Replika historického trolejbusu v mieste pôvodného obratiska na Železnej studničke, za ktorým sa kedysi nachádzala kúpeľná budova (v miestach dnešného bufetu).
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

S499.102324.9.2019 11:29  +1#5 Re:
Reakcia na #3 od Miro:
https://youtu.be/fmszGUEfwLw
S499.102323.9.2019 21:41 #4 Re:
Reakcia na #3 od Miro:
Neviem.
Miro23.9.2019 20:20 #3 Re:
Reakcia na #2 od S499.1023:
Toto vozidlo bolo individuálne schvaľované priamo v ČR?
S499.102323.9.2019 19:44 #2 Re:
Reakcia na #1 od Miro:
Muselo podstúpiť procedúru individuálneho schvaľovania. Mmch., u áut sa to, vzhľadom na ukrutné problémy a bigotný prístup pri individuálnom schvaľovaní v CZ/SK, rieši tak, že auto sa nechá schváliť a prihlásiť napr. v DE, kde také problémy nerobia, do TP zapíšu príslušné výnimky a potom sa z DE dovezie sem a keďže sa jedná o vozidlo schválené v EÚ byrokratickému šimľovi neostáva nič iné, ako sklapnúť (vo ficovčine sklopiť) opätky, výnimky opísať a vozidlo pustiť do prevádzky.
Miro23.9.2019 10:19 #1 Re:
Mňa by zaujímalo, aké procedúry muselo toto vozidlo podstúpiť, aby dostalo normálnu ŠPZku?