Cestujúci z regionálnych autobusov kvôli dopravnej zápche vystúpia ešte v Rači a zatiaľ čo autobusy ďalej pokračujú takmer prázdne, električky sú plné.
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

AndyNO15.9.2019 13:50 #17 Re:
Reakcia na #16 od jr1961:
Na kraji odstavnej plochy...zopár metrov od zastávky Košická v smere na Apollo.
jr196115.9.2019 11:24 #16 Re:
Reakcia na #11 od AndyNO:
Rozmýšľam, kde na dočasne AS sa umývajú autobusy. Asi som to prehliadol
mku8112.9.2019 14:49  +3#15 Re:
Reakcia na #14 od Dispecer:
amen... prave si pomenoval najvacsi problem IDS, absencia jednotneho objednavatela...
Dispecer11.9.2019 22:28  +3#14 Re:
Reakcia na #10 od Miro:
BID, a.s. je iba koordinátorom Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji, objednávateľmi výkonov sú stále mestá (MHD), BSK (reg. autobusy) a MDV (vlaky). Bohužiaľ.
AndyNO11.9.2019 17:32 #13 Re:
Reakcia na #12 od S499.1023:
To som ani nepovedal, že sa to musí robiť po každom kole.
S499.102311.9.2019 16:57 #12 Re:
Reakcia na #11 od AndyNO:
Určite nemusí po každom kole odovzdávať hotovosť, tankovať ani umývať autobus. Dokonca nič z toho nemusí robiť na ASMN.
AndyNO11.9.2019 16:14 #11 Re:
Reakcia na #3 od fanatikmhd:
Tie vozidlá aj tak musia ísť na AS, keďže každý vodič musí ísť odovzdať hotovosť, natankovať, príp. aj umyť vozidlo. Nemusia teda končiť všetky na AS ale veľa z nich hej.

Ale tak ak aby sa trochu upravilo to linkové vedenie od Pezinka, tak v Rači by mohli končiť linky 520(Pezinok-Rača) a 535(Modra-Rača) a na AS by mohli pokračovať 550(Štefanová-AS); 566(Trnava-AS) a 576(Horné Orešany-AS)
Keby sa podarilo, tak po Raču by bol interval 5 minút, na AS 10 minút

Prípadne by sa mohla obnoviť prevádzka Pezinok aby tie skrátené spoje po Raču vôbec nemuseli jazdiť na AS, keďže všetko potrebné by vodič vybavil v Pezinku, ale to je asi nereálne.
Miro11.9.2019 15:04 #10 Re:
Reakcia na #9 od Ike:
To som nevedel, ďakujem. Domnieval som sa, že objednávateľ je IDS BK.
Ike11.9.2019 14:51 #9 Re:
Reakcia na #8 od Miro:
Objednávateľ je rôzny. Mesto a BSK
Miro11.9.2019 14:38 #8 Re:
Reakcia na #7 od johnnyjanko:
Objednávateľ je ten istý, iný je dopravca. Ale je mi jasné, ako si to myslel.
johnnyjanko11.9.2019 14:21 #7 Re:
Reakcia na #6 od fanatikmhd:
IMHO je to nereálny šotosen. Okrem tebou spomenutých problémov je tu ešte aj problém rozdielneho objednávateľa, ale hlavne tu nevidím nejaký reálny prínos pre cestujúceho. Koľko už len ľudí potrebuje cestovať z PK na Východné alebo Zlaté piesky? A naopak, cestou domov poobede väčšina ľudí smer PK prichádza z centra a pre nich by bolo prínosom, keby regiobus vyrazil načas z Rače, nie aby tam chodil zmeškaný zo Zlatých pieskov (rovnako ako dnes jazdí zmeškaný z ASMN).

V niektorých mestách sa dá nájsť príklad obsluhy okrajovej oblasti iba regionálnymi linkami (Brno-Kníničky, okrem nočnej dopravy), ale tu pre to nevidím rozumný dôvod.
fanatikmhd11.9.2019 12:03 -1#6 Re:
Dokonca keby som to chytil extra za vajcia, vedel by som si predstaviť tieto spoje k terminálu Komisárky s prestupom hrana-hrana, a následne sa na displeji SlovakLines objavi 52/54/56 a odjazdí východné, a nazad....prechod medzi linkami, akurát vhodný čas, dostatočný vozopark, kapacita, počet dverí, rovnaký ssstém odbavovania....akurát.
Miro11.9.2019 11:50 #5 Re:
Reakcia na #4 od johnnyjanko:
Beriem, takto som to nedomyslel.

Máte obaja pravdu, načo ťahať regionálne busy až do mesta, keď je k dispozícii koľajová doprava, ktorá by to mala pobrať. Súhlasím.
johnnyjanko11.9.2019 11:08  +2#4 Re:
Reakcia na #2 od Miro:
Myslel som presne to, čo napísal fanatik: ukončiť regiobusy v Rači, max na Vinohradoch. Chcelo by to nejaký slušný prestupný terminál, samozrejme. Bolo by to lepšie, než takto voziť vzduch. A hlavne von z mesta majú regiobusy zbytočné meškanie, kým opustia Bratislavu.

Buspruh sa zrovna tu podľa mňa nehodí, práve preto, lebo verejná doprava má k dispozícii koľaje, tak nech ich využíva. To je niečo iné, než Gagarinova, kde žiadne koľaje nie sú.
fanatikmhd11.9.2019 10:50  +2#3 Re:
Reakcia na #2 od Miro:
Čo tak kacírsky ukončiť nevyužité autobusy v Rači na prestupe, a znížiť potrebu o pár vozidiel = ušetriť a použiť tam, kde chýbajú vzkm.
Neviem prečo musia všetky spoje prímestských autobusov končiť na autobusovej stanici. Tak ak ovlaky nekončia všetky na hlavnej, ako mhd dokonca ani na nočákoch nekončí všetka na hlavnej stanici, tak nemusia ani sadisti každý spoj končiť na nivách,
Miro11.9.2019 10:46 #2 Re:
Reakcia na #1 od johnnyjanko:
Čiže treba zrušiť IDS tarifu, aby ju cestujúci nezneužívali?

A čo taká kacírska myšlienka - urobiť tam BUS pruh?
johnnyjanko11.9.2019 9:31  +1#1 Re:
Vivat IDS!