Predvádzací SOR NS 18.
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Hrošovčera, 13:31 #19 Re:
Reakcia na #17 od Spacer1:
Lebo môže...
S499.102319.5.2019 9:59 #18 Re:
Reakcia na #17 od Spacer1:
Pretože Kotas.
Spacer119.5.2019 1:47 #17 Re:
Prečo je čelné okno aj tam, kde by nemuselo byť?
henko15116.5.2019 10:55 #16 Re:
Reakcia na #12 od Ričard:
Tak ako už spomenul Troll, tak vozidlo istý čas patrilo SOR Slovakia. Preto nieslo žilinské ŠPZ.
zeman16.5.2019 7:33 #15 Re:
Reakcia na #3 od si:
Ja by som pridal aj podmienku, že musí mať odlesk multikáry na druhých dverách.
Troll15.5.2019 22:07 #14 Re:
Reakcia na #12 od Ričard:
SOR Slovakia má sídlo v Žiline.
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=7984&SID=5&P=0
S499.102315.5.2019 20:33  +3#13 Re:
Reakcia na #8 od gejza:
MAN?
Ričard15.5.2019 19:57 #12 Re:
Reakcia na #5 od Mike:
Oba vozy skončili v Nitre, jeden z nich však dosť dlhú dobu jazdil na žilinských značkách, takže bohvie odkiaľ prišiel...
IBBI15.5.2019 13:23  +2#11 Re:
Reakcia na #10 od Mikimaus:
To ma svoje caro. Moderny bus posobi kontrastne, co je fajn. Dobra fotka.
Mikimaus15.5.2019 12:16 #10 Re:
Uzasne prostredie..zhrdzavena garaz a kontajner, prevlhnuta a mozno aj plesniva hala a dajake strare plechy a ako bonus nejaka svacinkaren pri tej plesnivej hale (:
dingo14.5.2019 20:02 #9 Re:
Reakcia na #8 od gejza:
Začínať na "S" a končiť na "OR"
gejza14.5.2019 19:19 #8 Re:
Reakcia na #3 od si:
výrobca musí mať v názve presne tri písmená 😆 😆 😆 😆 😆
jr196114.5.2019 19:13 #7 Re:
Reakcia na #3 od si:
Práve pri počítaní dverí som si všimol tú multikáru. Presne nad tým som rozmýšľal, že už netreba 5 dverí, a teda budú myslieť vymyslieť niečo iné na odrovnanie konkurenčných ponúk.
mirec24014.5.2019 18:53 #6 Re:
Reakcia na #5 od Mike:
Mám pocit že vtedy Iveco podalo sťažnosť a celý tender sa po preskúmaní robil nanovo...

Inak obe Sorky skončili v Nitre, tá v Plzni je len ex-predvádzačka. Niečo podobné ako v Karlových Varoch - tam jazdí jeden "bratislavský" Urbanway, tiež pôvodne predvádzačka.
Mike14.5.2019 18:41 #5 Re:
Reakcia na #4 od Ike:
+ si

Keď sa robil tender na dva nové vozy (za eurofondy) na Rajku, kde už sorka mala vyrobené bn12tky s bratislavskými poťahmi (z ktorých nakoniec tušim jeden skončil v NR a druhý robí exkurzie po plzenskom prazdroji), tak sa do technickej špecifikácie okopíroval katalóg tej nb 12tky (teda niečo na spôsob rázvor náprav, polomer zatáčania, priemer diskov ...). Keďže to bolo za eurofondy tak to podliehalo trochu prísnejším kritériam, tak sa potom ten tender zrušil a vypísala sa nová, objektívnejšia súťaž...
Ike14.5.2019 17:06 #4 Re:
Reakcia na #3 od si:
16 lediek denného svietenia, zrkadlo v tvare kancelárskej stoličky, polomer zaoblenia karosérie v dolnej časti 1 m...
si14.5.2019 16:45 #3 Re:
ono to ma iba 4 dvere, aku podmienku budu teraz davat do tendra na znevyhodnenie inych uchadzacov ?
jr196114.5.2019 16:02 #2 Re:
Trocha nostalgie:

Hneď som si všimol multikáru, ktorej obraz sa odráža v okne.


Menej nostalgie: Aký je zmysel testovania autobusov - presnejšie ako sa výsledky takýchto testov premietnu alebo nepremietnu do verejného obstarávania? Chápal by som, keby to bola nejaká nová technológia (ako keď sa v Prahe testovali parciálne trolejbusy), ale v tomto prípade to asi nie je. Možno by som pochopil, keby všetci uchádzači poskytli testovaciu vzorku - ako súčasť verejného obstarávania, ale to sa určite nedeje.
Public Transport14.5.2019 14:21 #1 Re:
❓ To sa tu bude testovať?