Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: PIT #54371:
No ale na L6 sa ten parcialny pohon velmi nevyuzije, nie?
Reakcia na: PIT #54371:
3202 bola v Košiciach ale nedávno sa vrátila
Reakcia na: 810zssk #54370:
Mesto malo mať už dávno dostavanú dráhu do Sásovej a mať možnosť plne využívať trolejbusovú dopravu na všetkých nosných linkách, lenže to by preto musel niekto niečo za desiatky rokov spraviť, pričom neurobil vôbec nič, dokonca ani reči.
Nemala byť 3202 požičaná v Košiciach? A 3201 je v premávke, napr. včera večer som s nou išiel na L 6.
Reakcia na: BB-Schuhu #54366:
Tretí parciálny trolejbus je presne to čo potrebuje mesto, ktoré ich má dva a nepoužíva ani jeden.
Spoj číslo 28 (Vodič(ka) 86820) včera okolo 16:10 na Tatranskej ulici, veľa vodičiek nemáme. Táto bola veľmi milá: https://www.2i.sk/i/gQkx0

Pozn.: Od žel. stanice to bol taktiež spoj číslo 28.
AQUABUS bude premávať od 29.6.2019 do 1.9.2019 už tradične medzi Banskou Bystricou a Kováčovou. Cestovný poriadok tu: https://www.sadzv.sk/zmeny-cestovnych-poriadkov/aquabus-2019
Reakcia na: BB-Schuhu #54366:
a načo to preboha BB bude? 2 roky viac stoja ako jazdia 3201 a 3202, zmena linkového vedenia sa neudiala, hoci na takej predĺženej linke 2 mohli jazdiť do Rakytoviec, alebo do Iliaša či na Pršiansku.
Banská Bystrica má už tretí parciálny trolejbus (tzv. baterkáč). Do BB putuje aj prototyp vozidla SOR TNB 12 s pomocným pohonom, vyrobený v roku 2016, ktorý sa podrobil skúškam v Brne, v rokoch 2017-2018 jazdil v Prahe a do mája 2019 opätovne v Brne. Vozldlo bolo 18.6.2019 odvezené z Brna na traileri a v BB tak doplní mladších "súrodencov" 3201 a 3202.
zdroj: http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2019/6/20/do-bansk-bystrice-zamil-prototyp-trolejbus-sor-tnb-12?fbclid=IwAR0G1Boa3kEca38QF8CxgIeFAUlWdPR5eJjRx_Ycd1yAeP2kgbD_9aq4uGE
Reakcia na: 810zssk #54364:
presne tak, videl som ho nedávno
Reakcia na: PeterBB #54363:
Minibus jazdí na poslednom večernom spoji 3ky z vozovne (o 23:25 po Plážové kúpalisko), alebo aspoň to tak bolo pred zhruba rokom a pol.

Takže závisí od definície noci.
V noci chodí po BB nejaký mikrobus (MHD) ?
Reakcia na: BB-Schuhu #54360:
a teraz tade ako premávajú, keď včera sa rýpala vozovka popred väzbu hore na Kačicu?
Z dôvodu uzávierky Komenského ul. v úseku medzi Skuteckého a Kollárovou ul. počas víkendu 15.6.2019 - 16.6.2019 nebudú linky č. 33, 35, 36, 43 obsluhovať zastávku "Skuteckého". Autobusy mimoriadne zastavia na zastávke "Skuteckého, rázc." na Rudlovskej ceste.
zdroj: https://www.sadzv.sk/dopravne-obmedzenia/obmedzenie-mhd-bb
Reakcia na: 810zssk #54357:
Ja som to nevytvoril tak, aby sa to napasovalo na aktualny grafikon. Chcel som ukazat, ze to ide vytvorit, a posunul som to tak, aby polohy rychlikov boli blizko sucasnym.
Mozno sa to da nastavit aj inak, ale mne staci, ze mam proof of concept.

130 je dvojkolajna trat, takze je flexibilnejsia. Hoci je plna, neni to kriticky usek.
Inou optikou: na mapa.zsr.sk, je v useku BB-ZV bud vsetko zelene alebo vsetko oranzove. Na trati Breclav-Szob mas tak meskajuce vlaky, ako aj vlaky iduce vcas. Teda aj plna trat ti umoznuje viest zmeskane vlaky bez toho, aby si narusil cely provoz.
Mimochodom bystricke rychliky meskaju non-stop, takze je uplne irelevantne, aku casovu polohu maju na trati 130 nakreslenu. 😛
Prečo niektoré trolejbusy sú nahradzované autobusmi ? Vari majú nedostatok trolejbusov ?

Dnes pred ôsmou ráno (Námestie slobody) spoj číslo 2, za ním je spoj číslo 41:

https://www.2i.sk/i/g7Ahx
Reakcia na: petik #54356:
"Kriticky usek je prave trat BB-ZV, kde sa s tym uz prilis hybat neda, takze sa budu musiet prisposobit ine trate, ktore su volnejsie." - To sú prosím ktoré? Vieš aký je stav na trati 130, kade ten vlak eventuelne bude musieť prejsť? 🙂
Reakcia na: 810zssk #54355:
Kriticky usek je prave trat BB-ZV, kde sa s tym uz prilis hybat neda, takze sa budu musiet prisposobit ine trate, ktore su volnejsie.

Rychlikovy takt by sa mal podla mna stejne prerobit. Kosicke rychliky stale meskaju a vo Zvolene maju len 13 min pobyt. A to dokonca aj Polana. Ziadny priestor na eliminaciu meskania. Potom sa nestihaju prestupy na Metropol v Bratislave.
A takisto v opacnom smere meskajuce Metropoly casto nestihaju prestup na bystricke rychliky.
V smere na sever sa zase meskanie BA-BB rychlikov prenasa na Fatru, ktora si pripadne este zvysi meskanie v Ziline cakanim na meskajuce severne rychliky z Kosic, cim sa zase nestiha Pendolino v Ostrave.
Na prestup by malo byt vzdy aspon 15 minut, v kritickych miestach aspon 20, inak je prestup nahoda. A pridanie znacky "necaka na ziadne pripoje", ako to vtipne spravili v Bratislave pri bystrickych rychlikoch, nepovazujem za riesenie problemu.

BTW nakladny vlak tam stale pretiahnes a to aj v spicke jeden za hodinu. Mam to tu nakreslene:-)
Reakcia na: petik #54353:
Nezabúdaj, že popri osobnej doprave sa ti tam musí zmestiť aj nákladná. Zároveň posunom taktovej polohy diaľkových vlakov z BB do ZV im nechávaš len minútový pobyt pred odchodom do Bratislavy (príchod do ZV máš x:59, odchod do BA je x:00).

Tým nechcem povedať že taktový CP na trati BB-ZV sa nedá spraviť, len že je to zložitejšie 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.