Evidenčné číslo:7502
Typ: Škoda 30T0 ForCity Plus
Výrobca: Škoda Transportation, Plzeň
Výrobné číslo: 10140
Rok výroby: 2014
Sprevádzkovanie: 9.5.2015
Nadobúdacia cena: 2 620 000 €
Depo: Jurajov dvor
Nehody: Nehoda s električkou #7951 pred Metropolkou (6.6.2016) - súprava #7951+7952 vošla na nesprávnu koľaj a narazila do boku protiidúcej električky #7502.
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 300, BS 301, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V), BS 370 (1920 × 540 px; V), BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px)
BUSE BS 310, BS 310
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Iné údaje: Na vozidle boli vykonávané tenzometrické skúšky v rámci procesu homologizácie vozidla tohto typu.

Do skúšobnej premávky s cestujúcimi sa zaradila od 9. mája 2015.
Posledné záznamy o vypravení:
28.3.2024 3/18
4/5
27.3.2024 3/2
26.3.2024 3/17
23.3.2024 3/11
22.3.2024 3/7
21.3.2024 3/13
20.3.2024 3/7
19.3.2024 9/17
18.3.2024 3/20
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Od 31.10. do 4.12.2023 odstavená kvôli druhej strednej oprave po ubehnutých 400.000 km
Od 24.1. do 17.2.2021 odstavená kvôli strednej oprave po ubehnutých 200.000 km
Od 10.4. do 27.5.2020 odstavená kvôli neplatným elektrorevíziám
zajtra budem kukať pri Bčkovej kabínke čo sú tam za moderné dvere keď sa iba 406 dní čakalo na nové dvere 😃
Takže záznam do historických análov - od 6.6.2016 do 17.7.2017 odstavená po nehode
Reakcia na: trolejbus6207 #15:
To by sme, napriek tomu, že Bombardier je oproti Schadefabrike galaktická firma, veľa nenajazdili.
Reakcia na: S499.1023 #14:
zjavne to stále "funguje" v štýle, ktorý zaviedol Delfín - nemať na sklade vôbec žiadne náhradné diely ☠ ☠ ☠
Reakcia na: trolejbus6207 #12:
Nepopieram podiel viny Schadefabriky ale keby si DPB spravil analýzu, tak musí nutne mať také dvere na sklade.
Reakcia na: Ma178rek #11:
Už je to hotové ?
Reakcia na: Ma178rek #11:
podľa mojich informácií chýbajú dvere, Škodovka si zjavne dáva s ich dodaním načas... ?
Reakcia na: Solider #10:
chýba jej toho asi dosť či?
Reakcia na: Ma178rek #9:
Ona už je opravená, ale vykanibalizovaná.
Reakcia na: JamaVOku #7:
coskoro? ... ehm ako nechcem byť blbec ale tak viac ako rok je odstavená... a to poškodenie nevyzeralo vážne aj keď som počul že sa kanibalizovala
Reakcia na: JamaVOku #7:
Rok opravovať obúchaný bok, to je teda výkon... Kde to viazlo?
Reakcia na: Ma178rek #6:
Coskoro bude
ako to vyzerá s jej opravou? ...
Reakcia na: Kobenhavn #3:
Ako su na tom teraz? Stihnu to do DOD v Septembri?
Reakcia na: Petto #2:
Stojí, majú sa jej venovať po dokončení škodováckeho zázemia v JD .
Robia s nou uz nieco , resp. s motorom ? Ci len stoji pokazena na Juraku ?
Tejto eline je zase co ked uz nejazdi viac ako 2 tyzdne ?