Zavrieť

Nový vzhľad informácií pre cestujúcich na zastávke Nové SND

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Nový vzhľad informácií pre cestujúcich na zastávke Nové SND.
Príspevok:
Lokalita: Olejkárska ul., zastávka Nové SND
Dátum: 24.8.2018
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Zastávkové informácie
Nový vzhľad informácií pre cestujúcich na zastávkach (31.8.2018)
Linka: 210
Autor: imhd.sk, archív
Počet zobrazení: 10306

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
810zssk

810zssk

30.8.2018
#81 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Technopol #79:
A dobre riesenie je co? Ze ten jeden krat za rok tam proste holt vlak niekoho zramuje, lebo vsak bezne tade vlaky nejazdia, tak sa netreba pozerat? Alebo dame STOPku tomu vlaku, nech tam zastane a pekne pusti auta ked uz si dovoluje tam obcas prejst?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.8.2018
#80 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Technopol #78:
Pozoruhodné. Asi to používajú v špičke ako obchvat Šale. Lebo vždy, keď tam za bieleho dňa prechádzam, vyzerá to tam ako v krajine duchov.
Odpovedať
Technopol

Technopol

29.8.2018
#79 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #74:
To máš podobné ako s prechodom na Trnavskom mýte. Zlé riešenie jednoducho ľudia začnú ignorovať a potom ide polícia trestať dôsledky, namiesto toho aby sa odstránila príčina. Nepoznám pravidlá premávky na železnici, ale viem, že ak je niekde pokazené priecestie, tak tam idú vlaky min. rýchlosťou (veľmi často napr. Veľký Biel). A keďže na 134 nejazdí naozaj nič, viem si predstaviť takéto obmedzenie dať pred toto priecestie a pre autá dať tú stopku preč. V prípade obnovenia prevádzky na trati to vrátiť späť. Práve to že na trati kde ide vlak raz za uhorský rok príde k nešťastiu, môže byť zapríčinené tým, že ľudia sa naučili to priecestie ignorovať.
Odpovedať
Technopol

Technopol

29.8.2018
#78 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #77:
http://www.ssc.sk/files/documents/dopravne-inzinierstvo/csd_2015/nr/scitanie_vuc_nr_2015.pdf
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.8.2018
#77 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Technopol #70:
552 610 áut ročne na priecestí v Žihárci? Buhehe. To je 1.514 áut denne, prakticky jedno za minútu.
Odpovedať
lostrail

lostrail

29.8.2018
#76 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #73:
Ale ked mas to "stastie", spravidla je to definitivne. Zas dobre, ludom vo vlaku sa pri strete s autom pravdepodobne nestane nic, takze je to len na tebe.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.8.2018
#75 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #63:
Či sú načisto osprostení Nemci alebo Slováci, je pomerne viditeľné pri akomkoľvek porovnaní.
Odpovedať
810zssk

810zssk

28.8.2018
#74 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Technopol #70:
Cize co? 2 krat za rok sa niekto zabije, lebo vsak statistika?
Odpovedať
N/A

N/A

28.8.2018
#73 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #59:
Istý si nemôžeš byť nikdy, ale tak je pomerne málo pravdepodobné, že zariadenie nefunguje a zároveň práve ide vlak.
Odpovedať
Ike

Ike

28.8.2018
#72 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Technopol #70:
A pasažier lietadla musí absolvovať pri nástupe 4 kontroly vrátane vyzutia topánok a vyzlecenia opasku len pre to, že raz za 5 rokov pri prevádzke 15000 letov denne niekto použije zbraň.

Priecestie je sympatický traffic calming ?
Odpovedať
Ike

Ike

28.8.2018
#71 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #69:
Áno ?
Odpovedať
Technopol

Technopol

28.8.2018
#70 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #64:
podľa sčítania dopravy 552 610 aut zastaví ročne na tom priecestí kvôli tomu že možno 1x za rok prejde vlak tam a 1x späť. Ideálne riešenie.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

28.8.2018
#69 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #68:
Myslíš z Janoškovej? ?
Odpovedať
Ike

Ike

28.8.2018
#68 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #64:
Ja vždy spomaľujem až zastavujem. A môj posledný zážitok z Janosikovej z roku 2008 ma v tom utvrdzuje. Zarastena trať dlho takmer mimo prevádzky a v momente môjho priblíženia bez fungujúcej signalizácie prefrcala muvka.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

28.8.2018
#67 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #62:
Možné je všetko, aj keď je to vysoko nepravdepodobné. Zdokumentované prípady boli vždy spojené s nejakou hrubou zabezpečováckou chybou.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

28.8.2018
#66 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #61:
V ČR a MR môže pozitívna signalizáci blikať aj ak je vlak v približováku ale priecestie je kryté (návestidlom, výkoľajkou etc.). Na Slovensku nesmie byť vlak ani v približováku, takže pravidlo je prísnejšie. Napriek tomu je tendencia pozitívky rušiť (viď Prešov - Levočská), lebo Siemens.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

28.8.2018
#65 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #64:
Hej, presne tak mi pred rokmi (okolo 1998) volala kamoška z Piešťan: "Pri Krakovanoch ma skoro zostrelil vlak, však tam už roky nič nejazdí, to ako si môže dovoliť len tak ísť ?"?
Odpovedať
810zssk

810zssk

28.8.2018
#64 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Technopol #46:
Nech sa odbavuju dalej. Clovek co pouziva princip "tu vlaky pravidelne nejazdia tak to preletim 100kou a nepozriem sa" nema mat vodicak. To je na urovni niektorych expertov ktorych z ich dogmy "v noci elektricky nejazdia" dostal az stret s namrazovkou.
Odpovedať
N/A

N/A

28.8.2018
#63 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: S499.1023 #54:
Samozrejme, že som sa na to pozrel. Môže to byť vlak, môže to byť monorail, môže to byť metro, môže to byť pozemná lanovka, môže to byť húsenková dráha a môže to byť aj električka.

Napokon rozdiely medzi električkami a vlakmi sa stále viac a viac stierajú, v meste je to električka a mimo mesta je to už zrazu vlak.

Ak sú Nemci už načisto osprostení a nevedia, čo je parný rušeň, tak myslím, že sa nemusíme po nich opičiť aj v tomto a radšej si zachovajme nejaký zdravý rozum. V Bratislave má význam rozlišovať medzi električkami a vlakmi, preto nech je to jasne odlíšené.
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

28.8.2018
#62 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #61:
Neviem, či sa chápeme správne, ale na Slovensku som priecestie s pozítivnou signalizáciou v obvode stanice alebo v jej blízkosti ešte nevidel.

Inak je možné, aby PZZ malo poruchu a zároveň blikalo biele svetlo (napríklad nezaregistruje prejazd vlaku)? Predpokladám, že v takomto prípade by ani rušňovodič nemal ako byť ako o poruche informovaný a preletel by cez priecestie plnou rýchlosťou.
Odpovedať