Zavrieť

Esíčko pred zastávkou Farského

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Koľajové trate › Výstavba električkovej trate Štúrova - Bosákova (2013 - 2015) › Výstavba električkovej trate na petržalskej strane (57/510)
Stiahnuť materiál
Esíčko pred zastávkou Farského.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta
Dátum: 10.12.2015
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Výstavba električkovej trate na petržalskej strane
Nočné momentky z električkovej trate do Petržalky (11.12.2015)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 4033

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
TeBeCe

TeBeCe

14.12.2015
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
aktualne tam montuju zvodidla.
Odpovedať
Ike

Ike

12.12.2015
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #5:
Ja sa celkom úprimne priznám, že som tadiaľto išiel ako vodič IGK z jednej oslavy (nie nepil som) a mal som veľkú tendenciu odbočiť z Bosákovej doprava rovno na trať. A to situáciu ohľadom tejto trate poznám a sledujem. Situáciu by možno zlepšilo vodorovné značenie, alebo aspoň značky s prikázanm smerom. Inak na Trnavskom stále chýba prikázaný smer obchádzania.
Odpovedať
Error 0x007

Error 0x007

12.12.2015
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: richardhudec #2:
No ked sa pozriem na uz spomenute Trnavske Myto tak neviem ?
Odpovedať
Miro

Miro

11.12.2015
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TeBeCe #6:
To je nejaký pozostatok chodníka, ktorý tam bol pred výstavbou trate. Zišlo by sa to skultúrniť.
Odpovedať
TeBeCe

TeBeCe

11.12.2015
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gryzly65 #4:
ale urcite tam nie je taka frekvencia ludi, ze je potrebne aby nastupiste zasahovalo az k elektrickovej trati ?
Odpovedať
Valec

Valec

11.12.2015
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: richardhudec #2:
Netreba tam žiadne zátarasy, stačí, aby tam boli vodiace dosky, príp. hoc aj hentie neestetické prenosné.... lebo napr. na Trnavskom nie je nič a ako často tam auto skončí v koľajisku? A toto je veľmi podobný prípad, naviac električková trať je tak vyvýšená, že aj pri bratislavskej 2cm snehovej kalamite nebude vidno rozdiel medzi cestou a traťou.
Odpovedať
Gryzly65

Gryzly65

11.12.2015
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: richardhudec #2:
Ak myslíš tú zastávku v pravej časti obrázka, tak tá sa stále používa. Hoci nie pre L95.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

11.12.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: richardhudec #2:
No osobne ma stále irituje to esíčko, keďže tam pokojne mohla ísť tá trať rovno - nebyť dogmy že na Starý most musí viesť pomaly diaľnica 3+3...
Odpovedať
richardhudec

richardhudec

11.12.2015
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #1:
Myslím si, že netreba budovať prílišné bariéry. Aj to zábradlie medzi cyklotrasou a el. traťou mi príde ako veľká bariéra. Myslel som si, že tam nič nebude. V každom prípade som rád, že tam nie je červeno-biele zábradlie 😃 Dúfam, že ho ešte nenatrú 😃

Na tejto fotke ma však viac irituje ten hnusný kus asfaltu na bývalej zastávke 95 😃
Odpovedať
Valec

Valec

11.12.2015
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Medzi cestou a traťou (na fotke úplne vpravo) bude nejaká zábrana, alebo to sa bude riešiť až v čase, keď prvý vodič vbehne na trať čelne voči prichádzajúcej električke?
Odpovedať