Login: Password:













You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB).
You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

david119.9.2017 8:37 #7 Re:
Reply on #6 od ivanbuto:
Ono sa toho moc podľa tej koncepcie nerobí . Viď nové zastávky omnoho viac využívané na Šafku ako je na Mariánskej.
ivanbuto18.9.2017 20:58  +1#6 Re:
Reply on #5 od david1:
Tie miesta nie sú vyhradené pre rezidentov.
Pokiaľ by sa rozširovalo nástupište zastávky v smere z mesta podľa koncepcie rozvoja MHD na šírku min. 3,5 m, tie miesta by tiež padli za obeť.
david118.9.2017 16:30 #5 Re:
To by možno tý istý protestovali lebo v pravom pruhu boli vybudované rezidenčné parkovacie miesta po zrušení verejného parkoviska pred ministerstvom resp. jeho zabratím ministerstvom.
Petto18.9.2017 15:59 #4 Re:
Reply on #2 od zlomok:
Vyosenim trate blizsie k ministerstvu by kludne vosla zastavka s ostrovcekom - kde mala byt viedenska zastavka. Ved Spitalska pre IAD smer TrMy boli 2 zbytocne pruhy. A aut malo
Solider13.9.2017 0:40 #3 Re:
Reply on #2 od zlomok:
Projekty sú len také, aké je zadanie.
zlomok12.9.2017 21:01 #2 Re:
Zlý projekt. Na uvedenom mieste je komunikácia dostatočne široká, aby sa vybudovali plnohodnotné zástavkové ostrovčeky v oboch smeroch, za cenu zrušenia zbytočného pruhu pre ľavé odbočenie do Mariánskej ulice. Z istého uhľu dokážem pochopiť že istí ľudia sa voči tomu odvolali a dosiahli stopnutie. Zastávka Viedenského typu je v uvedenom prípade kontraproduktívna, keďže je miesto pre plnohodnotný ostrovček. Lenže to je typický problém všetkých rekonštrukcií električkových tratí v Bratislave: ZLÉ PROJEKTY.
omg12312.9.2017 15:17 #1 Re:
welcome to bananistan