Anketa: Ktorý prvok kvality mestskej hromadnej dopravy považujete za najdôležitejší?

Presnosť informácií (údaje v cestovnom poriadku zodpovedajú skutočnosti) (9 %)
Primeraná cena (zodpovedajúca celkovej úrovni služieb) (32 %)
Presnosť spojov (presnosť príchodu alebo odchodu dopravných prostriedkov) (7 %)
Príjemné vystupovanie vodičov a personálu (revízori, obsluha v stánkoch DP) (3 %)
Pohodlie cestovania (možnosť sadnúť si v električke, trolejbuse, autobuse) (2 %)
Frekvencia spojov (počet spojov jednotlivých liniek za hodinu) (36 %)
Čistota dopravných prostriedkov (čistota okien, podlahy, sedadiel) (2 %)
Nadväznosť spojov pri prestupe (4 %)
Funkčnosť automatov na cestovné lístky (4 %)

	

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Ďalšie ankety