VozidláTrolejbusyŠkoda 21 Tr › #6401
Evidenčné číslo:6401       
Typ: Škoda 21 Tr AC
Výrobca: Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov
Výrobné číslo: 13107
VIN: TM93TAJ6V3ASK3107
Číslo motora: 0617661
Rok výroby: 2003
Sprevádzkovanie: 18.3.2004
Nadobúdacia cena: 12 479 391 Sk
Vozovňa: Trnávka
Hroboňova (2010 - )
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 200
BUSE BS 120
BUSE BS 210/5, BUSE BS 212/4, BUSE BS 210/1
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo
Iné údaje: Trolejbus prišiel do Bratislavy na Železničnú stanicu Filiálka 14.11.2003.

Ako jediný svojho typu je vybavený systémom ABS.

Vozidlo bolo v rokoch 2009 - 2018 dlhodobo odstavené, niekoľko rokov bolo deponované vo vozovni Krasňany, pôvodne čakalo na zakúpenie nového meniča, neskôr sa uvažovalo o jeho odpredaní do DP Brno, ale pre vysoké finančné nároky bratislavskej strany z odpredaja zišlo. Nakoniec bol trolejbus opravený a sprevádzkovaný bude v roku 2019.
Posledné záznamy o vypravení: 9.1.2009 208
4.1.2009 208
3.1.2009 210/1
26.11.2008 206
24.11.2008 212/5
22.11.2008 210/1
21.11.2008 207/6
10.11.2008 210/2
5.11.2008 209/2
1.11.2008 205/2
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

trolejbus620719.4.2019 19:42 #31 Re:
Reakcia na #30 od tbusabustram6609:
Je prevádzkyschopný už nejakú dobu, ako to dopadne, som sám zvedavý, ja by som najradšej z neho videl autoškolu, ale to asi nebude...
tbusabustram660919.4.2019 19:30  +1#30 Re:
Reakcia na #29 od MartanSK:
No dúfam že z neho bude aspoň opravený voz 😂🚎👍
MartanSK14.4.2019 6:47  +2#29 Re:
#28
Skôr prevádzkový voz. Aj keď 100% to nie je...
tbusabustram660913.4.2019 23:27 #28 Re:
Tento vo bude od roku zaradený ako čo ?:
Napr.:
A) autoškola
😎 Prevádzkový voz
S499.102323.3.2016 14:05  +3#27 Re:
Reakcia na #26 od Rubber38:
Tri T11 vo vtedajšom rozsahu oproti jednej neustále pokazenej 21Tr ACI bola nepomerne repräzentatívnejšia vzorka. O 20-30 rokov rád uvidím 21Tr ako múzejné vozidlo v Brne (aj s 22Tr).
Rubber3822.3.2016 21:02 -2#26 Re:
Reakcia na #19 od S499.1023:
Tak zrovna T11 si nemyslím, že boli pre Bratislavu oveľa typickejšie, vzhľadom na ich tunajšiu početnosť ? Teda nie, že by som sa zachovanému kusu nadmieru nepotešil, ale myslím si, že o 20-30 rokov by bola Bratislavská 21Tr vcelku porovnateľne vzácny kus
trolejbus620722.3.2016 19:45 #25 Re:
Reakcia na #21 od S499.1023:
ktovie, ako by to dopadlo, keby ho trafila električka tak, ako Žalmanovu 6021-ku, asi by z toho bol riadny masaker
trolejbus620722.3.2016 19:40 #24 Re:
Reakcia na #22 od S499.1023:
to máš pravdu, tá konštrukcia bola katastrofálna, ale Milanovi Šebovi 6203-ka vydržala v celkom slušno stave až do príchodu Sanosov, potom nafasoval 6503-ku, ak si to dobre pamätám...
pokiaľ viem, tá plovdivsko-exprešovská 14Tr0 je už na druhom svete, snahy o záchranu boli, ale prišli neskoro, ak bola pravdivá diskusia, kde som to čítal
Ibiza22.3.2016 18:15 #23 Re:
6401 nebola sice typicka pre BA, ale jazdila tu! Podobne ako T11. Cize v (zial len) pomyslenom muzeu DPB by mal mat svoje miesto.
Co sa 14Tr0 tyka - nestalo by za uvahu kupit nejaku staru z Bulharska, Pobaltia, ci kde ste jazdia a dat ju do povodneho stavu BA? No bol by to taky polofejk, ale...
S499.102322.3.2016 18:11 #22 Re:
Reakcia na #20 od trolejbus6207:
Inak 14Tr0 boli mechanicky veľmi biedne vozy, tie sa rozpadávali samé, ale tá exprešovská 14Tr0 v Plovdive vydržala až do vlaňajšej dodávky Solarisov (neviem, či ju niekto nezachránil, snahy boli).
S499.102322.3.2016 18:05 #21 Re:
Reakcia na #20 od trolejbus6207:
6201 išla pod autogén po kolízii s električkou (v ktorej som sa nachádzal ako cestujúci) na križovatke Záhradnícka x Jégého. Paradoxne trolejbus narazil do druhého voza súpravy. Marián Š. tam vtedy plakal, ako musel ukecávať Zlomka brata, aby ho nešrotovali a teraz si ho v krátkodobom pominutí zmyslov rozbil.
trolejbus620722.3.2016 17:28 #20 Re:
Reakcia na #19 od S499.1023:
tej 228-čky je nekonečná škoda, 12 rokov stála v Bernolákove a potom ju nejaký, pardon za výraz, dement nechal zošrotovať, za to by som ho niekam zavesil...

neviem, v akom stave boli 14Tr0 na konci kariéry, už za mojej éry to bola dosť veľká bieda, mačacie hlavy na Mudroňke tie dve hroboňácke v podstate zlikvidovali, možno 6201-ka by mohla prežiť, ale vieš, ako sa vtedy uvažovalo - všetko staré pod autogén ☠ ☠ ☠
S499.102322.3.2016 11:31  +1#19 Re:
Reakcia na #18 od Peto3700:
Hej, lenže načo taký historičák, ktorý pre BA vôbec nie je typický? To ma skôr serie, že sa nezachovala žiadna 14Tr0 alebo T11.
Peto370022.3.2016 11:27 #18 Re:
Reakcia na #17 od Mike:
Vďaka za info, takže zatiaľ ho nedali do preč. Zošrotovať by ho bolo myslím škoda keď je ako nový. Viem, že je skoro na historičák, ale aspoň je to vhodný adept (či už pre DPB alebo iných) a jeden z posledných vyrobených.
Mike22.3.2016 9:27 #17 Re:
Reakcia na #15 od Peto3700:
Historičák určite nie. Sú nejaké hlasy, že by mal ostať ako autoškola. Ak sa opraví (tušim je tam vadný statický menič?), tak bude fingovať ako autoškola. Alebo sa nejako dohodnú s DPMB, ktorý mal záujem ho odkúpiť ale cena pýtaná DPB bola pre nich príliš vysoká, alebo sa dá zošrotovať.
Petto22.3.2016 9:09  +1#16 Re:
Reakcia na #15 od Peto3700:
jak moze byt historicak ? Ked este len tento rok mu konci ocakavana 12r. zivotnost trol***usu ? ?
Peto370022.3.2016 8:31 -1#15 Re:
Aký je nakoniec osud tohto trolejbusu? Nenechá si ho DPB ako historičák?
Dispecer18.6.2014 14:54 #14 Re:
Práve teraz sa na FB stránke BMHD.cz objavila info, že sa chystá jej odpredaj do Brna...
664027.5.2014 14:53 #13 Re:
Reakcia na #12 od 4004:
Keďže to sú nové BUSE palubáky, tak normálne...
400424.5.2014 5:07 #12 Re:
Inac, nevie niekto, kedy zacnu instalovat nove palubaky? Som velmi zvedavy, ako budu nove pocitace spolupracovat s BUSE tabulkami...

Vyhľadávanie v katalógu vozidiel

Evidenčné číslo:
Typ vozidla: