Takze nakoniec bude toto vozidla historicak? ?
| Evidenčné číslo: | 6617 | ||||||||||||||
| Typ: | Škoda 15 Tr 13/6M | ||||||||||||||
| Výrobca: | Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov | ||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 12410 | ||||||||||||||
| Rok výroby: | 1997 | ||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 18.3.1998 | ||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 7 730 771 Sk | ||||||||||||||
| Depo: | Hroboňova | ||||||||||||||
| Nehody: | Vážna dopravná nehoda na Záhradníckej ulici pred Justičným palácom (6.9.2000) - trolejbus zachytil kryt kanála a následne vytrhol telo kanála, čím vyletela zadná časť vozidla do výšky 1 m, trolejbus prestal byť ovládateľný a narazil do 3 osobných áut. Kanál spôsobil neopraviteľnú deformáciu zadného článku vozidla. Pri nehode sa zranilo viacero cestujúcich v trolejbuse. | ||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Oprava v Škode Ostrov po nehode (2001 - 12/2002, začiatok prevádzky po nehode 24.1.2003) - trolejbus pri oprave dostal nový zadný článok | ||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100
BUSE BS 120, BUSE BS 120 BUSE BS 110 (140 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (28 × 19 px) BUSE BS 200 (od 2003) | ||||||||||||||
| Doplňujúce informácie: | historické vozidlo | ||||||||||||||
| Iné údaje: | Trolejbus bol po odstavení z prevádzky v januári 2015 zachovaný pre zbierku historických trolejbusov DPB. V budúcnosti by malo byť vozidlo zrenovované do pôvodného stavu. | ||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|


Tam fakt idealne repliku dat spravit a bude to aj spolahlivejsie.
E479_1001
Lenže je tu jedno veľké Ale - Použijem príklad 6309, ani tá nemá za sebou až tak veľkú opravu a dokáže vyzerať nádherne. Tam to ide, pri 6635 tiež, aj keď síce s len obnovou laku bez spomenutia toho, že u nej bude treba toho porobiť viac.
Prečo totožné neplatí u ostatných vozov, keď sa aj rozhodlo o oprave 6617, u ktorej bolo očividne jasné, že to bude trvať ?
Lebo tento argument má dve strany a viacmenej si trocha protirečíte, nemyslím to ani ja v zlom.
Pointa je taká, že na jednej strane sa robia rýchloopravy a máme viac vozidiel, avšak je problém spraviť aj iné - pričom však zároveň prebieha náročná oprava vozidla druhého, kde táto logika evidentne neplatí.
Kde teda leží ten zlatý stred, keď nejde o nič iné, než o logický a rozumný kompromis ?
Tou 6635 určite za mňa je čo sa týka 15 TrM
U 15 Tr už na výber nie je, jednoducho to čo bolo schopné, šlo preč.