so sebou a na záver svoju myšlienku odmietnuť.
Odpovedať
Error 0x007

Error 0x007

1.1.2017
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Error 0x007 #3:
Vlastne sa to neda ani tak porovnavat...
Odpovedať
Error 0x007

Error 0x007

1.1.2017
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #2:
Najprv som si myslel kvoli velkej vzdialenosti podvozkov, ale toto ma kvoli klbom predsa iny prejazdny profil ako KT8...
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

31.12.2016
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Error 0x007 #1:
Prečo by "takáto konfigurácia" nemohla v Bratislave jazdiť? Počet podvozkov nevyplýva na jazdné vlastnosti ale na nápravový tlak. Na jazdné vlastnosti vplýva usporiadanie podvozkov a toto je klasický Multigelenkwagen. Bratislavské škodovky sú na to z hľadiska jazdných vlastností o pičný chlp lepšie.
Odpovedať
Error 0x007

Error 0x007

31.12.2016
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Pekne vozitka. 32 metrov, 1000mm rozchod ? Len trochu uzsie su (2,4m), a trochu menej dveri maju.
Zaujimave je, ze maju o jeden podvozok menej ako nase skodovky. V Bratislave by ale takato konfiguracia asi nemohla jazdit (podobne problemy ako pri diskutovanej KT8). Avsakby ma zaujimalo, ci mensi pocet podvozkov pozitive alebo negativne vplyva na komfort a jazdne vlastnosti...
Odpovedať