VehiclesTrams (Trolleys) › ČKD Tatra T6A5

T6A5/I
Coupled T6A5/I
Coupled T6A5/I
Coupled T6A5/I
Coupled T6A5/III
Coupled T6A5/III in red livery
Coupled T6A5/III in red livery
Coupled 3 x T6A5/III

Fleet List

Set Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. T6A5/I 7901 – 7934 1991 – 1992 1992 34
2. T6A5/II 7935 – 7946 1993 1993 12
3. T6A5/III 7947 – 7956 1996 – 1997 1997 10
4. T6A5/III 7957 – 7958 1996 2006 2
Total 1991 – 1997   58

Technical Data

Length 14700 mm
Length over couplers 15640 mm
Width 2500 mm
Height 3140 mm (výška skrine)
3600 mm (výška so stiahnutým zberačom)
Working height 6000 mm
Height of floor 920 mm
Doors 3
Number of seats 28 + 1 (#7901 - 7904)
29 + 1
Number of standing places 136 (8 os./m2)
Design load 165 + 1
Weight of unloaded vehicle 18700 kg (#7901 - 7946)
19500 kg (#7947 - 7958)
Gross vehicle weight 30300 kg (#7901 - 7946)
Motor control ČKD TV3, pulzná regulácia s tyristormi
Engine TE 023
Continuous power output 45 kW
Number of motors 4
Total power output 180 kW
Maximum speed 65 km/h

Photos

Vehicle catalogue

7901 7902 7903 7904 7905 7906 7907 7908 7909 7910 7911 7912 7913 7914 7915 7916 7917 7918 7919 7920 7921 7922 7923 7924 7925 7926 7927 7928 7929 7930 7931 7932 7933 7934

7935 7936 7937 7938 7939 7940 7941 7942 7943 7944 7945 7946

7947 7948 7949 7950 7951 7952 7953 7954 7955 7956

7957 7958

Legend and statistics

7901vehicle in service: 58 (100 %)
7951online: 6 (10.3 %)
7903today in service: 32 (55.2 %)
7913vehicle ot of service (more than 2 weeks): 8 (13.8 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 33.7 %, Monday to Friday 48.6 %

Currently in service on lines

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viko #91:
Nie, preto som Matejo upozornil na preklep (len som si nebol istý, či tým vozom mala byť 528 alebo niektorá iná).
Reply on: Dispecer #89:
538 sa už vrátila z USS?
Reply on: Solider #83:
Máme takt 15 minút celodenne v prac. dni, čo pri pohľade 5-6 rokov nazad značí prázdninovú výpravu. Aktuálne je na KD mimo to obmedzená len prevádzka do USS (tie spoje ozaj vozili len vzduch) a počas voľných dní je do 6:00 zavedený takt 30 minút, inak typicky víkendových 20.
Reply on: Matejo #88:
(Matejo sa už opravil.)
Reply on: S499.1023 #82:
Aktuálne z vysokých jazdí len zeleno-biela #523 a z nízkych stoja asi 3 (mali by to byť #528, #531, #534).
Reply on: Solider #83:
Tak elektricky maju oproti autobusom este luxusne 15' intervaly. Denne jazdi zhruba 5 (NP)KT dve supravy T6, jedno VarioLF a zvysok cca 40 LF2+, aj vdaka relonstrukcii depa je to na hrane.
Reply on: upravovač fotiek #84:
Všetky T6 sú iba na 7ke...
Reply on: upravovač fotiek #84:
Myslím, že problém nieje vyriešený, asi môžu zatial odjazdit aspon ranne spicky.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Erasmus #79:
Podľa dnešnej výpravy sa problém podarilo vyriešiť rýchlo. Dokonca aj 7921+7922 jazdí. Asi išlo iba o nejaké papierovačky, pochybujem že niečo s vozmi aj robili.
Reply on: S499.1023 #82:
Však tam majú skoro víkendovú výpravu 😂
Reply on: tbus #81:
Už len jedna? Všetko pokryjú káčery a N-ky?
Reply on: S499.1023 #80:
Všetky jedna, ktorá posledná ostala v prevádzke?
Reply on: Cancer #76:
Boli dočasne odstavené z premávky aj nerekonštruované košické KT8D5, ktoré majú rovnaké dverové pohony?
Reply on: Cancer #76:
Cancer, vďaka za objasnenie. Dúfam, že sa tento problém čo najrýchlejšie podarí vyriešiť.

Petto #78 - výprava bude zabezpečená, len sa cestujúci na Račianskej budú opäť tlačiť ako dobytok v K2S/G (akákoľvek, hoci obstarožná súprava je v rannej špičke lepšia, ako K2x)
Reply on: Viko #77:
L7 k2s naspäť co iné. S T3G, T3P a platnakmi pokryjeme v pohode polku L4. A plno 29T je ešte aj tak free.
Reply on: Cancer #76:
Ochrana proti zovretiu na dverných pohonoch funguje ako? Len signalizuje vodičovi nedovretie? Či ani len to nie?

V každom prípade, som zvedavý, ako sa po prádzninách vyrieši kapacita napr. na Račianskej, keď je mínus 23 súprav do výpravy...
Reply on: Erasmus #75:
To je zaujímavý spôsob ako napísať, že električky nemajú plne funkčné blokovanie rozjazdu a mohlo by sa opakovať to čo sa stalo s 7921+22 ktorá ťahala cestujúcho pri rozjazde zo zastávky Lafranconi asi 40 metrov s rukou privretou vo dverách minulý rok.
"Od 1. marca 2024 boli električky prvých dvoch sérií do vyriešenia administratívnych záležitostí stiahnuté z premávky."

Vedel by prosím niekto napísať, v čom je problém a ako dlho potrvá, kým sa budú môcť vrátiť do premávky? Budem vďačný za info
Reply on: SimonMHD #73:
V dohľadnej dobe sa neplánuje vyraďovanie žiadnej T6, ale jedného dňa určite áno.
Plánuje sa nejaká súprava T6 zachovať ako historická??