Obratisko v Karlovej Vsi s jednou nástupno-výstupnou hranou dĺžky 30 metrov je takmer hotové.
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

guest29.11.2019 9:53 #9 Re:
Reakcia na #7 od Valec:
nástupná hrana tam určite vojde, no nástupište maximálne šírky 20cm 😂
S499.102326.11.2019 14:08 #8 Re:
Reakcia na #7 od Valec:
Najdlhšie na svete ako jedno vozidlo možno, kým dôjde k dodávke Avenií pre Tel Aviv (72 m) a ako súprava vozidiel rozhodne nie, keďže v Hannoveri jazdia v bežnej premávke 75 m súpravy a v čase veľtrhov aj 100 m.
A navyše je to všetko hudba budúcnosti. Na predĺženie perónu je miesta dosť vpredu (ak sa zrežú dvere do kafebúdy) aj vzadu..
Valec26.11.2019 13:43 #7 Re:
Reakcia na #6 od fanatikmhd:
Bolo by to zbytočné, nakoľko dnes žiadne dlhšie vozy nemáme a skôr ako za 4 roky ani mať nebudeme. Navyše ešte nik nerozhodol, o akej dĺžke sa bavíme (3xT má 48 metrov, podľa hovorcu máme mať najdlhšie na svete, teda 55+).

Až budú také objednané a bude jasné, kde budú jazdiť, potom sa môže (spolu s inými zastávkami) predĺžiť aj toto nástupište (a možno sa dobuduje to druhé a nástupná hrana sa spraví tam, vo väčšom oblúku je aj viac miesta).
fanatikmhd26.11.2019 13:35 #6 Re:
Takže bude vo výsledku stále jav buď alebo....
Teraz som len tak zo srandy hodil T6A5
Dĺžka vozidla 14700. Spriahadlá medzi vozmi sú zaokrúhlene 1 meter. 29400+1000 = 30400 🙂
Takže už tie dvere budú akurát tak na hrane.... A vodič bude musieť PRESNE zastaviť pri označníku ab to LTT vyšlo.
Pokiaľ viem, dorbné zmeny do PD sa dajú konať aj v priebehu akcie. Bola by to brutálna zmena v PD dĺžky nástupnej hrany ak by sa predĺžilo?

Inak neviem prečo som nejak automaticky počítal že dvere-čumák na škodovke sú 2 metre.... však ej tam jeden podvozok ktorý ma 2m.... 😃 moja chyba.
Valec26.11.2019 13:16 #5 Re:
Reakcia na #4 od fanatikmhd:
Keďže kraj dverí je asi 4 metre od čela, tak ak zastaví 32,5 metrový vlak čelom presne pri označníku, medzi zadnými dverami a koncom nástupišťa bude ešte meter a pol.

V čase, keď sa DPB začal zapodievať trojičkami, resp. dlhšími vlakmi, tak bola stavba dávno schválená a pripravené do realizácie.
fanatikmhd26.11.2019 12:31  +1#4 Re:
D1/1 DPB, časť V., §32, odst.4 - Ak vodič zastavuje s vlakom v zastávke samostatne, je povinný zastaviť tak, aby predné čelo vlaku bolo v úrovni označníka "Zastávka mestkej hromadnej dopravy".
Označník nejak nepredpokladám že bude za hranou nástupišťa, prve naopak, bude dakde na úrovni tej rozvodnej krabice na konci nástupišťa = Ak tam zastaví vlak čelom (29T, 30T), nebudú posledné dvere logicky ZA koncom nástupišťa alebo nejak na hrane (také to zastavenie typu Tatranská Lomnica a vlak TEŽ - niekedy to vyjde, niekedy nie....). Súčasne sa DPB zapodieva možnosťami trojičiek (3xT) alebo nových dlhších električiek.
Nie je preto na mieste uvažovať či nástupište nešlo o tých 15m predĺžiť dozadu kde doslova nič nie je pre počítanie s budúcnosťou?
O absencii druhého nástupišťa ani hovoriť nejdem....
IBBI26.11.2019 12:22 #3 Re:
Reakcia na #2 od S499.1023:
Nečtu - nevím.😆 Alebo to tam doplnili neskor.
S499.102326.11.2019 12:06 #2 Re:
Reakcia na #1 od IBBI:
Dĺžku máš v nadpise.
IBBI26.11.2019 10:08 #1 Re:
Znova sa spytam - bude to nastupiste pre elektricky stacit? Ci uz dlzkou, alebo kapacitou ked vystupi masa ludi.